اقتصادی

پاسخ خاندوزی به ناقص بودن لیست ابربدهکاران بانک‌ها

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره لیست افرادی که بیشترین بدهی را در بانک دارند، گفت: اطلاعات چاپی کافی نیست، زیرا اطلاعات آماری و آماری زیادی وجود ندارد. این به دلیل تفاوت تعداد حسابداران بانکی از نظر میزان وام ریالی و ارزی و میزان محاسبه وجوه است.

به گزارش اخبار ایران من، احسان خاندوزی در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه وزارت دارایی و دارایی برای رسیدگی به مشکلات بیمه خدمات مشتریان به ویژه مشکلات مالی، گفت: ادارات بیمه جنوب تهران با تاخیر در کارشناس تصمیم گرفتند در صورت وجود موضوع موضوع را پیگیری کنند. عدم تخصص آنها می توانند آن را برطرف کنند، زیرا افرادی که برای حل مشکل مراجعه می کنند نباید خارج از کارشان باشند و این تاخیر می تواند منجر به محرومیت این افراد در روز یا ساعت شود، بنابراین هرگونه تاخیر می تواند باعث مشتری شود. مشکلات و ایجاد نارضایتی.

وزیر اقتصاد افزود: موضوع دوم بحث جبران خسارت از نظر دستورالعمل ها و قیمت های مصوب صنعت خودرو در کشور و قیمت سهم بازار است که در این خصوص مدیرعامل بیمه ایران نظر مردم و مشتریان را دارد. .

وزیر اقتصاد همچنین با تاکید بر اینکه بر اساس اظهارات مشتریان حق بیمه حتی نیمی از هزینه های واقعی را پوشش نمی دهد، تاکید کرد: در این زمینه تایید شد که نهادهای نظارتی برای جلب رضایت مشتریان راهکار ارائه خواهند کرد.

علاوه بر این، موضوع سوم در مورد بازرسی های مکرر و در دسترس بودن افراد و خطوط طراحی شده برای پرداخت خسارت است و برخی از روزها کیلومترها وجود دارد و در این مورد بیمه ایران قول داده است که در روز آزمون عید سعید فطر سیستم آنلاین

دکتر. خاندوزی افزود: می خواهیم از خردادماه سامانه را در سراسر کشور پیاده سازی کنیم تا مدارک به صورت آنلاین ثبت شود تا فایل ها در غیاب مردم و در اینترنت ذخیره شوند و شاهد خط کشی و اختلال در شعبه نباشیم.

خاندوزی افزود: موضوع دیگری که بیمه مرکزی باید بر آن تمرکز کند، انتقال اسناد بین اسناد غیرقابل شناسایی است و همچنین اسناد صادره از ناجا و سایر دستگاه ها باید به دستگاه های دیگر منتقل و مدارک ارسال شود. در زمان بسیار کوتاهی اتفاق می افتد. «این کار را بین دستگاه ها انجام دهید، زیرا مردم مجبور نیستند از دستگاهی به دستگاه دیگر حرکت کنند.

خاندوزی افزود: عکس ها باید به شرکت های بیمه آنلاین ارسال شود و این ایده اصلی دولت برای ارسال آنلاین مدارک به گونه ای است که دولت الکترونیک راه اندازی شود تا مردم دچار حواس پرتی و رنج نشوند.

خاندوزی در ادامه این مصاحبه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر نحوه عملکرد سیستم کسب و کار. کار با شورای اصل 90 مجلس نیز بر این روند نظارت دارد و ما هر ماه یک جلسه بررسی برای ادامه این کار داریم.

خاندوزی در پاسخ به سوالی در پاسخ به سوالی گفت: در انتشار لیستی از بانکداران پرمخاطب بدون خط قرمز بسیار مطمئن هستیم.

دکتر. خاندوزی افزود: یکی از مدیران بانک‌های دولتی در نامه‌های خود اعلام کرده بود که وزارتخانه‌ها و سایر نهادهای دولتی به پیمانکاران بدهی سنگینی دارند و من پاسخ دادم در صورت مشمولیت دستگاه‌های دولتی از جمله وزارت دارایی ایجاد شود. این آمارها عملکرد کسانی را که درست خوانده نشده اند بهبود می بخشد و پاسخگویان را تشویق می کند.

خاندوزی ادامه داد: ما کوتاهی نخواهیم کرد و دولت نگران است و این قانون رئیس جمهور و وزارت دارایی است که بدون موافقت و خطوط قرمز این کار را ادامه دهند. آنچه منتشر می شود کافی نیست زیرا آمار زیادی وجود ندارد. این به دلیل تفاوت تعداد حسابداران بانکی از نظر میزان وام ریالی و ارزی و میزان محاسبه وجوه است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا