اقتصادی

مصوبه شورای عالی امنیت ملی درباره برخورد با مشترکان پرمصرف گاز ابلاغ شد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه بخش مسکونی و تجاری اولین بخش گازرسانی است، از ابلاغ دستورالعمل مصوب شورای عالی امنیت ملی در خصوص برخورد با مشترکین دولتی که مصرف زیاد و غیر ضروری و زیاد دارند، خبر داد. هزینه ها در دولت ها و نهادهای عمومی

به گزارش اخبار ایران من، به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگانی در نشست عمومی با مدیران عامل شرکت های گاز منطقه ای سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر بخشنامه های وزارت نفت در خصوص انرژی های تجدیدپذیر تاکید کرد. وی با بیان اینکه این نشست با هدف اتخاذ تدابیر مناسب برای ادامه جریان ثابت گاز در منازل و مشاغل برگزار می شود، گفت: فرمانداران باید با اعلام فعالیت های روزانه خود و بررسی میزان خسارت وارده به گاز یا گاز برخورد کنند. استفاده نادرست از گاز در ادارات و اماکن عمومی طبق قوانین ابلاغی.

وی گفت: دامنه این اطلاعات شامل تمامی دستگاه های دولتی و خود شرکت ملی گاز ایران و شرکت های تابعه آن می شود. اگر هر یک از آنها در رده غیر ضروری و بیش از حد استفاده قرار گیرد، می توان آنها را مانند سایر ادارات دولتی و غیر دولتی قطع کرد.

معاون وزیر نفت و گاز تاکید کرد: اولویت اصلی شرکت ملی گاز ایران تامین گاز خانگی و پایداری گاز مشترکان داخلی است.

چگانی در خصوص مصرف بی مورد و مازاد گاز در بخش های دولتی و غیردولتی که شامل کاهش گاز نیز می شود، گفت: این موارد در اطلاعات و دستورالعمل هایی که به این سازمان ها داده شده تشریح شده است، اما عمدتاً می توان در مورد مقداری آب صحبت کرد. . وی گفت: مجموعه های تفریحی از جمله استخرهای آبگرم روباز، جکوزی ها در فضاهای باز و در باغ ها و مناطق تجاری با رعایت اصول هر کدام قرار می گیرند.

وی یادآور شد: در مدیریت استفاده از گاز در فصل زمستان نیازمند همکاری و همکاری همه دستگاه های متولی هستیم که علاوه بر حمایت سازمان های اطلاع رسانی از جمله صدا و سیما با توجه به اینکه این اطلاعیه مورد تایید معظم له قرار گرفته است. شورای امنیت ملی به عنوان حکم بالاتر. این امر در تمامی ادارات دولتی مد نظر قرار خواهد گرفت، لذا امیدواریم مدیران منطقه در تمامی مجموعه ها با مسئولان ارشد شرکت های گاز منطقه همکاری لازم را داشته باشند تا انشاءالله وقفه ای در پایداری گاز در کشور ایجاد نشود. و حفظ دمای خانه های مردم جامعه ما.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا