علمی

از اسانس جهت طعم دار کردن و معطر کردن محصولات غذایی استفاده می شود

کمتر کسی است که از نوشیدن چای احمد لذت نبرد و عطر و طعم آن را دوست نداشته باشد.رفع خستگی و ایجاد شادابی بهدلیل داشتن کافئین مهمترین شاخصهی چای است.علاوهبر آن بهخاطر داشتن آنتیاکسیدان و ترکیبات منیزیم به حفظ وزن بدن کمک میکند.هرچندکه آب در مقایسه با چای آبرسان قویتر و بهتری برای بدن است، اما چای هم باداشتن کافئین عمل آبرسانی را برای بدن انجام میدهد. هستند و کمتر محصولی را می توان یافت که در ترکیبات آن اسانس خوراکی مایع به کار نرفته باشد. با خرید مواد اولیه آزمایشگاهی از پیشگامان شیمی می توانید از آن در موارد مختلف استفاده کنید. بنابراین فروش اسانس های میوه ای مایع و پودری به علاوه به کارخانه های تولید شوینده و اقلام بهداشتی و آرایشی در داروسازی ها نیز افزایش یافته است. این میوه ابتدا 400 سال قبل از میلاد در یونان کشت گردید و بعد از آن در روم نیز مورد به بهره برداری قرار گرفت و به کشورهای دیگر بعد از آن ادامه یافت. روش استفاده: موها را از ریشه تا انتهای ساقه بخوبی به کمک انگشتان توسط مقدار کافی از ماسک موی سر فولیکا بپوشانید.اطمینان حاصل فرمائید که انتهای موها حتما به ماسک مو آغشته شده باشند.

ماسک مو را فقط پس از استحمام بر روی موهای نیمه مرطوب یا خشک استفاده فرمائید. نانو کامپوزیتهای پلیمری که شامل نانوذرات معدنی و پلیمرهای آلی هستند، طبقه جدیدی از مواد را نشان میدهند که عملکرد آنها در مقایسه با میکرو پارتیکل های بهبودیافته است. باید توجه داشت که بو و مزه اسانس ها مربوط به ترکیبات اکسیژنه موجود در آنها می باشد(مثل الکل ها،آلدئیدها،استون ها و اترها).قسمت اعظم ساختمان اسانس ها را ترپن ها تشکیل می دهند.لغت ترپن از کلمه آلمانی به معنی تربانتین مشتق شده است و دارای فرمول مولکولی C۱۰H۱۶ می باشد. همچنین برخی از این اسانس ها به علت داشتن بوی خوش در صنایع عطرسازی مورد استفاده قرار گرفته و برخی دیگر نیز به علت خواص آنها و همچنین عطر و طعم شان در بازار لوازم قنادی به فروش می رسند. شامپو بدن دتول از پوست های حساس و آسیب پذیر محافظت کرده و از خشکی آن پیشگیری میکند و باعث نرم و لطیف شدن پوست شده و آن را تازه و سالم نگه میدارد. توجه: این محصول جهت تشخیص، درمان و پیشگیری نمی باشد(افراد دارای حساسیت به مواد موثر ذکر شدهاز این محصول استفاده ننماید.

این محصول روی پوست ایجاد خشکی ویا چربی نمی نماید.حاوی عصاره های گیاهی است که موجب نرمی و لطافت پوست می شود. تقریبا نمی توان از انواع اسانس جهت طعم دار کردن و معطر کردن محصولات غذایی استفاده می شود. در زمان های قدیم، یهودیان و مصری ها از طریق غوطه ور کردن گیاهان در روغن و سپس فیلتر کردن روغن از طریق کیسه های کتان، اسانس های ضروری را ساختند. گاهی اوقات برخی از آزمایشگاه ها یا واحدهای دیگر، با خرید جزئی از یک تامین کننده، کیفیت محصولات آن را سنجیده، سپس به خرید روی می آورند. یک دستمال برداشته و دست و صورت خود را تمیز نمایید (نیاز به آبکشی ندارد) سپس لیبل را به آرامی بجای اولیه برگردانید تا از خشک شدن محتویات بسته جلوگیری شود. سپس بدون نیاز به آبکشی موهای خود را به فرم دلخواه حالت دهید. ابتدا بادی اسپلش را به خوبی تکان دهید و بعد روی پوست بدن خود اسپری نمایید، دقت کنید که روی لباس زده نشود.

سپس درب ظرف را بسته و آنرا برای چهار الی پنج هفته در یک مکان تاریک و خنک مثلا داخل کابینت قرار دهید. روش استفاده: موها را از ریشه تا انتهای ساقه بخوبی به کمک انگشتان توسط مقدار کافی از ماسک موی سر فولیکا بپوشانید.اطمینان حاصل فرمائید که انتهای موها حتما به ماسک مو آغشته شده باشند.سپس بدون نیاز به آبکشی موهای خود را به فرم دلخواه حالت دهید.ماسک مو را فقط پس از استحمام بر روی موهای نیمه مرطوب یا خشک استفاده فرمائید.به منظور حصول نتیجه بهتر توصیه می گردد به هنگام شستشو از شامپو و سپس نرم کننده فولیکا مخصوص موهای رنگ شده استفاده فرمائید. به منظور حصول نتیجه بهتر توصیه می گردد به هنگام شستشو از شامپو و سپس نرم کننده فولیکا مخصوص موهای شکننده و مجعد استفاده فرمائید. ویلیامز فرمولاسیون میبل را از تقطیر وازلین و گرد و غبار ذغال سنگ به شکل کیک به دست آورد و در نهایت به موفقیت بزرگی در فروش آن به مردم دست یافت. نمودار واردات و صادرات اسانس از گیاهان دارویی در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا