اقتصادی

پیشنهادات توییتری نمایندگان برای تحقق شعار سال

نمایندگان مجلس اسلامی پس از نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال “ایجاد ؛ مزایا ، موانع” ایده هایی را برای تحقق سالگرد و ایجاد لیست های خود ارائه دادند.

به گزارش اخبار ایران من ، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی که در اوایل دهه 1400 صادر شد ، عید نوروز را در سال جدید به عنوان سال “ساخت ؛” کمک می کند ، موانع “ستایش کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای در سخنرانی خود به بررسی تحقق جهش 99 ساله پرداختند و گفتند: “طبق بسیاری از گزارش های دولت و دولت ، این جهش تا حدی در برخی از مناطق کشور محقق شده است. بدیهی است که این جهش انتظار نمی رود ، زیرا علی رغم به رسمیت شناخته شدن پروژه های عمرانی و ساختمانی ، عواقب آن به معنای زندگی اقتصادی و اجتماعی دیده نمی شود ، در حالی که انتظار می رود جهش ایجاد شده فرصت هایی را برای مردم زندگی ایجاد کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه رکود در تولید تغییر جهت است گفت: شناخت سطح بالای بهره وری تأثیرات عمیقی در اقتصاد کشور از جمله درآمد ملی و همچنین اعتماد به نفس ملی ، رضایت انسانی و امنیت ملی دارد.

وزیر ارشد وزیر امور خارجه با بیان اینکه مشکل صادرات و قاچاق کالا وجود دارد ، مانع و عدم حمایت از همه مشاغل مانع از حفاری شد ، گفت: این تولید است یا قاچاق از طریق دستهای متقلب مانع تولید می شود و این امر را غیرممکن می کند.

وی افزود: همه دولت های فعلی و دولت های آینده باید با همكاری قوانین ، دولت ها و پشتیبانی برای ایجاد و رفع موانع همكاری كنند تا امسال جهش تولید واقعیت داشته باشد.

به دنبال اظهارات رئیس وزیر ، رئیس اتاق دادرسی اسلامی و چندین نماینده در صفحات توییتر خود پاسخ ها و پیشنهادهایی را برای تحقق سخنان سال ارائه دادند.

محمد باقر قالیباف ، سخنگوی مجلس اسلامی ، نوشت: “من قاضی نیستم ؛ در اوایل دهه 1400 ، برای کمک به ایجاد ، ما یک طرح مهم” خانه سازی “را تصویب کردیم و نیاز به رفع موانع قانونی تجارت بود.

“در سال تولید ، سعی خواهیم کرد” حمایت قانونی “را در اولویت تولید قرار دهیم و آن را برای عموم توضیح دهیم.”

امیرحسین قاضی زاده هاشمی ، نایب رئیس مجلس ، تأیید کرد: “ما زمینه را برای مرحله دوم تحول فرکانس فراهم کرده ایم ؛ پس از هشتمین سالگرد به اصطلاح” دولت مردم “برنامه ریزی شده است که می توانیم انقلاب سوم.

“در طرح دولت مردم ، یک طرح پنج ایالتی در حال انجام است. برنامه اصلی دولت تحت عنوان” دولت اعتماد “تهیه شده و به زودی منتشر خواهد شد.”

علی نیکزاد ، معاون معاون مجلس ، همچنین گفت: “کمک به تولید نیز به یک موضوع سالانه تبدیل شده است. سلامت انسان ، پیشرفت ملی و سرخوردگی دشمن از این روند عبور می کند. جوانان و دولت اصلاحات جوانان.

زهره الهیان ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ، یکی از راه های تحقق مأموریت 1400 را مهار قدرت بنگاه های اقتصادی دولتی ، تجارت و صنعت و حمایت و جلوگیری از تولید مثل آنها دانست.

مهدی طغیانی ، سخنگوی کمیته مالی مجلس ، بر لزوم تمرکز بر تولید داخلی تأکید کرد و گفت: “تولید راه حل بحران اقتصادی امروز است. با یا بدون تحریم ، اگر در یک ایران قدرتمند یک مزیت قابل توجه داریم ، باید کمک به ایجاد. “کمک حقوقی در تولید ، ما در تلاش هستیم تا از طریق نظارت پویا و اصلاحات مناسب ، قانون را بهبود بخشیم ، مانند ارتقا practices شیوه های تجاری و رفع موانع رقابت.”

علی حدادی ، سخنگوی کمیسیون شوراها ، همچنین اظهار داشت: “کمک به تولید نیز به یک موضوع سالانه تبدیل شده است. سلامت انسان ، پیشرفت ملی و سرخوردگی دشمن از این روند عبور می کند. جوانان و دولت اصلاحات جوانان.”

مجتبی توانگر ، عضو کمیسیون اقتصادی ، براساس دستاوردهای کشورها برای حل بحران ، گفت: “این کار توسط اعضای وزارت مربوطه و با کمک جامعه مدنی انجام شد. پس از یک سری ثبت نام ناموفق در کشور ، وقت آن رسیده است که رئیس جمهور اختیارات خود را در قوه مقننه و قوانینی که مجلس برای ارائه این مهم انجام می دهد و روند پیچیده ، پرهزینه و وقت گیر را کاهش می دهد ، اعمال کند. »

سید جواد حسینی کیا ، عضو کمیسیون صنایع و معادن ، تأیید کرد که کلید طلا در نجات کشور انعطاف پذیری است و شناخت این کار مهم در بازگرداندن بهره وری و کمک به ایجاد ، ایجاد شغل و افزایش قدرت خرید است.

علاوه بر این ، مجید انصاری ، عضو کمیسیون اجتماعی ، گفت که برای دستیابی به شعار “ایجاد ، حمایت و لغو” ، ما باید به هشت بیانیه رهبری انقلابی نیروهای مسلح در سال 2001 ، بر اساس مبارزه با فساد اقتصادی اگر دست خرابکاران ، مصرف کنندگان و عاشقان پول قطع نشود ، تولید کننده در امنیت و ناامیدی نخواهد بود.

احمد حسین فلاحی ، سخنگوی کمیسیون حقوقی و تحقیقات ، اظهار داشت که سال ایجاد ، پشتیبانی و حذف با کمک به ایجاد و رفع موانع با حضور مدیران جدید ، جدید و با انگیزه ، ادامه رشد اقتصادی خواهد بود. دعا کنید ما سعی کنیم این کار را انجام دهیم.

سمیه رفیعی ، عضو کمیسیون کشاورزی ، گفت که حمایت و تسهیل فرآیندهای خلاق برای رشد و توسعه اقتصادی ضروری است. اقتصاد و زندگی مردم در وخیم است و اصلاحات از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا از نظر اقتصادی راهی مناسب تر و مرفه تر و تشویق تولید ایجاد کنیم.

اردشیر مطهری ، رئیس فراکسیون موانع عدالت و تجارت ، گفت که “با استناد به 1400 به عنوان یک سال” کمک و تخریب “توسط وزیر ارشد ، این کشور سال جدیدی را برای مدیریت و حمایت از بهره وری و توسعه داخلی ایجاد کرده و ، نتیجه ، رضایت انسان است. و با افزایش سلطه بر جهان ، تأیید شده است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 علی خضریان گفت: “تشخیص اینکه ممنوعیت ضد 1400 برای تغییر سیستم اداره کشور از غرب زدگی به انتخابات در انتخابات 1400 به منظور از بین بردن بزرگترین مانع تولید ، مورد توجه عمومی قرار گرفته است” و تولید داخلی را نابود کنید ، می توان گامی محکم برای دستیابی به ایران قویتر برداشت. “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا