اقتصادی

اعلام آمادگی پتروشیمی خوزستان برای تولید کارت ملی با گرید جدید

مدیرعامل پتروشیمی خوزستان از آمادگی و توانایی این شرکت برای تولید کارت های مقوایی با گرید ملی یا چند میلیونی نفت خبر داد و گفت: پتروشیمی خوزستان شاید اولین تولیدکننده پلی کربنات در کشور باشد که خط تولید جدید در کلاس جهانی را عرضه می کند. و در این صورت می توانید دانش حرفه ای کسب کنید.

به گزارش اخبار ایران من، رضا صالح احمدی امروز در نشست خبری با بیان اینکه پتروشیمی خوزستان می تواند تا چند ماه آینده مدلی از این کارت بسازد تا به تصویب برسد، گفت: پتروشیمی خوزستان یکی از شرکت های گروه پتروشیمی خلیج فارس است. تنها تولید کننده پلی کربنات و رزین اپوکسی در کشور با ظرفیت تولید 25000 تن پلی کربنات و 10000 تن رزین اپوکسی جهت تامین نیاز کشور در صنایع خودروسازی، روشنایی، دارویی و غیره.

وی در خصوص اتکای پتروشیمی خوزستان به تولید تعدادی از کمک های اولیه ملی، گفت: گرید تولیدی پتروشیمی خوزستان در صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرد که قبلا از شرکت های کره جنوبی و آلمان صادر می شد، اما از پایان سال 1397 پتروشیمی خوزستان معرفی شد. سیستم توسعه این کلاس است و در حال حاضر محصول در ازای کالا عرضه می شود.

وی با بیان اینکه برخی از محصولات پلی کربنات و آلیاژهای EBS است که در گذشته نیز از آلمان وارد می شد و سال گذشته 2 تا 3 هزار تن محصول در کشور مصرف می کرد، گفت: اکنون محصول با کمک متخصصان داخلی در کشور تولید می شود. کشور. ساخته و تحویل داده شد.

مدیرعامل پتروشیمی خوزستان با اشاره به استفاده از پلی کربنات در صنایع الکترونیک و پریز گفت: اخیرا محصولی کلاس دار و در صنعت پزشکی با پلی کربنات که فیلتر دیالیز بیماران است، پیدا کرده ایم.

احمدی گفت: پلی کربنات پزشکی ویژه متعلق به یک یا دو شرکت بزرگ در سراسر جهان است که سالانه حدود 2000 تن واردات دارند و شرکت های خصوصی پزشکی مجبور به واردات این داروها برای نیازهای داخلی هستند. با بررسی سازمان تجهیزات پزشکی و سازمان غذا و دارو توانستیم مجوز ساخت فیلترهای دیالیز با کلاس پلی کربنات استاندارد را بگیریم و این کلاس برای فروش مصرف کننده ساخته و آماده می شود.

به گفته وی، پتروشیمی خوزستان تا قبل از سال 1397 تنوع دارویی نداشت و یک کلاس پلی کربنات و دو کلاس رزین اپوکسی می ساخت و بقیه مدارس خارج از کشور بود که بیش از 30 تا هزینه داشت. 40 میلیون دلار در سال.

مدیرعامل پتروشیمی خوزستان با تاکید بر اینکه با این اقدامات توانسته ایم این استانداردهای جدید را به صورت تخصصی رعایت کنیم و بسیاری از مصرف کنندگان واردات این اقلام و خرید این اقلام را از بازار خرده فروشی متوقف کرده اند، گفت: در آینده که به گفته خوزستان پتروشیمی اولین شرکتی است که در بورس کالا می تواند از این ابزار استفاده کند.

وی ادامه داد: نقدینگی یک مشکل اساسی برای حرکت رو به جلو است و یک تحول اقتصادی است، بنابراین فروش اعتباری 3 تا 4 ماهه به مشتریان از طریق گشایش وام مسکن به کاهش تعداد تولیدکنندگان کمک می کند که این امر با همکاری بانک تجارت انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا