یک واحد الفینی جدید در ماهشهر احداث می‌شود

مدیرعامل پتروشیمی اروند از پیشنهاد افزایش 300 هزار تنی تولید پی وی سی برای فاز جدید خبر داد و گفت: قطعه الفین جدیدی با نام پتروشیمی محماس با ظرفیت یک میلیون و 260 هزار تن در ماهشهر ساخته می شود. سال ..

به گزارش اخبار ایران من، حسن نشان زاده امروز در نشست خبری با بیان اینکه پتروشیمی اروند یکی از بزرگترین زنجیره های تولید کلر در جهان است، گفت: ما بزرگترین تولید کننده کلر در جهان هستیم.

وی گفت: اکنون از مجتمع های اروند، غدیر، خوزستان، کارون و بندر امام کلر تولید می کنیم. خورده شده.

مدیرعامل پتروشیمی اروند گفت: با توجه به روش های مختلف ساخت واحدهای کلر و تخصص فنی آنها نیاز به نظارت و نگهداری مستمر دارند. خودت را حذف کن

نشان زاده ادامه داد: با فرض اینکه این موضوع باعث از بین رفتن 500 هزار تن پی وی سی شود بنابراین اولین برنامه ما تمرکز بر روی یک برنامه 15 ساله بود.

وی با تاکید بر اینکه اکنون تولید کلر را که قبلا 60 درصد بود به 85 درصد رسانده ایم، گفت: در سال 99 تولید کلر در اروند سال طلایی بود.

وی در خصوص نوسازی و نوسازی بحران تا سال 1401 گفت: این روند بازسازی باعث شده تا 8 سال آینده تسهیلات بیمه ای فراهم شود.

مدیرعامل پتروشیمی اروند با اشاره به اینکه در سیاست فعلی استفاده از لوازم خانگی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: تاکنون تجهیزات را از اروپا، هند و چین تهیه کرده ایم اما به دلیل تحریم ها به سمت استفاده از لوازم خانگی رفته ایم. و فروش داخلی حدود دو سال است که از وسایل منزل استفاده می کنیم و تا پنج سال آینده نیازی به واردات آن ها نداریم.

نشان زاده با اشاره به تامین 95 درصد کلر مورد نیاز جهان توسط پتروشیمی اروند افزود: این دارو در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی و آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد.

وی افزود: در این بحران به دنبال توسعه کارخانه پی وی سی هستیم که تاکنون 5000 میلیارد تومان سود کسب کرده ایم که ارزش معاف از مالیات 8200 میلیارد تومان و ارزش مالیات و مالیات 6300 میلیارد تومان است. “
مدیرعامل پتروشیمی اروند گفت: در سال 99 رکورد تولید بسیار خوبی داشتیم که پس از 10 سال به 2 میلیون و 50 هزار تن رسید و این رقم در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شش درصد افزایش داشته است.
نشان زاده درآمد حاصل از فروش در 9 ماهه امسال را 130 میلیون دلار سه برابر مدت مشابه سال گذشته عنوان کرد و افزود: 97 درصد از مبالغ را به سامانه نیما مجددا فروخته ایم.
وی گفت: بیش از 70 درصد کالاها در کشور به فروش می رسد و 30 درصد آن شامل ریخته گری و پی وی سی صادر می شود. تجهیزات حرفه ای آتش نشانی از وسایل خانگی.
مدیرعامل پتروشیمی اروند با بیان اینکه تنها تولیدکنندگان کالاهای چرمی در کشور هستیم، گفت: در حال حاضر ظرفیت یک میلیون و 200 هزار تن پی وی سی در منطقه وجود دارد اما به دلیل مشکلات بازار مانند ترکیه. , که به PVC نیاز دارد. ارسال از آمریکا و اروپا. ما دارو را به قیمت 800 دلار می فروشیم در حالی که این دارو در بازار به قیمت 1000 دلار فروخته می شود.
نشان زاده درباره نتایج تسویه 4200 تومانی قیمت ملک، گفت: 4200 تومان روی با ارزش ترین و با ارزش ترین کالاها تاثیر گذاشته است.
وی درباره نتیجه توافق در مذاکرات وین برای افزایش صادرات گفت: پتروشیمی اروند در دوران تحریم متوقف نشده و به ساخت ادامه داده ایم و سیاست فعلی ما تکمیل زنجیره زیرین است و باید این کار را انجام دهیم. برای رفع نیازهای داخلی.” در نتیجه ارزش خارجی این پتروشیمی 30 درصد کافی است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا