اقتصادی

پرداخت ۳۹۰۰ میلیارد یارانه حمایتی

طبق گزارش ها بدون تغییربراساس مفاد تبصره 14 قانون بودجه ، علاوه بر کمک های مالی و درآمد ، در سال های اخیر کمک های مالی برای رفع فقر خانواده با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و شورای امنیت تصویب و تأسیس شده است.

در لایحه بودجه امسال ، هزینه پیش بینی شده 267 میلیارد گوجه فرنگی تخمین زده شده است که 15000 و 400 میلیارد تومانی آن آژانس ها و سازمان های کمک کننده بوده اند ، علاوه بر این ، فقر خانواده را با حمایت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کاهش می دهد. مزیت زندگی دو معلول به عنوان رهبر ، مبارز ، برای حمایت از کشورهای جنگ زده.

آمادگی گروه آزمایش دستیار دستیار برای حمایت از خانه های فقرا را اعلام کنید

تاکنون اعلام نیاز – مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها – در اخبار ایران من نشان می دهد که بیش از 3900 میلیارد گوجه فرنگی در دو ماه نخست امسال از منابع مالی سازمان هدفمندی یارانه ها پرداخت کرده اند.

وی با بیان اینکه در شرایط مالی فعلی ، پرداخت ها بیشتر به منظور کاهش فقر و طول عمر گروه ها انجام می شود ، افزود: امیدواریم در ماه های آینده امسال با کمک به موقع ، این بودجه برای کسانی که به موقع به آن نیاز داریم. “جلوگیری از مشکلات اقتصادی در حال کاهش.

رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها همچنین گفت: در صورت تأمین منابع سازمان هدفمندی یارانه ها ، آژانس آماده اقدامات قانونی برای تأمین مسکن و توانمندسازی نیازمندان خواهد بود.

در گذشته ، اعلامیه ای از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها حاکی از آن بود كه تقریباً 1100 میلیارد تن كمك به بخشهای دیگر از جمله مسكن ، برق و آب در مناطق غیر موجود تخصیص داده می شود و اطمینان حاصل می شود كه آنها نهاده های كشاورزی و شهدا را خریداری می كنند.

اما علاوه بر منابع مربوط به منابع ، این قانون 42،800 میلیارد دلار کمک خانوادگی و غیرمالی و همچنین 31،000 میلیارد دلار خدمات پشتیبانی خانواده در نظر گرفته است.

در حال حاضر ، پرداخت نقدی با همان 45500 دلار به خانوارها پرداخت می شود که 78 میلیون تخمین زده می شود و در قانون مالی امسال ، هیچ تعهدی از طرف دولت برای تهیه گیرندگان وجود ندارد.

در برنامه تنظیم خانواده ، از نوامبر 2009 و افزایش قیمت سوخت ، بسته به تعداد خانوارها ، این شکاف برای تقریباً 60 میلیون درآمدزا بین 55 تا 205 میلیارد در ماه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا