اقتصادی

ورق قیمت‌ها در بازار سکه و طلا برگشت

دبیر هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر یهودیان تهران با اشاره به کاهش متوسط ​​قیمت هر پوند 68 دلار در هفته گذشته طلای جهانی ، گفت: قیمت سکه و طلا در بازارهای داخلی نیز به دلیل افزایش تورم افزایش یافته است.

به گزارش اخبار ایران من ، طی هفته 15 تا 15 ژوئن ، به دلیل کاهش قیمت های جهانی و نرخ ارز داخلی عمدتا به دلیل کاهش طبیعی نیاز به انتخابات ریاست جمهوری ، قیمت ها در بازار ارز و طلا کاهش یافته بود ؛ در نتیجه ، تمام قطعات نقره ای (به استثنای یک گرم) با کاهش 150،000 تومانی همراه بود. اکنون ، تورم در هفته گذشته تغییر کرده و در حال افزایش است.

در بیانیه ای ، نادر بذرافشان – دبیر هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر یهودیان تهران – در مصاحبه با اخبار ایران من ، گفت: “هفته گذشته ما با افزایش شدید قیمت های جهانی روبرو شدیم ؛ و به طور متوسط ​​68 دلار. پس از قدردانی از دلار جهانی ، کاهش ارزش پرهای طلای جهان دوباره سقوط کرد و سرانجام ارزش آن سقوط کرد.

وی افزود: از طرف دیگر ، در حالی که نیازی به بازارهای داخلی نیست ، نوسانات مداوم این تغییرات نه تنها باعث کاهش قیمت ها ، بلکه باعث افزایش قیمت ها نیز می شود. از اواسط هفته تا پایان ، اگرچه اونس جهانی 68 دلار کاهش یافت ، اما در بازارهای داخلی ، قیمت کالاها همچنان در حال افزایش است.

سخنگوی این توافق نامه با تأیید اینکه مردم به بازار نگاه می کنند ، گفت: همانطور که قبلاً اشاره شد ، مردم از ابتدای سال جاری نگران افزایش و کاهش قیمت ها بوده اند. در اوایل سال جاری ، ما در برخی مواقع تعطیلی بازار را تجربه کردیم و به دنبال آن مذاکراتی مانند مذاکرات ، سرانجام برجام و سرانجام یک بحث انتخاباتی برگزار شد ، مردم به عنوان ناظر به بازار نگاه می کردند. در برخی موارد ، نیاز به آن به خوبی جواب می دهد ، اما فقط در چند روز ، تقاضا برای آن کاهش می یابد.

آقای بذرافشان تأکید کرد: “در سالهای اخیر ، گفتگوی سیاسی و اقتصادی (مانند بررسی نتایج مذاکرات ، برجام و انتخابات ریاست جمهوری) همیشه مثر بوده است ، اما این بار عواقب گسترده ای دارد و انتظار مردم برای کاهش قیمتهاست. اکنون ، از اواسط ماه مه به بعد ، قیمت ها تثبیت شده و نوسانات بین سه تا هفت درصد بوده است ، که طبیعی است ؛ به همین دلیل مردم می توانند سکه های طلا و عتیقه خریداری کنند. به نظر من ، قیمت های پایین تری برای سکه ها و 10 میلیون گوجه فرنگی و قیمت طلا یک میلیون گوجه فرنگی است ، اما در نهایت ما می توانیم به دلیل نوسانات قیمت جهانی و مسائل مالی یا سیاسی-اقتصادی ، قیمت را 5 تا 7 درصد افزایش یا کاهش دهیم.

گرانترین آن 280 هزار دلار طلا و طلا و 19 هزار دلار است

دبیر هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر یهودیان تهران دیروز (پنجشنبه) در مورد قیمت کالاهای اخیر در بازار داخلی و طلا و تحول آن در مقایسه با اوایل این هفته گفت: 10 و 800000 گوجه فرنگی. درآمد حاصل از طراحی در آخر هفته 10 میلیون و 600 هزار دلار فروخته می شود. در پایان هفته ، در مقایسه با آغاز هفته ، نیمی از هر درآمد با افزایش 100000 تومانی به 5،780،000 تومان ، سه ماهه با افزایش 50،000 تومانی به 3،700،000 تومان ، و یک گرم درآمد با افزایش 40000 تومانی به 2،350 تومان. هزار تن قیمت دارد.

بذرافشان افزود: علاوه بر این ، هر طلای 17 عیار با 85 هزار تومان افزایش به 4 میلیون و 630 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز با حدود 19 هزار تومان افزایش به یک میلیون و 69 هزار تومان رسیده است. متوسط ​​قیمت هر اونس جهانی ، همانطور که در بالا توضیح داده شد ، در هفته گذشته به حدود 68 دلار افزایش یافت و به 1786 دلار رسید.

وی در مورد بحران مالی اخیر گفت: تورم هوا نیز در هفته های اخیر افزایش یافته است. این اسکناس در اوایل و اواسط ژوئن به 150 هزار تومان کاهش یافت ، اما در هفته های اخیر این حباب بار دیگر به حدود 300 هزار تومان افزایش یافت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا