ایران کسب و کاربین الملل

لاتاری جوابش کی میاد؟

بررسی اعلام نتایج لاتاری

” مشخص شدن جواب لاتاری 2024 یا اعلام نتایج لاتاری 2024 ” در 6 می، یعنی شش ماه پس از اتفاق می‌افتد. چنانچه در سال 1401 ثبت نام لاتاری را انجام داده‌اید، در 16 اردیبهشت 1402 می‌توانید نتیجه لاتاری خود را بفهمید. اگر ثبت نام لاتاری آمریکا را از طریق  انجام داده‌اید، استعلام نتایج لاتاری به صورت رایگان برای شما انجام خواهد شد و نتیجه از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود. اگر از برندگان لاتاری باشید، با شما تماس خواهیم گرفت.

 اما اگر ثبت نام لاتاری را به شیوه دیگری انجام داده‌اید، می‌توانید با تکمیل فرم زیر و ارسال اطلاعات  ، استعلام جواب لاتاری خود را به چاوش مهاجر بسپارید تا پس از اعلام نتایج لاتاری، از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی کنیم. توجه کنید که مرجع اصلی برگزار کننده لاتاری، هیچگونه ایمیل یا نامه برنده شدن در لاتاری برای شما ارسال نمی‌کند و مراقب فریب برخی سودجویان باشید. زمان و ساعت دقیق اعلام نتایج لاتاری امسال (لاتاری 2024)، در تاریخ 6 می 2023 ، ساعت 12 ظهر به وقت آمریکاست. بنابراین زمان اعلام نتایج لاتاری به وقت ایران در 16 اردیبهشت 1402 ساعت 07:30 شب خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم نحوه چک کردن نتایج لاتاری را به صورت مرحله به مرحله و تصویری آموزش دهیم. عکس هایی نیز از نمونه جواب برنده لاتاری و نمونه جواب عدم قبولی در لاتاری (انتخاب نشدن در لاتاری) در این مقاله وجود دارد و با دیدن آن‌ها متوجه خواهید شد که صفحه مخصوص برندگان لاتاری به چه شکل است. در این مطلب همچنین جدولی درباره تقویم لاتاری‌های سال گذشته وجود دارد که از طریق آن می‌توانید زمان اعلام نتایج لاتاری 2023 و 2022 و 2021 را ببینید. در انتهای مقاله نیز منابعی را جهت دریافت آخرین و جدیدترین اخبار لاتاری معرفی خواهیم کرد.

تاریخ ثبت نام لاتاری | زمان ثبت نام لاتاری 2023

اعلام نتایج لاتاری

 اگر سال قبل در لاتاری ثبت نام کرده‌اید، پیش از آنکه برای استعلام نتیجه خود اقدام کنید، حتما درباره نحوه نام گذاری برنامه های لاتاری و تاریخ اعلام نتایج لاتاری در هر دوره اطلاعات کافی را داشته باشید.

متاسفانه برخی شرکت کنندگان، از نام برنامه لاتاری که در آن ثبت نام کرده‌اند، اطلاع دقیقی ندارند و به اشتباه گمان می‌کنند که چون در سال 2022 ثبت نام خود را انجام داده‌اند، بنابراین در برنامه لاتاری 2022 ثبت نام شده‌اند. همین موضوع باعث ایجاد اشتباه در استعلام نتیجه این افراد می‌شود. در نتیجه قبل از هر کاری جدول زیر را ببینید.

نام برنامه زمان ثبت نام لاتاری زمان اعلام نتایج لاتاری زمان بسته شدن پرونده برندگان لاتاری
لاتاری 2024 آمریکا سال 2022 سال 2023 سی سپتامبر 2024
لاتاری 2023 آمریکا سال 2021 سال 2022 سی سپتامبر 2023
لاتاری 2022 آمریکا سال 2020 سال 2021 سی سپتامبر 2022

همانطور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، سال موجود در انتهای نام هر برنامه لاتاری، مربوط به سال بسته شدن پرونده برندگان لاتاری است که به آن سال مالی برندگان لاتاری نیز گفته می‌شود.

در نتیجه اگر در سال 2022 (سال 1401) ثبت نام خود را انجام داده‌اید، باید بدانید که در لاتاری 2024 آمریکا شرکت کرده‌اید. پس در ماه می 2023 (اردیبهشت 1402) منتظر اعلام نتایج لاتاری 2024 باشید. در سی سپتامبر 2024 نیز پرونده برندگان این لاتاری به صورت کامل بسته می‌شود.

نحوه اطلاع رسانی نتایج لاتاری آمریکا

توجه کنید که در تاریخ اعلام نتایج لاتاری هیچ گونه پیام کوتاه و ایمیل از طرف مرجع برگزار کننده لاتاری برای شما ارسال نمی‌شود. تفاوتی ندارد که برنده لاتاری باشید یا در لاتاری انتخاب نشده باشید، در هر صورت هیچ اطلاع رسانی از طرف مرجع برگزار کننده لاتاری دریافت نمی‌کنید.

شما باید خودتان پیگیر جدیدترین اخبار لاتاری باشید، تا بتوانید به محض اعلام نتایج لاتاری، از برنده شدن یا نشدن خود مطلع شوید. در سایت چاوش مهاجر یک روزشمار برای اعلام نتایج لاتاری وجود دارد و همچنین می‌توانید از طریق ، آخرین اخبار لاتاری را پیگیری کنید.

البته شرکت کنندگانی که با موسسه چاوش مهاجر در لاتاری ثبت نام کرده‌اند، نباید نگران فراموشی زمان اعلام نتایج لاتاری باشند. چرا که کارشناسان ما نتایج لاتاری را به صورت رایگان بررسی کرده و از طریق پیامک به شما اطلاع خواهند داد. در صورتی که از برندگان لاتاری باشید، حتما با شما تماس خواهیم گرفت.

در صورتی که ثبت نام لاتاری را از طریقی غیر از موسسه چاوش مهاجر انجام داده‌اید، می‌توانید با تکمیل فرم زیر و ارسال اطلاعات ثبت نام لاتاری ، بررسی نتیجه خود را به ما بسپارید تا پس از اعلام نتایج لاتاری از طریق پیامک و ایمیل به شما نیز اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد. به این شکل، نگران فراموش کردن زمان اعلام جواب لاتاری نخواهید بود.

تاریخ اعلام نتایج لاتاری و سودجویی های رایج در این زمان

معمولا نتایج لاتاری حدود 6 ماه پس از ثبت نام اعلام می‌شود. بنابراین به طور مثال اگر در ماه اکتبر 2022 در لاتاری ثبت نام کرده باشید، نتایج آن در ماه می سال 2023 اعلام خواهد شد. همیشه وقتی که به تاریخ اعلام نتایج لاتاری نزدیک می‌شویم، افراد سودجویی وجود دارند که یک ایمیل برنده شدن در لاتاری را برای تعداد زیادی از افراد ارسال می‌کنند.

این ایمیل‌ها نه تنها برای شما، بلکه برای تعداد زیادی از افراد دیگر هم ارسال شده‌اند و چون در روزهای اعلام نتیجه ارسال می‌شوند، گاها باعث می‌شوند که مخاطبان فریب بخورند و در دام افراد سودجو بیافتند.

باز هم یادآوری می‌کنیم که در هنگام اعلام نتایج لاتاری هیچگونه ایمیل برنده شدن در لاتاری، برای شما ارسال نخواهد شد. بنابراین مراقب اینگونه سودجویی‌ها باشید. در ادامه این مقاله نمونه جواب برندگان لاتاری را به شما نشان می‌دهیم و توضیح خواهیم داد که نمونه جواب اصلی دارای چه مشخصاتی است.

زمان اعلام نتایج لاتاری 2024

ثبت نام لاتاری 2024 آمریکا در مهر سال 1401 (اکتبر 2022) به انجام رسید. با توجه به دستورالعمل این برنامه، تاریخ اعلام نتایج لاتاری 2024 در 6 می 2023 ساعت 12:00 ظهر به وقت آمریکا خواهد بود.

اگر این تاریخ را به شمسی تبدیل کنیم، زمان اعلام نتایج لاتاری امسال به وقت ایران در 16 اردیبهشت سال 1402 ، ساعت 19:30 است و تکلیف برندگان لاتاری 2024 در این تاریخ مشخص خواهد شد.

در صورت تغییر این زمان، حتما اطلاعات این بخش به روز رسانی خواهد شد!

در صورت برنده شدن در لاتاری احتیاج به انجام مراحل اداری دریافت ویزای لاتاری دارید و به دلیل اینکه مهاجرت اصولا یک کار حقوقی است، توصیه می‌کنیم که قبل از انجام مراحل بعد از قبولی در لاتاری، حتما با کارشناسان مجرب چاوش مهاجر مشورت کنید. همچنین برای خواندن اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می‌توانید مقاله های  و  را بخوانید.

خدمات چاوش مهاجر برای برندگان لاتاری

  • ارائه مشاوره تخصصی مهاجرتی به برندگان لاتاری
  • تکمیل فرم‌های کنسولی و سفارتی
  • برگزاری ماک سفارتی (شبیه‌سازی مصاحبه سفارت)
  • اخذ وقت فوری مدیکال و سفارت
  • برگزاری تورهای خاص سفارتی و ارائه خدمات همراهی سفارت
  • پیکاپ پاسپورت و مدارک
  • پرداخت هزینه گرین کارت
  • اجاره ملک در آمریکا
  • ارائه خدمات به تازه واردین در آمریکا

مدارک لازم برای اعلام نتایج لاتاری

به این صفحه، اصطلاحا صفحه کانفرمیشن نامبر گفته می‌شود و ما همیشه به کسانی که در لاتاری ثبت نام می‌کنند، توصیه می‌کنیم که حتما این صفحه را پرینت بگیرند و یا به صورت فایل ذخیره کنند.

چون برای چک کردن نتایج لاتاری فقط به همین صفحه کانفرمیشن نامبر ( رسید ثبت نام لاتاری ) نیاز دارید و نیاز به هیچ مدرک دیگری نیست. همین که نام خانوادگی، سال تولد به میلادی و کد کانفرمیشن نامبر خود را بدانید، می‌توانید نتیجه لاتاری خود را بررسی کنید.

در صورت گم کردن کانفرمیشن نامبر لاتاری جای نگرانی نیست. راهی برای بازیابی کد کانفرمیشن وجود دارد.

بررسی نتیجه لاتاری بدون کانفرمیشن نامبر

در صورت گم شدن کد رهگیری ثبت نام لاتاری یا همان کانفرمیشن نامبر، باز هم امکان استعلام نتیجه لاتاری وجود دارد. می‌توانید از طریق این کار را انجام دهید. کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان نتیجه را بررسی کرده و به شما اعلام خواهند کرد.

در صورتی که می‌خواهید خودتان کار بازیابی کانفرمیشن نامبر را انجام دهید. توصیه می‌کنیم که مقاله را بخوانید.

نحوه چک کردن نتایج لاتاری (آموزش تصویری)

در صورتی که می‌خواهید به صورت شخصی نتایج لاتاری آمریکا را چک کنید؛ در این قسمت آموزش تصویری و گام به گام نحوه چک کردن نتایج لاتاری را ارائه خواهیم کرد.

مرحله اول : مراجعه به سایت رسمی اعلام نتایج لاتاری

در تاریخ اعلام نتایج لاتاری به مراجعه کنید. در این سایت با صفحه زیر روبرو خواهید شد.

در این صفحه بر روی دکمه آبی رنگ Continue کلیک کنید و وارد فرم ثبت اطلاعات شوید.

مرحله دوم : تکمیل فرم اطلاعات برای چک کردن نتیجه لاتاری

بخش چهارم را نیز قبلا در تمام فرم های اینترنتی دیده‌اید و باید اعداد و حروف نشان داده شده در تصویر را درون کادر زیر آن بنویسید.

پس از وارد کردن تمام اطلاعات خواسته شده بر روی گزینه ” Submit ” کلیک کنید، تا وارد صفحه اعلام نتایج لاتاری شوید. در صورتی که بعد از زدن این دکمه با پیغام ” Session time out ” مواجه شدید، مجددا تمام مراحل را تکرار کنید تا وارد صفحه اعلام نتیجه شوید.

در صورتی اطلاعات خواسته شده در این صفحه را به اشتباه وارد کنید، با پیغام زیر مواجه خواهید شد:

  • ممکن است در هنگام وارد کردن حرف O و عدد 0 یا حرف I و عدد 1 و … مرتکب اشتباه تایپی شده باشید.
  • امکان دارد، اطلاعات اشتباهی را در فرم تکمیل کرده باشید. (به طور مثال به جای فامیلی خود، نام کوچک خود را وارد کرده اید )

مرحله سوم : مشاهده نتیجه لاتاری

بعد از ثبت اطلاعات و زدن دکمه ” Submit ” با یکی از دو صفحه زیر مواجه خواهید شد :

نمونه جواب برندگان لاتاری

در صورت برنده شدن در لاتاری آمریکا با صفحه زیر مواجه می‌شوید :

نمونه جواب عدم قبولی در لاتاری

در صورت انتخاب نشدن در لاتاری آمریکا با صفحه زیر مواجه می‌شوید :

برندگان لاتاری این بخش را حتما بخوانند

اگر بعد از بررسی نتایج لاتاری متوجه شدید که جز برندگان خوش شانس لاتاری هستید، احتمالا بعد از یک احساس خوشحالی شدید، دچار یک حس سردرگمی خواهید شد و اولین سوال شما این است که حالا چه کاری باید انجام دهم؟ این حس که نمی‌دانید چه کاری باید انجام دهید، به احتمال زیاد شما را نگران خواهد کرد.

نگران نباشید! اولین چیزی که در صفحه برنده شدن در لاتاری باید به آن دقت کند، کیس نامبر یا شماره پرونده است.

دکمه بازگشت به بالا