اقتصادی

واکنش گمرک به ادعای وزارت صمت: سند ارائه کنید

پس از آنكه وزارت صمت اعلام كرد كه قانوني در مورد لزوم تغيير قانون ثبت به دنبال تغييرات مالياتي صادر نكرده است ، معاون فني گمرك ايران ضمن اظهار نظر در مورد موضوع ، در صورت تاكيد مجدد وزارت امنيت در نامه گفت

به گزارش اخبار ایران من ، مذاکرات و درخواست های مکرر فرهنگ سازی از وزارت دادگستری برای اقدام مطابق با دستور رئیس جمهور با سکوت وزارت دادگستری و در نهایت حاشیه همراه بود.

گمرک از وزارت دادگستری خواسته است که مطابق با نامه رئیس جمهور در آوریل سال گذشته در مورد تأیید موارد اعلام شده بدون نیاز به تغییر سابقه با توجه به نرخ مالیات ، مشروط بر اینکه توضیحات محصول مشخص شده است ، ادامه دهد تولید و تولید را تشویق کنید.

با این حال ، در پاسخ به این شرایط ، دفتر حفاظت و حمل و نقل در وزارت صمت در نامه ای نوشت که ایده تغییر نرخ مالیات در بین گروه های تجاری کارساز نیست.

هنگامی که وزارت صمت مخالفت خود را با این مصوبات اعلام کرد ، موضوع با اقدام پیگیری شد ، اما در نهایت مقرر شد مطابق بخشنامه اجرایی الزامات را برآورده کند. سفارشات ثبت اقلامی که نرخ مالیات بر اساس روشهای سنتی تغییر می کند و نرخ مالیات باید اصلاح شود.

با این حال ، در محدودیت های خود ، امروز عباسپور – مدیرکل دفتر تنظیم مقررات صادرات و واردات وزارت صمت – اعلام کرد که وزارت صمت به دنبال تغییرات تعرفه ای نامه تغییر در ثبت قانونی را صادر نکرده است و گمرک نیز وزارت صمت را اعلام کرده است. وی همچنین شرایط را در نظر گرفت و ناظران خود را در جریان قرار داد.

اما موضوع به اینجا ختم نشد و مهرداد جمال اروانقی – معاون امور فنی و گمرکی ایران – در پاسخ به بیانیه وزارت صمت این را توضیح داد.

کار خوب منجر به فساد می شود

“در نتیجه درخواست های مکرر وزارت صلح برای تغییر کد مالیاتی مطابق با قانون عرف ، ثبت این قانون باید اصلاح شود و این امر تعلیق و اعمال برخی از آداب و رسوم املاک را تسهیل می کند ، مطابق نامه شماره 516708 از 7 اوت و 682808 از 16 سپتامبر 1999 به ناظران نشان داده شد” وزارت صنعت ، معدن و تجارت. “همه اتهامات.

لازم به ذکر است که مطابق ماده 4 قانون مقررات صادرات و واردات که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است ، “کلیه اوراق بهادار و مقررات مربوط به صادرات و صادرات کالا فقط از طریق وزارت صنعت ، معدن و تجارت اعلام می شود. »

نامه های مختلفی توسط وزارت صلح به صاحبان املاک ، به ویژه شرکت های دولتی و تولیدی نوشته شده و درخواست شده است که در صورت موافقت مقامات ، کالاها بدون تغییر در ثبت نامه ها خارج شود. برای برنامه ریزی برای ثبت اشتراک ، جلوگیری از مکاتبه و درخواست اجازه کالاها بدون ترتیب ثبت نام.

تمام سوابق مکاتبات در مناسک موجود است و در صورت لزوم ارائه می شود. حال ، اگر وزارت صمت فقط سابقه یک نامه پست الکترونیکی را ارائه کند که در پاسخ اعلام شده است ، برای اطلاع افکار عمومی نیازی به تغییر سابقه سابقه نیست.

لازم به ذکر است که نظرات مستحقین ، از جمله نظرات اخیر دفتر تنظیم صادرات و واردات وزارت صمت ، باید “از طرف دیگر” باشد ، در غیر این صورت طعم و مزه یا انتخاب جزئی وضعیت نهادی در فرهنگ ، منجر به عواقب می شود. در نتیجه ، مفهوم ایدئولوژی اتخاذ شده توسط حاکمان در سنت “یک طرفه” بود و رعایت گفته های سامات در سنت های اصلی کشور تأیید شد.

“در حالی که ما می خواهیم از مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات بخاطر رعایت این موارد تشکر کنیم ، اما امیدواریم که این یک همکاری مشترک بین گمرک و وزارت دادگستری باشد ، این موضوع به سرعت مورد رسیدگی و رسیدگی قرار خواهد گرفت.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا