علمی

توان فعلی سیستم درمانی در اکسیژن‌رسانی به ۷۰ هزار بیمار به طور همزمان

معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: “در حال حاضر ، تعداد کمی از نقاط در کشور وجود دارد که در آنها بیمارستان و پرسنل نظامی وجود ندارد.”

به گزارش اخبار ایران من ، دکتر سید کامل تقوی نژاد در مراسم تجلیل و تقدیر از آثار دکتر. سعید نمکی؛ وزیر سابق بهداشت ، که با حضور دکتر عین اللهی و مقامات ارشد وزارت بهداشت گفتند: متأسفانه اقدامات زیادی از سوی وزارت بهداشت در مقابله با کرونا انجام شده است. به عنوان مثال ، قبل از کرونا ، ما می توانستیم اکسیژن مورد نیاز 20000 بیمار را همزمان تامین کنیم ، اما امروزه می توانیم اکسیژن مورد نیاز برای 70،000 نفر را تامین کنیم.

وی افزود: ما در راه اندازی امکانات بیمارستانی و تخت های بیمارستانی به ویژه بیمارستان های خصوصی در آن زمان بسیار خوب عمل کرده ایم ، اما باید قدردان زحمات وزیران بهداشت در این مدت باشیم. یکی از نگرانی های دکتر نمکی برای کسب درآمد از دوستان پزشکی ما بود.

تقوی نژاد گفت: امروز حقوق بین همکاران ما نسبت به روز اول مدیریت دکتر نمکی تقریباً دو و نیم برابر شده است و سال گذشته برای اولین بار سابقه تقسیم بودجه 160 درصد و هزینه های دانشگاه شکسته شد. افزایش 116 درصدی علم پزشکی از نظر درآمد دولت منحصر به فرد بود.

معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت یادآور شد: این رویداد ویژه تحت قانون رسمی مالیات بر ارزش افزوده صورت گرفت. این قانون پنج ماه است که اجرا می شود و ناگفته نماند که سازمان برنامه و بودجه ، یک 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده مستقیماً به وزارت بهداشت پرداخت می شود و سال آینده ، 20000 میلیارد تن از اینجا قابل پرداخت است.

وی خاطرنشان کرد: 53 هزار نفر در ماه های اخیر کار کرده اند و اقدامات مهمی در زمینه های آموزش ، مراقبت های پزشکی و مراقبت های بهداشتی برای دانش آموزان انجام شده و در روزهای پایانی که دکتر. نمکی وزارت بهداشت را ترک کرد و افزود: افزایش حقوق مراقبین باید انجام شود.

تقوی نژاد افزود: در امنیت محض ، در مقابل تهدیدی که به وجود آمده است ، تعداد داوطلبان افزایش یافته است. الگوی مشابهی از تعهد و توان نظامی را می توان امروزه در دنیای سلامت یافت. امروزه کارکنان بهداشت برای نجات جان خود جان خود را به خطر می اندازند. اگر اشتغال در جمهوری اسلامی مقدس است و بخش بهداشت مقدس است ، دکتر نمکی در سخت ترین دوره پزشکی نقش حیاتی و مهمی را پذیرفت ، که احتمالاً هرگز در تاریخ کشور رخ نداده است.

به گفته وبدا ، معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت ، “روحیه جهادی و سخت کوشی و خستگی رئیس کل وزیر خارجه ، وزیر سابق بهداشت ، ما را در اجرای این وزارت یاری داد”. رهبر پروژه بود

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا