اقتصادی

هفدهمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز برپا می‌شود

اخبار ایران من / پیروان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از راه اندازی هفدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی کشاورزی ، ماشین آلات ، نهاده ها و آبیاری در محل نمایشگاه های بین المللی منطقه خبر داد.

سید محمود موسوی روز سه شنبه ، 12 مه ، به خبرنگاران گفت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی به دلیل داشتن تصویر روشنی از شیوع ویروس کرونا در کشور و هماهنگی نهادهای نظارتی ، به ویژه استانداری فارس ، سازمان سکوت استان برگزار شد. ، سازمان جهاد کشاورزی و سرمایه های منطقه ای. کشاورزی شیراز از 28 تا 31 مه 1400 در مرکز نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار می شود.

وی افزود: هفدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی کشاورزی ، ماشین آلات ، نهاده ها و آبیاری با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کمک به تحقق دهه 1400 “تولید ، پشتیبانی و ضد عفونی” و شرکت در شرکت های تولیدی شناخته شده و معتبر از جمله تولید تراکتور ایران است. شرکت ، شرکت ملی شیمی کشاورزی ، شرکت جنوب ، شرکت بازرگان کالا و دیگران با همکاری شرکت مدیریت رویدادها و مدیریت نمایشگاه روناگ تأسیس می شوند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از حضور 150 بنگاه کشاورزی در منطقه 15000 فوت مربع با پنج سالن نمایشگاه و نمایشگاه و همچنین 20٪ فعالان فارس در منطقه فارس در این نمایشگاه خبر داده است.

موسوی گفت: به منظور حفظ سلامت بازدید کنندگان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای کنترل شیوع ویروس کرونا ، بهبود و بهبود تعداد افراد در سالن ها ، دریافت شیفت و بلیط رایگان برای مراجعه به وب سایت www.farsfair.ir و استعلام در مورد حقوق بین الملل. وزارت بهداشت ، کمک های پزشکی و آموزش پزشکی باید از ورود بیماران به اتاق عمل در هنگام بهبودی جلوگیری کند ، به استثنای برخی از افراد مشکوک و ناقل.

شریفی ، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی فارس نیز گفت: “با توجه به چگونگی ارائه کار و تحقق فصل تابستان ، با وجود مشکلات و کاهش بیماری های قلبی ، بهداشت و پذیرش ستاد مستقر ، نمایشگاه خوبی است. “

به گفته ابراهیمی ، مدیر جهاد کشاورزی سازمان هماهنگی ترویج کشاورزی استان فارس ، این سازمان در راستای هدف هفدهمین نمایشگاه کشاورزی از داشتن وبینما آموزشی ، یک برنامه گفتگوی تلویزیونی درباره سازمان جهاد کشاورزی ، از طریق یک منطقه تسهیل گر ، با استفاده از سایت شبکه های اجتماعی موفق ترین نمایشگاه ها ، مشارکت ها و رفاه و رعایت مقررات بهداشتی ، سفرهای ویژه برای افزایش تعداد متخصصان و کشاورزان بخش کشاورزی برای بازدید از نمایشگاه.

احمدی ، مدیرعامل سازمان مهندسی کشاورزی فارس گفت: 17000 عضو سازمان مهندسی کشاورزی فارس نمایشگاه کشاورزی دریافت کرده اند و تمام امکانات این آژانس علاوه بر نمایشگاه انتقال علم و دانش برای آموزش نیز استفاده می شود عملکرد و عملکرد در منطقه.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا