ایران کسب و کاربین الملل

صرافی های ایرانی در تورنتو

۱۰ صرافی ایرانی در تورنتو؛ قابل اعتماد و معتبر

با توجه به اینکه سالانه تعداد زیادی مهاجر به کشور کانادا سفر می‌کنن، تصمیم گرفتیم چند صرافی در تورنتو کانادا رو معرفی کنیم. مهاجرین همیشه درگیر نقل و انتقالات سرمایه شون بودن و هستن. قبلا این موضوع مشکلات زیادی داشته اما الان با وجود صرافی های معتبر انتقال پول بین کشورها آسون شده. پیشرفت تکنولوژی و خدمات به روز باعث شده تا درگاه‌هایی امن و قابل دسترس برای همه به وجود بیاد. تعداد دانشجویان ایرانی و مهاجران در کانادا زیاد شده و تبادلات ارزی اهمیت بیشتری پیدا کرده. برای ارائه این خدمات درکشور کانادا صرافی‌های ایرانی زیادی در شهر تورنتو فعال هستند.

در ادامه تعدادی از تعدادی از صرافی در تورنتو و صرافی های قابل اطمینان و قدیمی در شهر بزرگ تورنتو رو معرفی می کنیم. با ما در این مقاله از صرافی متا همراه باشید.

۱.صرافی بین المللی ۶۰۳۰ در تورنتو

صرافی ۶۰۳۰ به عنوان یک از صرافی های فعال در شهر تورنتو، با داشتن کادر مجرب و متخصص از سال ۲۰۱۹ خدمات ارزی به به ایرانیان ارائه میده. دفتر اصلی این صرافی در تورنتو کانادا و شعبه دیگه اون در ونکوور فعال هست. اعلام بهترین نرخ ارز، تبدیل ارزهای معتبر، انتقال ارز، خرید و فروش و حواله ارز واز جمله خدمات این صرافی هست.

۲. صرافی ایرانی ارز فرح

صرافی ارز فرح در شهر تورنتو کانادا واقع شده. از خدمات این صرافی می تونیم به معامله ارزهای دیجیتال، خرید و فروش ارز بدون کارمزد اشاره کنیم.

۳. صرافی امیر شاهان

صرافی امیرشاهان یکی دیگه از صرافی های ایرانی در تورتنو هستش که خدماتی مثل خدمات ارزی در داخل و خارج از کانادا با پایین ترین نرخ حواله، خرید و فروش ارز های دیجیتال رو ارائه می ده.

۴. صرافی دانش

در صرافی دانش فروش نقدی ارزهای دیجیتال با تورنتو با کارتخوان و ارسال پول به ایران بدون کارمزد امکان پذیره. این آفر به همه مشتریان ارائه می‌شه.

۵. صرافی میلیون

اولین صرافی ایرانی در داون تاون تورنتو که پرداخت همزمان ارز با دستگاه کارتخوان و حواله به ایران در کمتر از ۱۵ دقیقه از خدمات مهم صرافی میلیون محسوب می‌شه.

۶. صرافی نیاز

صرافی نیاز (ارز ارزان) در تورنتو با ۳۰ سال سابقه در حال فعالیت هست. این صرافی مجوز رسمی از دولت کانادا داره و آماده خدمت رسانی در زمینه های مختلف مثل انتقال ارز بین ایران و آمریکا و اروپا در کمترین زمان ممکن، تبدیل ارز های معتبر و خرید و فروش حواله های ارزی هست.

۷. صرافی آنلاین البرز پرداخت

صرافی البرز پرداخت تمام آنلاین ۲۴/۷ تمام وقت در تورنتو کانادا به مشتری هاش پشتیبانی ارائه میده. خدمات انتقال پول و خرید و فروش ارزهای دیجیتال از ۰ تا ۱۰۰ به صورت آنلاین از هر کجا و در هر زمان امکان پذیره.

۸. صرافی متا (آرورا)

تمامی معاملات روز با بهترین نرخ، تخصصی ترین آکادمی آموزشی رمز ارزها و فارکس انجام میشه. دوره های سرمایه گذاری بلند مدت و مدیریت ریسک از خدمات دیگه صرافی متا محسوب میشه.

۹. صرافی نت

صرافی نت در دو شهر مونترال و تورنتو واقع شده. این صرافی ارسال حواله دلار کانادا از حساب صرافی به کانادا، ارسال پول به ایران، خرید و فروش ارزهای رایج دنیا رو برای مهاجران انجام میده.

۱۰. صرافی پاسارگاد

صرافی پاسارگاد با همراهی تیمی متخصص و با تجربه ، مشاوره برای انتقال سرمایه به کانادا و خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال انجام میده.

حواله ارزی به تورنتو

تعداد صرافی‌های ایرانی که در تورنتو خدمات ارائه می‌دهند به میزان قابل توجهی درحال رشد است. به منظور انتقال حواله و مبالغ ارزی مانند دلار و یورو می‌توانید، نرخ لحظه‌ای را از سایت‌های صرافی‌های معتبر چک کنید و حواله مورد نظرتان را به ایران و یا برعکس انتقال دهید.

صرافی متا در تورنتو در کنار سایر صرافی ایرانی در تورنتو کانادا مانند صرافی اکسچنچ، صرافی ملل، صرافی مثقال، صرافی امین، صرافی پاسارگاد، صرافی اعتماد، صرافی ارگ از جمله صرافی‌های معتبری هستند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را جابه جا کنید و به راحتی پول انتقال دهید. برای انتقال مبلغ مورد نظر بسیاری از صرافی‌ها مبلغی را جهت انجام تراکنش، با عنوان کارمزذ دریافت می‌کنند، مبلغ کارمزد بسیار متفاوت است.

مشاوره مالی صرافی‌های تورنتو

برخی از صرافی های تورنتو خدماتی مانند مشاوره به بازرگانان و شرکت ها ارائه می دهند که از این طریق به انتقال ارز و حواله به مقصد کمک شایانی می کنند. از دیگر خدمات این صرافی ها می توان به تسویه تعهدات یا وام های ارزی، خدمات ارزی با سرعت بالا، صدور حواله های ارزی و انواع ضمانت نامه ها اشاره کرد. بسیاری از شرکت ها با سپردن این نوع خدمات به صرافی ها می توان نه تنها از خدمات قابل اطمینان این صرافی ها بهره ببرند، بلکه تجربه این صرافی ها کمک می کند تا انتقال حواله را با سرعت بالایی انجام دهند.

ارزانترین روش انتقال پول به کانادا

استفاده از حواله سوئیفت، سریع‌ترین و ارزان‌ترین روش انتقال پول به کانادا است. از مهم‌‌ترین مزایای آن می‌توان به واریز مستقیم پول به حساب بانکی شخص مورد نظر در کانادا اشاره کرد.

حواله دلار به کانادا با استفاده از سوئیفت

یکی از راه‌هایی که برای انتقال پول از ایران به کانادا انجام می‌شود، استفاده از روش سوئیفت است. سوئیفت یک پیام ارزی است که بانک‌های داخل و خارج از آن برای راحت‌تر کردن کارها و مبادلات خود استفاده می‌کنند.ایران نیز در سوئیفت عضو است. در حال حاضر حدود ۳۰ بانک و موسسه مالی در ایران از خدمات سوئیفت استفاده می‌کنند و به آن وصل هستند.

موسسه‌ها و بانک‌هایی که بتوانند به سوئیفت دسترسی داشته باشند باید دارای یک سوئیفت‌کد استاندارد ISO باشند. این کد شامل ۸ تا ۱۱ کاراکتر می‌شود و برای شناسایی هر موسسه به طور اختصاصی صادر خواهد شد.

مزایای سوئیفت:

     سرعت بسیار بالا

    امنیت فوق‌العاده

    هزینه کم

    دسترسی آسان و استاندارد بالا.

حواله ارزی به کانادا

حواله به معنای جابه‌جایی پول است. وقتی می‌خواهید مبلغی را از یک حساب به حساب دیگری در کانادا منتقل کنید، درصدی به عنوان کارمزد از شما کم می‌شود. این کارمزد همان حواله نام دارد و هر صرافی نرخ محاسبه خود را دارد که بر اساس اطمینان و اعتماد دیگران به آن‌ها آن را برای خود قرار داده است. مبادلات و تراکنش‌های مالی شما بر اساس نرخ حواله محاسبه می‌شود. اگر می‌خواهید مبادلات مالی داشته باشید باید از کارمزد حواله دلار به کانادا مطلع شوید.

نحوه ارسال پول از کانادا به ایران

ممکن است اولین راهی که به ذهن شما می‌رسد انتقال پول از طریق مسافرانی باشد که به ایران می‌آیند، اما لزوماً ساده‌‌ترین راه بهترین راه نیست. شما می‌توانید از روش‌های دیگر برای این کار استفاده کنید.

استفاده از صرافی‌های داخل ایران

داخل ایران صرافی‌ها و موسساتی هستند که به قوانین نظام بانکداری بین‌المللی واقف هستند و می‌توانند در انتقال پول از کانادا به ایران راهنمای خوبی برای شما باشند. معمولا افرادی که داخل ایران زندگی می‌کنند به شعبه‌های وسترن یونیون دسترسی ندارند. این موسسات این کار را برای شما انجام می‌دهند و به عنوان واسطه کمک می‌کنند تا مبادله برای شما به راحتی انجام شود.

راحت‌‌ترین توضیحی که می‌توان ارائه داد این است که صاحبان این موسسات به حساب‌های بین‌المللی دسترسی دارند. فردی که در کانادا زندگی می‌کند، وجه خود را به حساب این موسسات واریز می‌کند و او این وجه را به ریال تبدیل کرده و در ایران به حساب شخص مورد نظر می‌ریزد.

انتقال پول از کانادا به ایران با وسترن یونیون

یکی دیگر از راه‌های ارسال پول از کانادا به ایران، از طریق شعبه‌های وسترن یونیون است. موسسات ایرانی نمایندگی‌ها و شعبه‌های وسترن یونیون را به متقاضیان معرفی و در مورد خدمات آن‌ها راهنمایی می‌کنند.

وسترن یونیون یکی از شرکت‌های آمریکایی است که در ایران شعبه‌ای ندارد. مردم با کمک نمایندگی‌های این موسسه در دیگر کشورها می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. بسیاری از موسسات و صرافی‌های داخل ایران با شعبه‌های وسترن یونیون که در دیگر کشورها هستند ارتباط دارند و به ایرانیان برای انتقال وجه بین‌المللی یاری می‌رسانند.

فردی که در کانادا زندگی می‌کند می‌تواند به شعبه‌هایی از وسترن یونیون که با صرافی‌های داخل ایران مرتبط هستند، مراجعه کند. تنها کافی است تا پاسپورت خود را به نمایندگی وسترن یونیون بدهید و در مدتی کوتاه مبلغی را که در نظر دارید به حساب شما واریز شود. این روش سرعت خیلی زیادی دارد.

انتقال پول از کانادا به ایران با استفاده از سوئیفت

از مطمئن‌‌ترین روش‌ها برای انتقال پول استفاده از سیستم بانکی سوئیفت است. شخصی که در کانادا زندگی می‌کند باید مبلغ مورد نظر خود را به حساب بانکی بین‌المللی سوئیفت صرافی یا موسسه مربوطه بریزد تا در مدت ۳ تا ۵ روز کاری مبلغ آن به ریال به حساب مقصد منتقل شود.

صرافی مورد نظرتان باید حساب بانکی بین‌المللی سوئیفت داشته باشد. همچنین اگر فردی اقامت کانادا را دارد باید یک حساب بانکی داشته باشد و با این روش مبلغی را که می‌خواهد در سریع‌ترین زمان منتقل کند.

انتقال پول از ایران به کانادا با استفاده از سیستم الکترونیکی مانی گرام

مانی گرام یک سیستم پرداخت آنلاین است که با استفاده از آن می‌توانید خرید‌های اینترنتی انجام دهید و دوره‌های آموزشی را ثبت نام کنید. همچنین با این سیستم می‌توانید برای شرکت در سمینارها و کنفرانس‌های علمی و پژوهشی هزینه خود را به آسانی پرداخت نمایید. این سیستم محدودیت‌هایی دارد. مثلاً برای انتقال وجه به کارت بانکی باید خودتان حضوری به دفاتر مانی‌گرام بروید. ایرانیان از این خدمات می‌توانند به صورت آنلاین استفاده کنند. کمترین و بیشترین مبلغی که می‌توانید از حساب مانی گرام منتقل کنید، بین 50 تا 8000 دلار آمریکا است.

دکمه بازگشت به بالا