اقتصادی

چرخ زندگی کارگر نچرخد، چرخ مملکت هم نمی چرخد

این مقام مسئول با تأکید بر امنیت جهانی در راستای منافع همکاری های بین المللی گفت: هر توافق نامه بین المللی که مبتنی بر همکاری بین المللی باشد نیاز به در نظر گرفتن نیازهای ملی و آینده صنعت و همچنین صنعت داخلی دارد.

هادی ابو در گفتگو با اخبار ایران من اظهار داشت: ما به دلیل سیاست نمی خواهیم وارد سیاست شویم ، اما می خواهیم در مورد سیاست صحبت کنیم. اگر قرار است با قدرت های خارجی سر و کار داشته باشیم ، باید منافع خود را در نظر بگیریم ، نه منافع کشورهای دیگر. برای امضای توافق نامه با تعدادی از شرکت های خودروسازی یا تاسیساتی برای ورود به کشور مطابق با توافق نامه های تجاری ، با این حال ، باید منافع کشور ، آینده تجارت و بهره وری داخلی را نیز در نظر بگیریم.

وی اظهار داشت: ما باید بر روی نیروی کار در ایران متمرکز شویم ، نه از روی دلسوزی ، بلکه اگر چرخ زندگی یک کارگر نچرخد چرخ کشور نمی چرخد. کارگرانی که توانایی زنده ماندن ندارند یا نمی خواهند با آنها زندگی کنند چه کسانی را کار می کنند؟ وقتی درآمد و هزینه با هم مطابقت نداشته باشند ، طبیعتاً در دسترس بودن و تقاضای آنها مطابقت ندارد.

به جای اینکه فقط لوازم مورد نیاز خود را بسته بندی کنید ، باید سعی کنید لوازم اضافی را نیز برای موارد ضروری تهیه کنید

دبیرکل اتاق عالی اتحادیه های کارگری همچنین بر لزوم اعزام کارگران ویژه و لزوم استفاده از نیروهای مسلح در مشارکت های مشترک تأکید کرد و گفت: در مذاکره در مورد توافق نامه های تجاری باید تیم های خاص و مربوطه را برای آموزش حرفه ای بفرستیم و سپس آموزش دهیم از بازگشت به کشور ما نه تنها باید نفت تهیه کنیم و کالایی خریداری کنیم بلکه باید دانش و تخصص کشورهای خارجی را در بخش خرده فروشی به کار بگیریم و اگر می خواهیم افرادی را برای مشاغل خارجی استخدام کنیم باید در خط مقدم کار ما باشد.

ابو در مورد لزوم کسب دانش و صادرات خدمات فنی و مهندسی افزود: برای بهره مندی از جذب نیروی متخصص ، باید برنامه ای بلند مدت داشته باشیم و از مهارت های آنها در این کشور استفاده کنیم و به این مهم رسیدگی کنیم. تأمین فضای کار برای سالهای آینده.

از ایده ها و مشاوره های کارفرمایان و کارفرمایان استفاده کنید

در پایان ، این مقام مسئول گفت: “در همه کشورها ، همه اعضای گفتگوی اقتصادی و اجتماعی نه تنها دولت ها ، بلکه شرکت ها و سازمان های بزرگ بر اساس منافع خود هستند ، بنابراین نظر من مبتنی بر استفاده از فن آوری و ایده ها است از کارفرمایان و کارفرمایان. در این رابطه ، و همیشه ، بر اشتغال و آینده بازده و صنایع در این کشور نظارت کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا