ایران کسب و کار

با نیم تنه چه شلواری بپوشیم؟ | ایده های ست کردن نیم تنه

با نیم تنه چه شلواری بپوشیم؟ | ایده‌های ست کردن نیم تنه

خانم‌هایی که عاشق مد هستید و با شروع تابستان به دنبال پوشیدن یک لباس خنک هستید، نیم تنه بهترین گزینه است. حتما در بوتیک‌ها و فروشگاه‌های لباس با انواع نیم تنه مواجه شده‌ايد. نیم تنه یکی از لباس‌های کوتاه و خنک تابستانی است که بالا تنه شما را پوشش داده و در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار موجود می‌باشد.

در تعطیلات تابستان همیشه حتما به مهمانی‌های زیادی دعوت شده‌ايد و یا سعی دارید به سفرهای بیاری بروید، لباس نیم تنه یکی از بهترین مواردی است که می‌توانید در ایام تابستان و در در مکان‌هایی اعم از باشگاه، مهمانی، لباس راحتی و … بپوشید‌.

شاید بتوان گفت که اولین سوالی که بعد از خرید این محصول با آن مواجه می‌شویم این است که با نیم تنه چه شلواری بپوشیم؟

ما در این مطلب سعی داریم با معرفی به‌روزترین استایل‌ها و شیک‌ترین مد دنیا شما را در پوشیدن این لباس زیبا یاری کنیم. در واقع شما با خواندن این مطلب می‌توانید به راحتی ایده‌های ست کردن نیم تنه را یاد بگیرید و از آن‌ها برای پوشیدن این لباس در طول روز استفاده نمایید.

در ادامه با ما همراه باشید‌.

ایده‌های ست کردن نیم تنه با شلوار

همانطور که می‌دانید مدل‌های زیادی از شلوار در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت در بازار موجود است. تنوع زیاد این مدل‌ها می‌تواند یک گزینه عالی برای ست کردن نیم تنه با هر کدام از آن‌ها باشد؛ پس لازم نیست که درباره‌ی ست کردن نیم تنه با شلوار نگران باشید. در ادامه با تعداد زیادی از  ایده‌های ست کردن نیم تنه آشنا خواهیم شد.

●      ست کردن نیم تنه با شلوار فاق بلند

شاید بتوان گفت که پوشیدن شلوار فاق بلند اولین جوابی است که به سوال با نیم تنه چه شلواری بپوشیم، داد. همانطور که‌ می‌دانید با پوشیدن نیم تنه، قسمتی از بدن شما بیرون خواهد ماند. اگر به دلیل بیرون ماندن بدن خود حس خوبی نداشتید، می‌توانید با پوشیدن شلوار فاق بلند قسمت پایینی را بپوشانید. در واقع شما می‌توانید به راحتی با پوشیدن شلوار فاق بلند در کنار یک نیم تنه و یک کفش پاشنه بلند، یک استایل شیک و مجلسی داشته باشید. مثلا نیم تنه یقه چرمی با شلوار گشاد فاق بلند یکی از محبوب‌ترین ایده‌های ست کردن نیم تنه با شلوار است.

●      ست کردن نیم تنه با شلوار مام استایل و مام فیت

یکی از شلوارهای به روز و جدید که در سال‌های اخیر در تعداد زیادی تولید شده و به عنوان یکی از محبوب‌ترین شلوارهای شیک شناخته می‌شود، شلوار مام استایل و مام فیت است. این شلوار یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایده‌های ست کردن نیم تنه می‌باشد. در واقع شما با پوشیدن سوار مام فیت و یا مام استایل در کنار نیم تنه، می‌توانید به راحتی در جمع‌های دوستانه و اسپرت مانند تولد‌ها و مهمانی‌های دورهمی حاضر شوید. توصیه می‌شود که حتما در کنار این شلوار و نیم تنه حتما کفش اسپرت دخترانه را ست کنید تا یک استایل شیک و زیبا در بین دوستان و آشنایان خود داشته باشید.

●      ست کردن نیم تنه با شلوار بگ

یکی از شلوارهای کاربردی و شیک که امسال در طرح مد بسیار مورد توجه قرار گرفت، شلوار بگ است. حتما شما نیز از طرفداران این شلوار هستید. شلوار بگ یکی از بهترین مواردی است که برای  ست کردن نیم تنه مورد توجه قرار گرفته  که می‌تواند هم به صورت اسپرت و هم به صورت مجلسی ظاهر شود. در واقع شما با پوشیدن شلوار بگ می‌توانید استایل‌های متفاوت زیبایی داشته باشید و دیگر نگران نباشید که با نیم تنه چه شلواری بپوشیم!! در کنار این شلوار زیبا و نیم تنه می‌توانید از کفش پاشنه بلند رو باز استفاده کنید. البته پوشیدن کفش اسپرت در کنار این استایل نیز در بین دختر خانم‌های جوان بسیار محبوب است. در نتیجه برای پوشیدن شلوار بگ در کنار نیم تنه هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

●      ست کردن نیم تنه با لگ اسپرت و ورزشی

نیم تنه یکی از بهترین لباس‌هایی است که می‌توانید در باشگاه و اماکن ورزشی بپوشید‌. ست کردن شلوار لگ زنانه و دخترانه با نیم تنه‌های کشی بسیار معمول و یکی از بهترین ایده‌های ست کردن نیم تنه می‌باشد. در واقع با توجه به اینکه این لباس نرم بوده و در خیلی از موارد از عرق کردن زیاد جلوگیری کرده و در موقع ورزش کردن عرق بدن را جذب می‌کند، بهترین گزینه برای پوشیدن در باشگاه است.

●      ست کردن نیم تنه با شلوار راسته

شلوار راسته از سال‌ها پیش یکی از پرطرفدارترین لباس‌ها برای خانم‌ها می‌باشد. با توجه به اینکه این شلوار برای هر فرم و استایل مناسب است و هر شخصی با هر استایل می‌تواند آن را بپوشد، برای ست کردن با نیم تنه گزینه مناسبی است. شلوار راسته شامل انواع مختلف پارچه‌ای، بگ جین، نیم بگ حین و مجلسی است که متناسب با طرح و رنگ نیم تنه خود می‌توانید یکی از آن ها را انتخاب کرده و ست کنید.

●      ست کردن نیم تنه با شلوار بوت کات

شاید بپرسید که شلوار بوت کات به کدام مدل شلوار گفته می‌شود؟ این نوع شلوار به شکل اسپرت و نیمه رسمی است که بیشتر توسط دختران پوشیده می‌شود. این شلوار در دو نوع دمپا و فاق بلند موجود است و می‌تواند یکی از بهترین گزینه برای ست کردن با نیم تنه باشد. شما می‌توانید با پوشیدن شلوار بوت کات در کنار نیم تنه یک استایل مجلسی و اسپرت شیک داشته باشید.

●      ست کردن نیم تنه با شلوارک

به طور معمول ست کردن شلوارک در کنار نیم تنه به عنوان لباس راحتی و یا مراسم‌های دخترانه صورت می‌گیرد. پس اگر در جمع‌های دخترانه خود می‌خواهید راحت باشید و یک استایل شیک داشته باشید بهتر است که نیم تنه خود را با یک شلوارک جین شیک ست کنید.

سخن آخر

نیم تنه یکی از محبوب‌ترین لباس‌هایی می‌باشد که مورد پسند دختران و خانم‌های زیادی واقع شده است در نتیجه بیشتر این افراد به دنبال جواب برای این سواد هستند که با نیم تنه چه شلواری بپوشیم؟
اگر زمان خرید از بازار را ندارید برای خرید نیم تنه به صورت آنلاین می توانید به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی انواع لباس های زیر زنانه مراجعه نمایید و نیمتنه مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

در این مقاله با ایده‌های زیادی را برای ست کردن نیم تنه با مدل‌های شلوار آشنا شدیم. شما میتوانید با تماشای عکس‌ها در وبسایت های مختلف مانند topsfordays و الگو گرفتن از آن‌ها، یک استایل شیک و زیبای تابستانی داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا