اقتصادی

افزایش پلکانی تعرفه گاز برای مشترکان پرمصرف

رئیس اداره ارتباطات شرکت ملی گاز ایران گفت: بر اساس قیمت‌های جدید، گاز مشترکین تحت پوشش کمیته خدمات سلامت و استفاده از آنها در سه مرحله اول و به صورت رایگان و همچنین بیشتر خواهد بود. به تدریج افزایش یابد.”

به گزارش اخبار ایران من، سیدجلال نورموسوی اظهار کرد: بر اساس ماده «ب» ماده یک قانون احکام پیش‌بینی شده، وزیر می‌تواند هزینه حامل‌های برق را با توجه به نیاز به شناسایی در این مورد ارقام تولیدی مورد نیاز تعدیل کند. هزینه اشتراک رایگان پذیرفته می شود و بسته به میزان کمک های انجام شده، حداکثر مبلغ از گروه های برتر استفاده کننده محاسبه و دریافت می شود.

وی افزود: اما ثبت نام کنندگان و ثبت نام کنندگان عادی کمیته امداد و کمیسیون حقوق بشر در صورت عبور از فودکورت (از طبقه سوم) هزینه بیشتری خواهند داشت که 40 درصد افزایش چهارم است. در مقایسه با مرحله سه.” طرح رسیدن به فاز دوازدهم نیز 40 درصد افزایش داشته تا در مرحله پایانی به 1955 تومان رسیده است.

رئیس اداره ارتباطات گازی شرکت ملی گاز ایران با استناد به بند «ی» تبصره 8 سایر مراحل را که استفاده بیش از حد و سوء استفاده نامیده می شود برشمرد. ، باید کسری معافیت را بازپرداخت کند، گفت: و برای تاکید بر ادامه بند «ی»، مبلغ دریافتی از مشترکان پرمصرف نباید کمتر از میزان معافیت باشد که البته لازم است. موضوع پرداخت خواهد شد و احتمالاً به دلیل این شرایط از میزان افرادی که غذا می خورند کاهش می یابد.

به گزارش وزارت نفت، نورموسوی همچنین با بیان اینکه اولین سرمای امسال بر سرما افزوده و به همین دلیل میزان مصرف مشروبات الکلی افزایش یافته است، گفت: در مقیاس صنعتی افزایش یافت در حالی که با توجه به گرم شدن کره زمین مصرف الکل به حدود 475 میلیون نفر رسید. مترمکعب در روز که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته که رقم بسیار بالایی است.

وی یکی از ابزارها را ابزاری ارزشمند دانست و ادامه داد: واقعاً ابزارهای پرهزینه ای برای مدیریت دارایی وجود دارد که مهم ترین آن ها گفتگوی فرهنگی است. پیش‌بینی ما این است که در این بخش، توانبخشی توان لازم برای تثبیت قیمت‌ها را داشته باشد که بی‌تردید محقق می‌شود، در حالی که ارزش پیشنهادی محدود است و شکی در آن نیست.

رئیس اداره اتصالات گازی شرکت ملی گاز ایران نیز در پایان از مردم خواست در زمینه تحویل پایدار و ایمن گاز طبیعی در فصل زمستان، بهترین رویه و همکاری را با شرکت ملی گاز ایران داشته باشند. آب و هوا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا