اقتصادی

چه انواعی از تم تولد وجود را می توانم آنلاین بخرم؟

تم تولد دخترانه

جشن تولد، دریافت هدیه ، کیک خوردن و خوراکی های رنگارنگ و بازی با دوستان، ابهام جامه قشنگ و ویژه مانند شاهدخت ها برای دختران بسیار لذت تقسیم است. برای لذت تقسیم تر کردن جشن تولد دختر نازنین شما تم های تولد متنوعی هستی دارد که جشن تولدش را هیجان انگیزتر خواهد کرد . برگزیدن تم تولد دخترانه مناسب با علاقه دختران با هستی تنوعی که هستی دارد دشوار نیست. از تم زایش دخترانه می تواند از تم زایش پرنسس ، تم تولد سیندرلا ، تم تولد باربی ، تم تولد کیتی ، تم بالرین و بسیاری تم سایر نام برد. حتی برای زیبا تر کردن جشن خویش می توانید در کارت زایش قید کنید تا مدعوین شما متناسب با تم زایش دخترانه جشن تان جامه بپوشند.

تم تولد پسرانه

برای آقا پسرها هم درون تولد جذابیت خاص خویش را دارد . پسر بچه ها هم با تم تولد مناسب خود می توانند جشن تولد لذت دسته تری را داشته باشند . می نا برای تولد هر پسری در هر سنی، تم تولد پسرانه مناسبی گزینش کرد و لذت جشن را برای آنها دو چندان کرد. بیشتر تم زایش ها برای پسران الهام گرفته از منش های کارتونی باره علاقه آنهاست . به راحتی می تواندی لوازم تولد و حتی ابزارها اثیر بازی جشن خود را هماهنگ با تم زایش موردنظرتان تعبيه کنید. تم تولد باب اسفنجی ، تم اسکوبی دو ، تم زایش فیل کوچولو ، تم بچه مسئول ، تم زایش تلافی جویان ، تم زایش ماشین ها ، تم المو ، تم تولدکارخانه هیولاها ، تم زایش نینجا ، تم پرسپولیس ، تم زایش خودسالاری ، تم بارسلونا ، تم رئال مادرید ، تم تینکربل ، تم تدی ، تم تولد ملوانی ، تم سگ های نگهبان ، تم تولد کاروسل ، تم پوکویو ، تم تولد مرد عنکبوتی ، تم بتمن از جمله تم های زیبای جشن تولد پسرانه می باشد.

تم تولد

تم تولد بزرگسال

جشن تولد تنها یک مراسم کودکانه نیست بلکه برگزاری جشن تولد برای هر فردی در هر سن و سالی می تواند لذتبخش باشد. برگزاری جشن تولدی خاص و بیادماندنی در کناره خانواده و دوستان با تم تولدی زیبا حتما هیجان انگیز خواهد بود. برگزیدن یک تم زایش بزرگسال پسندیده می تواند نشاط و جذابیت جشن شما را دوچندان کند. تم های تولد بزرگسالان نیز مشابه تم های کودکان و نوجوان زیاد متنوع هستند مانند تم ابزارها آرایشی، تم تولد یونی کورن ، تم تولد خال خالی ، تم های تولد تیم های دوست داشتنی فوتبال و بسیاری تم تولد دیگر.

اقلام تم تولد

سوالی که بسیاری از مشتریان عزیز از ما می پرسند اقلام موجود در تم تولد است. یک پیکج کامل تم زایش شامل چه اقلام و المان هایی می شود؟ در ابتدا باید گفت که هیچ محدودیتی در سفارش شمار نمونه ها در فروشگاه سیبن وجود ندارد و شما می توانید مناسب با تعداد میهمانان خود اقلام تم تولد را تعبيه کنید و در پیوسته خواهیم گفت که تم تولد دربرگیرنده چه المان هایی می باشد.

بشقاب و پیش‌دستی

بشقاب و پیش دستی یکتا از نمونه ها اصلی و موردنیاز در تم تولد است . برای هر جشنی که داشته باشید بشقاب قبل دستی حتما لازم است و شما به راحتی می توانید طرح های متنوعی از بشقاب ها و قبل دستی که کوچکتر از بشقاب هستند را متناسب با تم زایش خود از فروشگاه سیبن انتخاب کنید.

لیوان

لیوان نیز احد سایر از پرکاربردترین نمونه ها تم تولد است که باید در هر جشنی به شمار پسندیده باشد. لیوان های تم تولد سیبن بصورت کاغذی و پلاستیکی با کیفیت بالا و پسندیده وجود دارد .

قاشق ، چنگال و کارد و نی

متناسب با خوراکی هایی که در جشن خود سرو می کنید اقلامی همچون قاشق ، چنگال و کارد نیز لازم است . قاشق و چنگال نیز با جنس های با کیفیت و طرح های گوناگون در بسیاری از تم ها تولد موجود است . در صورتی که در میهمانی خویش از آبمیوه و نوشیدنی بهره‌گیری می کنید ، نی هم لازم می شود که در طرح های گوناگون و قشنگ موجود است.

ظروف ویژه پاپ‌کرن

ظرف پاپ کرن احد از پرطرفدارترین اقلامی ست که در تم تولد حتما کاربرد می شود و برای پفک، چیپس یا پاپ کورن کاربرد و در دو سایز کوچک و کبیر موجود است.

تاپر

تاپر‌ها برای تزیین غذاها و خوراکی‌های جشن‌ها استفاده می شودو در دو اندازه کبیر و کوچک به چهره خلالی هستند. تاپر‌های کوچک باری کاپ کیک‌ها، فینگر فودها و دسرها کاربرد دارد و و تاپرهای بلند هم برای تزیین دیگر خوراکی‌ها بهره‌گیری می‌شوند.
تم تولد نمونه ها زیاد متنوعی دارد که شما عزیزان می توانید پسندیده دربایستن خویش آن ها را جاسازی کنید . شماری از اصلی ترین نمونه ها تم تولد را بیان کردیم و اما نمونه ها دیگری همچون تاپر کیک ، برچسب بطری آب معدنی ، جعبه دستمال کاغذی ، حلقه دستمال کاغذی ، رومیزی ، استند عدد ، استند اسم ، ریسه تولدت فرخنده ، آبنبات طرح تم زایش ، بادبزن و آویز خوشامدگویی ، چای کیسه‌ای و نسکافه ، کوکی با طرح تم تولد موردنظر ، فرفره رنگی ،کارت دعوت ، برگه یادگاری ، قاب عکاسی ، تاج و کلاه زایش و گیف و اکسسوری های سایر ، جامه زایش دخترانه و پسرانه، گونه ها بادکنک‌های فویلی، گونه ها بادکنک‌های لاتکس ساده و بادکنک آرایی محل برگزاری جشن، جعبه‌های سورپرایز، جعبه کادوهای ویژه و متفاوت نیز در تم های زایش موجود است .

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا