علمی

اگر اهل آرایش کردن هستید، برای حفظ سلامت پوست این مطلب را از دست ندهید

یکی از مهمترین و دشوارترین چیزهایی که یک خانم می تواند بخرد ، خرید لوازم آرایشی این یک محصول مراقبت از پوست است. اگر جزء افرادی هستید که از آرایش زیادی استفاده می کنید ، برای داشتن پوستی خوب و سالم ، باید از آرایش استفاده کنید. آب Mislar را بخرید به عنوان یک پاک کننده می تواند برای هر نوع پوستی انتخاب خوبی باشد. علاوه بر پاکسازی ، آب میکلار پوست شما را سالم و سالم نگه می دارد. این به حفظ رطوبت پوست به دلیل تابش آن کمک می کند.

آب میسلار چیست؟

در طراحی Micellar Water به دلیل وجود مولکولهای میکرول که به راحتی در آب قابل حل هستند ، مواد آرایشی و گرد و غبار موجود در هوا به راحتی از پوست شما جذب و سفید می شوند. یکی دیگر از مزایای این نوع این است که پس از پاک کردن آرایش نباید آن را شستشو داد. به همین دلیل برای استفاده از این کار فقط به پنبه احتیاج دارید. بدیهی است برای افرادی که پوست خشک دارند ، لازم به ذکر است که بهتر است بعد از استفاده از Micellar Water از رایحه استفاده کنید. با تشکر از مواد ویژه ای که Micellar Water در آنها ندارد ، به چشم آسیب نمی رساند و احساس خوبی روی پوست شما می کند. استفاده از این محصول برای انواع پوست هیچ مشکلی ندارد.

چرا از راه حل تمیز کردن صورت Mislar استفاده می کنیم؟

کمبود داروهای بدون نسخه: به دلیل کمبود مواد مخدر ، چشم شما را تحریک نمی کند. ترکیبی از آب و گلیسیرین در میسل همچنین ترکیبی عالی برای پوست شما است.

الكل به هیچ وجه: سلولهای میكلار بیرون نمی آیند یا الكلی در ساختار آنها وجود ندارد. این باعث خشکی یا لایه برداری پوست نمی شود.

مناسب برای انواع پوست: آب میسل برای انواع پوست مناسب است. به دلیل وجود گلیسیرین در ساختار آن و عدم وجود حلال هایی مانند صابون یا الکل باعث کاهش التهاب و سوزش پوست می شود.

لایه برداری از پوست: به دلیل نفوذ عمیق تر در پوست و پاکسازی عمیق تر پوست ، در نهایت باعث می شود پوست بیشتر دیده شود.

پاک کننده های صورت: آب میسل باعث از بین بردن مواد آرایشی و گرد و غبار از پوست می شود.

انعطاف پذیر و آسان: یکی از مزایای راه حل پاک کننده صورت Micellar تحرک ، هزینه و سهولت استفاده آن است. میسل یک ابزار خوب و مفید خواهد بود ، به خصوص هنگام مسافرت در هنگام عدم وجود آب روان.

نحوه استفاده صحیح از آب mislar

پزشکان پزشکی بر این باورند که همه باید روزی دو بار (صبح و شب) پوست خود را تمیز کنند.

قبل از خواب شبانه باید پوست را از هرگونه مواد آرایشی و هر لکه ای با محلول Micellar تمیز کنیم. بسیاری از خانمها از محصولاتی مانند سرم ، پماد و سایر محصولات روی پوست استفاده می کنند. بنابراین ، فردا صبح زمانی است که بقیه آنها از روی پوست برداشته می شوند.

روند پاکسازی پوست با استفاده از میکسل صورت پاک و ساده است. بعد از اینکه محلول را روی توپ زانو یا پنبه بمالید ، پوست گردن و گردن صورت خود را پاک کنید.

اگر می خواهید یک راه حل قدرتمند برای تمیز کردن صورت خود داشته باشید می توانید صورت خود را با محلول های قوی تمیز کرده و سپس از Micellar برای از بین بردن هرگونه باقیمانده استفاده کنید.

اگر شما یک آرایشگر آرایش هستید ، برای داشتن پوستی بهتر این داستان را از دست ندهید

خرید Micellar Water یکی از مهمترین روشهای مراقبت از پوست است که هر زن بدون توجه به سن باید انجام دهد. یکی از مواردی که برای خلاص شدن از شر Micellar Water نیاز دارید ، خط چشم است. چه زمانی خرید خط چشم شما باید از پوست خود مراقبت کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در شروع کار آمده است:

  • اگر می خواهید خط چشم مشکی یا مشکی بخرید ، حتما هنگام خرید به رنگ پوست و چشم خود توجه کنید.
  • اگر چشم زیادی دارید بهتر است از خط چشم استفاده کنید. اگر چشم های کوچک دارید استفاده از خط چشم روی پلک بالا و پایین ایده خوبی است. اگر چشمان شما بسیار دور است ، بهتر است هنگام کشیدن خط چشم را در سمت راست نگه دارید.
  • در هنگام خرید خط چشم باید به مواردی مانند کمبود آب ، اندازه اصلی ابروها و استحکام خط چشم توجه کنید. اگر می خواهید خط چشم دائمی داشته باشید ، به WATER PROOF بروید. این مژه ها نسبت به مژه نسبت به آب و رطوبت مقاوم تر هستند. بنابراین وقتی از این خط چشم استفاده می کنید ، نگران پخش خط چشم خود نباشید.
  • اگر به نقاشی خط چشم عادت دارید ، باید خط چشم را بخرید ، اما اگر خط چشم را بکشید ، خط چشم نازک برای شما بهتر است. طول خط چشم بسیار مهم است. خط چشم نباید به این صورت باشد که در عرض چند دقیقه بتواند فرسودگی داشته باشد و همچنین نباید برای از بین بردن آن تلاش کنید.
  • یکی از مهمترین ویژگی های خط چشم خوب این است که سریع خشک می شود. زیرا اگر به زودی خشک نشود ، می تواند روی نوت بوک شما پخش شود و باعث ایجاد آلودگی شود.
  • همچنین هنگام خرید خط چشم باید از پوست ، محیط و آب و هوا خود مراقبت کنید.

از کجا می توانیم بهترین جواهرات را پیدا کنیم؟

فروشگاه جواهرات Miss & Master یک مرکز خرید است که در آن می توانید محصولات مراقبت از پوست و مو ، جواهرات ، وسایل شخصی یا جنسی ، عطرها و سایر موارد عالی را خریداری کنید. در Miss و Master با کمک متخصصان ماهر می توانید لذت واقعی خرید آنلاین را بیابید.

بهترین مارک های خرید Micellar Water عبارتند از: Bioderma ، LOREAL ، MY ، MAYBELLINE ، ESSENCE ، INLAY و موارد دیگر. نکته دیگری که باید بگویم این است که برای سلامتی پوست و چشم خود ، آرایش را خیلی طولانی ذخیره نکنید. به عنوان مثال ، بهتر است خط چشم را هر سه ماه یک بار عوض کنید در هنگام مراجعه به فروشگاه جواهرات می توانید کالای جدید و هر آنچه را که می خواهید خریداری کنید. به خاطر داشته باشید مهم است که همیشه خط چشم خود را تمیز کرده و قبل از خوابیدن با استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی یا Micellar Water بمالید تا پوست صورت شما درخشش تازه خود را از دست ندهد.

* گزارش آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا