اقتصادی

کاهش ۵ تا ۱۰ درصدی قیمت لپ تاپ و تبلت با کاهش نرخ ارز

رئیس اتحادیه تکنسین های رایانه ای تهران از کاهش 5 تا 10 درصدی قیمت تبلت ها و لپ تاپ ها در پی کاهش اخیر نرخ ارز خبر داد ، زیرا استفاده از تجهیزات IT به دلیل تاج بالا و نیاز به چنین موادی برای آموزش دانش آموزان و استفاده از تلفن بله ، اما سقف رجیستری نیز با توجه به میانگین سال های 1397 و 1398 محاسبه می شود ، بنابراین مقدار تجهیزات مورد نظر در مقایسه با نیاز بسیار کمتر بود.

محمدرضا فرجی در گفت وگو با اخبار ایران من ، با تأکید بر اهمیت ثبات اقتصادی در کشور و با بیان اینکه کالاهایی که عمدتا صادر می شوند ، روزانه با نوسان قیمت در حال تغییر هستند ، اظهار داشت: قیمت لپ تاپ ها در حال سقوط است و شباهت ها بر اساس ثبات دلار است. افت شدید دلار قیمت ها را در حدود دو ماه در بازار پایین نگه می دارد.

وی گفت: در صورت ادامه نزول دلار ، بر قیمت ها تأثیر می گذارد. وی افزود: اخیراً تغییراتی در نرخ ارز ایجاد شده است ، اما تا زمانی كه آنها ثابت نشوند ، نمی توانیم در مورد ثبات یا پایین آمدن قیمت كالا چیزی بگوییم. بدیهی است که کاهش نرخ ارز می تواند تأثیر زیادی بر قیمت ها بگذارد.

مراحل ثبت سفارش در حال پایان است. مهمترین خطری که گروهی از آیات با آن روبرو هستند

بدیهی است که طبق گفته رئیس اتحادیه فناوران رایانه ، مشکل دیگر این خطر رو به اتمام است که قلم سیستم رو به اتمام است و اگر آن را در نظر بگیریم ، حتی 20 هزار دلار نیز نمی تواند قیمت ها را کاهش دهد. اهمیت و تأثیر این مسئله در کلاس کامپیوتر بسیار بیشتر از سایر گروه ها است ، زیرا استفاده از مطالب آیه به دلیل اندازه تاج و اهمیت این گونه مواد در آموزش دانش آموزان و استفاده از ارتباط از راه دور ، 200٪ افزایش یافته است. در نتیجه ، میزان نوشیدنی ها افزایش یافته است ، اما سیستم ثبت سقف نیز با توجه به میانگین سال های 1397 و 1398 محاسبه می شود. در نتیجه ، میزان تجهیزات مورد نظر در مقایسه با نیاز به طور قابل توجهی کمتر بود.

وی افزود: به عنوان مثال ، یک تاجر می تواند برای هر سال 1397 و 1398 حدود 100000 دلار هزینه کند. حدود دو سال 100000 دلار است ، اما این روش محاسبه نمی تواند با مشکل جدید مطابقت داشته باشد و ارزش دارایی تاجر 250،000 دلار است. پس از انفجار ، بسیاری از بخشها مجبور شدند تجهیزات IT خود را برای برقراری ارتباط از راه دور گسترش دهند و وزارت صلح باید بر روی آمادگی برای بحران تمرکز کند. ما در این باره به این وزارتخانه نامه نگاری کرده ایم و امیدواریم که وعده داده شده محقق شود.

اما به گفته فرجی ، احتمال پایان ثبت نام بسیاری از اعضای اتحادیه قبل از پایان سال جاری وجود دارد. در این حالت ، افت بیشتر نرخ دلار ممکن است مفید نباشد. از آنجا که اوج خرید در کلاس آیه مربوط به ماه مارس است ، نحوه شروع ادارات و ادارات دولتی است. در نتیجه ، فروش مارس سه تا چهار برابر بیشتر از ماه های دیگر است.

فرجی همچنین گفت که سالها پیش ، به محض ورود فناوری جدید ، مردم اسلحه های قدیمی خود را می فروختند و سلاح های جدید می خریدند ، اما گران بودن مواد مخدر و هزینه پایین قدرت خرید مردم را به بازیافت و استفاده مجدد از سلاح های قدیمی خود سوق می داد. ، وی گفت: در بحث در مورد دسته بندی ها ، ما نیاز به افزایش ثبت سفارشات نیز داریم و امیدواریم همین آژانس ها در این مورد به توافق برسند. زیرا تعداد زیادی سهام در بازار گم شده اند.

مردم در خرید لپ تاپ کند عمل می کنند

وی گفت: اخیراً مردم خرید لپ تاپ و تجهیزات IT را تا حدی کاهش داده اند. “به طور کلی ، نوسانات دلار در قیمت گوشی سریعتر از لپ تاپ اتفاق می افتد.” البته ، تورم نیز متنوع است و می تواند قیمت ها را تحت تأثیر قرار دهد ، اما بر رشد یک ارز بزرگ ، نرخ ارز تاثیری نخواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا