اقتصادیایران کسب و کار

محبوب ترین مدل های پلاک اسم طلا مردانه در سال 2024

گردنبند طلا مردانه 2024 | زنجیر طلا مردانه 2024

حتما این را میدانید که قیمت های بسیار متنوعی وجود دارد برای خرید گردنبند و پلاک مردانه طلا با توجه به بوجه ای که دارید می توانید طلای مناسب بخرید. اینبار با چندین ​​​​مدل گردنبند طلا مردانه 1400 لاکچری و فوق العاده جذاب از جدیدترین ژورنالها در خدمت شما هستیم. میتوانید تصاویری را که با سلیقه شما هماهنگ است انتخاب کنید. امیدوارم مفید باشد.

گردنبند طلا مردانه 1400

اکثرا این تصور را دارند که گردنبند جزوی از زیورالات زنانه میباشد اما با پیشرفت مد امروزه این گونه نمیباشد. با اندکی تغییرات ساده در نوع زنجیر و طول آن ظاهری کاملاً مردانه پیدا می کند.زنجیرهای نقره ای همواره انتخاب عاقلانه ای هستند.  برای مشاهده تصاویر جدیدترین گردنبند طلا مردانه ​​​​1400 با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله برای شما عزیزان، جدیدترین انواع ​​​​گردنبند طلا مردانه 1400 – 2021 ویژه سال جدید را فراهم آورده ایم. برای دیدن بهترین گالری های طلا اینجا را کلیک کنید.

  • صورت‌های بیضی شکل: هر طولی می‌تواند برای شما مناسب باشد.
  • صورت‌های گرد و دایره‌ای: بلندتر به نظر رسیدن صورت شما می‌تواند به نفعتان باشد، پس بهتر است گردنبندهایی از ۵۰ تا ۸۰ سانتی‌متر را بخرید. از گردنبندهای خیلی کوتاه دوری کنید چون صورتتان را گردتر نشان می‌دهند.
  • صورت‌های باریک و لاغر: گردنبندهای کوتاه بیست و پنج تا چهل اینچی، تیزی گوشه و کنارهای صورت شما را می‌گیرند و گردتر و نرم‌تر نشانش می‌دهند.
  • صورت‌های قلبی شکل: شما هم می‌توانید گردنبندهای کوتاه بیست و پنج تا چهل اینچی را به گردن بیاندازید تا پایین صورتتان را کشیده‌تر نشان دهند.

بهترین مدل های گردنبند برای آقایان خاص پسند

همان طور که گفتیم طرح های متنوعی از گردنبند مردانه موجود است. اگر برای انتخاب مدل خاصی را مد نظر ندارید، به محصولات زیر توجه کنید. ما به شما کمک می کنیم تا مدل مورد پسند خود را هر چه راحت تر انتخاب کنید.

۱- گردنبند مردانه مدل ۷۲

این مدل جزء پرطرفدارترین گردنبند های مردانه بوده که طراحی بسیار ساده ای دارد اما برای تکمیل استایل آقایان یکی از مدل های بی نظیر است.  طول این زنجیر ۶۰ سانتی متر بوده و می توان آن را روی پیراهن یا تیشرت یقه گرد استفاده کرد. جنس این محصول استیل ضد زنگ بوده و بسیار سبک است. به منظور خرید کادو برای همسر نیز می توانید این گردنبند را خریداری کنید.

۲- گردنبند طلا ۱۸ عیار مردانه طرح اسم علی مدل P۹۷

گردنبند طلا با سنگ های ریز مشکی برای استایل کژوال و دورهمی های دوستانه بهترین انتخاب است.  این مدل بهترین گردنبند برای آقایانی است که بیشتر به تیپ اسپرت مینیمال مردانه علاقه دارند. این محصول با مهره های ساده ای که دارد برای هر رده سنی جوانان با هر سبک استایلی مناسب می باشد. این گردنبند با طرح اسمی با طلای ۱۸ عیار بهترین کادو برای دوست پسر و پسرهای جوان می باشد.  طول این گردنبند نیز حدود ۷۰ سانتی متر بوده و برای انداختن روی تیشرت های بدون یقه ایده آل است.

۳- گردنبند مردانه مدل G۰۶

این مدل یکی از گردنبندهای پلاک دار شیک است که کاملا ضد حساسیت بوده و رنگ ثابتی دارد. این محصول با اندازه متوسط برای هر استایلی مناسب بوده و محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. رنگ پلاک حلقه و زنجیر دودی است و تمامی بخش های گردنبند نیز آبکاری شده است. جنس این محصول از فلز باکیفیت بوده و هیچ آسیبی نمی بیند.

۴- گردنبند نقره مردانه ریسه گالری مدل ۵۱۹۹

این بار قرار است بهترین گردنبند مردانه نقره را به شما معرفی کنیم. به جرات می توان گفت که این مدل گردنبند نقره استایل شما را متفاوت تر از همیشه می کند. شاید برخی از افراد به گردنبند با جنس استیل حساسیت داشته باشند یا به طور کلی به نقره جات علاقه مند باشند.

این گردنبند مردانه طرح هنری داشته و برای استایلی خاص یک اکسسوری بسیار شیک است. در این گردنبند علاوه بر نقره از سنگ های قیمتی و زیبایی استفاده شده که گارنت نام دارند. این مدل طرح و رنگ بسیار جذابی دارد. نقره استفاده شده  در پلاک این گردنبند نیز نقره با عیار ۹۲۵ می باشد.

۵- گردنبند مردانه طرح چهره مدل فول نگین کد ۷۳۳GAM

این گردنبند به جهت خرید کادو برای پسر نوجوان یک ایده منحصر به فرد و عالی است.در واقع این محصول برای استایل های اسپرت و پسران نوجوان کاربردی می باشد. استفاده از نگین های درخشنده رو پلاک این محصول زیبایی آن را چندین برابر کرده است. این محصول در دو رنگ طلایی و نقره ای قابل سفارش است.

    جنس استیل رنگ ثابت طول زنجیر ۵۰ سانتی متر و طرح ونیزی میباشد گردنبند به صورت تمام نگین میباشد و نگین ها بسیار محکم میباشند مناسب برای انواع سلیقه ها

۶- گردنبند مردانه اقلیمه مدل GS۴۴۸

اکثر آقایان برای خرید بهترین گردنبند مردانه، زنجیرهای پهن و ضخیم را ترجیح می دهند. این مدل برای آقایانی که قد و هیکل درشتی دارند مناسب بوده و تغییر چشمگیری را در استایل آن ها ایجاد می کند. پهنای کلی زنجیر ۱,۳ سانتی متر بوده و طول آن ۶۰ سانتی متر است. این زنجیر از استیل ضد ساخته شده و بافت مستحکمی دارد.

۷- گردنبند مردانه مدل ماری کد ۱۰۴۸

زنجیرهای ماری این روزا جزء اکسسوری های پرطرفدار هستند.  این زنجیر ماری برای استایل های روزمره روی هر سبک لباسی قابل استفاده است. درخشش این زنجیر سبب افزایش جذابیت آقایان در موقعیت های مختلف می شود. این مدل کاملا آبکاری شده و تغییر رنگ نمی دهد و یک گزینه ایده آل برای هر رده سنی خواهد بود.

۸- گردنبند مردانه کد ۲۴۵۱۰

اسپرت پوشان نباید از این گردنبند مردانه غافل شوند. بدون شک همه پسران برای کامل کردن استایل خود به این گردنبند زیبا و کاربردی احتیاج خواهند داشت. این محصول شامل یک زنجیر و پلاک است که پلاک آن نگین کاری شده است. طول این زنجیر ۴۵ سانتی متر بوده که تقریبا روی ترقوه قرار می گیرد.

۹- گردنبند مردانه طرح جمجمه مدل ۴۹۱GAM

برای سلیقه های خاص که به دنبال گردنبند هایی با طراحی های منحصر به فرد هستند، این گردنبند یک انتخاب ایده آل است. کیفیت ساخت این محصول بسیار بالاست و شما می توانید برای استفاده طولانی مدت روی آن حساب کنید. طول این زنجیر ۶۰ سانتی متر بوده و استفاده از آن روی تیشرت های اسپرت، استایل جالبی را برای شما ایجاد می کند.

    طول زنجیر ۶۰ سانتی متر جنس استیل رنگ ثابت ضد حساسیت مناسب برای انواع سلیقه ها این محصول با این کیفیت را توسط فروشگاه زتوس دریافت کنید

۱۰- گردنبند مردانه مدل هپ هاپ

برای خرید بهترین گردنبند مردانه بهتر است این مدل نخی را به شما پیشنهاد کنیم. طرفداران طرح مینیمال حتما از این مدل گردنبند استقبال می کنند. این محصول یکی از پرفروش ترین مدل ها بوده که برای همه سلیقه ها با هر تیپی مناسب است. طول این گردنبند ۶۰ سانتی متر است. بستن آن نیز به صورت گره ای انجام می شود.

دکمه بازگشت به بالا