اقتصادی

ملوانان بوشهری دیگر لوازم خانگی تولید کره جنوبی وارد نمی‌کنند

اخبار ایران من/ بوشهر مدیرعامل تعاونی پناهندگان بندر گناوه گفت: “به منظور برآوردن خواسته های مدیر اجرایی (مدظله العالی) ، مرکز مبارزه با قاچاق کالا دستورالعمل هایی مبنی بر ممنوعیت واردات کالاهای خانگی ساخته شده در جنوب صادر کرده است. کشور کره.”

سیدعلی موسوی گمرانی در گفت وگو با اخبار ایران من، اظهار کرد: در این بخشنامه بر لزوم اقدام برای کاهش مرز خوزستان، هرمزگان و بوشهر در تهلونگی و جلوگیری از ورود سلاح به مناطق آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه از طریق کولبری تاکید شده است. .

وی افزود: بر این اساس در گذشته برخی از لوازم خانگی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی از فهرست اقلام مجاز غیرحافظان حذف شده و تمامی لوازم خانگی در انبار نگهداری شده است. از لیست افراد غیر مجاز حذف شده است. “

رئیس تعاونی لباسشویی گناوه بر لزوم توجه و گوش دادن مردم به لیست غذای رئیس جمهور تاکید کرد و گفت: آنها با تمام توان آماده اند تا در راستای برآوردن غذا و سیاست های مقام معظم رهبری اقدامی انجام دهند.

موسوی گمرانی با اشاره به اینکه بیش از 30 درصد صادرات آلاینده است و در نتیجه بیش از 30 درصد مغازه‌های فعال در بنادر جنوب کشور به لوازم خانگی اختصاص دارد. باید برای رفع موانع برخی مسائل مرزی با یکدیگر همکاری کنید و راهی برای جلوگیری از از دست رفتن بازار بندری در جنوب کشور بیابید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا