ایران کسب و کاربین الملل

هر آنچه برای سفر به پوکت لازم است بدانید

پوکت (Phuket) یکی از جزایر کوهستانی، جنگلی و استوایی تایلند محسوب می‌شود که در دریای آندامان قرار دارد و برخی از مهمترین و محبوب‌ترین سواحل تایلند را در خود جای داده است. پوکت به عنوان یکی از معروف‌ترین مقاصد گردشگری و توریستی در تایلند، دارای متنوع‌ترین بازارها، رستوران‌ها، هتل‌های ساحلی و مراکز تفریحی مختلفی است که در فضایی زیبا و بکر از شما میزبانی می‌کند. پاتونگ مهمترین منطقه مسکونی و متراکم جزیره پوکت است که بیشتر هتل‌های این جزیره در این قسمت قرار گرفته‌اند.

تور پوکت | تور پوکت ۱۴۰۱

سواحل پوکت بسیار اعجاب‌انگیز و متفاوتند و جذابیت‌ها و هتل‌های آن به قدری زیبا هستند که شما را شیفته خود می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم همراه تور پوکت نامی گشت شوید تا با چشمان خودتان آن همه زیبایی را ببینید. پوکت مناسب برای هر سلیقه و بودجه است، صدها هتل برای انتخاب وجود دارد. گذشته از جاذبه‌های شگفت انگیز بزرگترین جزیره تایلند، شما در تور پوکت می‌توانید یک قایق موتوری اجاره کنید و به بسیاری از جزایر گرمسیری اطراف که خود مثل جزیره فی فی Phi Phi، سفر کنید. ساحل پاتونگ، کاتا، کارون و کامالا همیشه محبوب ترین مکان های توریستی پوکت بشمار می‌روند.

خوب بهترین روش سفر به پوکت، خرید تور پوکت است که توسط آژانس‌های گردشگری به متقاضیان عرضه می‌شوند. پیشنهاد ما آژانس مسافرتی نامی گشت به شماست! چرا که بهترین خدمات موجود در تورهای مسافرتی که شامل رزرو اقامتگاه، خرید بلیط وسیله نقلیه، هماهنگی برای صدور ویزا، خرید بیمه مسافرتی، هزینه‌های مربوط به تور لیدر، هزینه‌های مربوط به وعده‌های غذایی مسافران، هزینه‌های مربوط به خرید بلیط ورودیه جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی و… را به شما ارئه می‌کند. البته خدمات موجود در تورهای گردشگری به مقصد پوکت به نوع تور انتخابی شما بستگی دارد و همه تورهای مسافرتی پوکت تایلند این خدمات را ندارند.

تور پوکت | تور پوکت ۱۴۰۱

همچنین هرساله با شروع تعطیلات در ایران، تور پوکت تایلند تبدیل به یکی از مقاصد بسیار جذاب برای ایرانیان می‌شود و هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان با پروازهای قطری و امارات و همچنین ماهان این ایام تعطیلی را در پوکت می‌گذرانند. پیشنهاد می‌کنیم که برای اطلاع از لیست قیمت تورهای پوکت با کارشناسان آژانس مسافرتی نامی گشت تماس بگیرید. لازم به ذکر است که مجموعه مسافرتی در حال حاضر تنوع بی‌نظیری را در تورهای خود که شامل تورهای 3 شب و 4 روز، 4 شب و 5 روز، 7 شب و 8 روزه و… می‌باشد که شما عزیزان این امکان را دارید کیفیت و آرامش در سفر را در بالاترین سطح تجربه کنید.

موضوع مهم بعدی در خصوص تور پوکت قیمت نهایی این تورهای مسافرتی است که به نرخ تک‌تک این خدمات گفته شده در بالا بستگی دارد. اگر به‌ دنبال بهترین نرخ تور مسافرتی پوکت مورد نظرتان هستید باید در ابتدا این‌ موضوع را برای خود مشخص کنید که کیفیت خدمات تور چقدر برای شما حائز اهمیت است یا ارزان‌قیمت بودن آن تور! برای مثال اگر قصد سفر به پوکت تایلند را دارید، می‌توانید توری را انتخاب کنید که محل اقامت آن در یک هتل 5 ستاره باشد یا توری را انتخاب کنید که محل اقامت‌تان یک هتل 2 یا 3 ستاره باشد. اگر به ‌دنبال کیفیت بهتر هستید، طبیعتا توری که هتل 5 ستاره یوآل دارد را خریداری ‌کنید و ولی اگر به ‌دنبال نرخ ارزان‌تر باشید، توری که هتل 3 ستاره دارد مناسب شرایط شما خواهد بود. در خصوص انتخاب ایرلاین هم همین موضوع صدق می‌کند.

تور پوکت | تور پوکت ۱۴۰۱

در نهایت مهم است بدانید که آژانس هواپیمایی نامی گشت، مجری مستقیم و نیز برگزارکننده تور مسافرتی تایلند است و در تمامی مراحل انتخاب بهترین مقصد با ارزان‌ترین تورها در کنار شماست تا بتوانید به راحتی به این شهرهای توریستی زیبا بروید و خاطرات لذت‌بخشی را برای خود بسازید. در آخر این را هم بدانید که در حالت‌های معمول، اختلاف قیمت تورهای ویژه تعطیلات تابستانی و ایام عید با دیگر تورها در بازه زمانی‌های دیگر، حدود 2 تا 3 برابر محاسبه می‌شود و نیز توجه داشته باشید که این اختلاف قیمت تنها به بلیط رفت و برگشت و محل اقامت ختم نمی‌شود و همچنین خرید سوغاتی‌ها و خورد و خوراک نیز در ایام عید افزایش قیمت قابل توجهی را خواهند داشت.

دکمه بازگشت به بالا