اقتصادیایران کسب و کارعمومی

بهترین نرم افزار خدمات پس از فروش

نرم افزار خدمات پس از فروش دیدار

نقد و بررسی کی خوبه: نرم افزار خدمات پس از فروش دیدار یکی از بهترین نرم افزارهایی است که برای نظم و سرعت دادن به پیگیری ها فروش منظم و بیشتر می توانید از آن استفاده کنید، در زمانی که نرم افزارهای خدمات پس از فروش وجود نداشتند، بی نظمی هایی در پیگیری سفارش ها به وجود می آمد، دیتابیسی از مشتریان وجود نداشت و فروش به طور آشفته انجام می شد. دیدار یکی از نرم افزارهایی است که مورد اعتماد هزاران مشتری بوده است. تحقیقات انجام شده در مورد رضایت کاربران، نشان می دهد که بیشتر از 55 درصد آن ها از این نرم افزار راضی بوده اند.

ویژگی های نرم افزار دیدار

  • حفظ اطلاعات مشتریان
  • ثبت کامل و دقیق اطلاعات خرید مشتریان
  • ارائه ابزارهایی برای ارتباط موثر با مشتریان و حل مشکلات آن ها
  • این نرم افزار تا 300% میزان تبدیل سرنخ به مشتری را افزایش می دهد.
  • باعث نظم در فروش، سریع تر شدن و دقیق شدن فرآیند فروش پیگیری ها می شود.
  • فراهم کردن زیر ساخت فروش برای سرویس دهی به مشتریان بیشتر و جذب مشتری

نرم افزار خدمات پس از فروش پیام گستر

بهترین سایت خدمات: نرم افزار پیام گستر یکی از نرم افزارهای خدمات پس از فروش است که در سال 1389 به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه تجارت الکترونیک اول فعالیت خود را با همکاری مهندسین و متخصصان حوزه فناوری سیستم های مشتری مداری آغاز کرده است و به روز ترین راهکارهای مدیریتی را در فروش و بازاریابی ارائه می دهد.

یکی از اهداف اصلی نرم افزار خدمات پس از فروش این است که روابط تجاری را آسان کند، پس این نرم افزار بر روی تک تک اعضا مانند مشتریان، مشترکین، تامین کنندگان و کارکنان تمرکز می کند. از مزیت های نرم افزار خدمات پس از فروش پیام گستر می توان گفت که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود، موجب بازراریابی و تبلیغات موثر می گردد، عملکرد و راندمان شما را افزایش می دهد، فروش و مدیریت سازمان را افزایش می دهد.

دانلود نرم افزار خدمات پس از فروش رایگان | سیستم خدمات پس از فروش

ویژگی ها و امکانات نرم افزار پیام گستر

  • دارای اتوماسیون اداری
  • حفظ داده های مشتریان
  • پشتیبانی از مدیریت فروش
  • دارای طراحی ساده و کاربر پسند
  • پیشرفته ترین نرم افزار مدیریت ارتباط مشتری
  • ارائه خدمات پس از فروش برای حفظ رضایت مشتریان
  • ارائه بینش های اجرایی و تسهیل ارتباط در شبکه کاربران

نرم افزار خدمات پس از فروش سرو نو

نرم افزار خدمات پس از فروش سرو نو در سال 1391 شروع به کار کرده است و هدفش پوشش شکاف بزرگی در حوزه خدمات پس از فروش کشور بوده است. تمام شرکت ها برای به دست آوردن موفقیت های بپیشتر در حوزه کسب و کار خود، باید از نرم افزار خدمات پس از فروش سرو نو استفاده کنند، این کار باعث می شود تا رضایت مشتریان خود را جلب کنند و هزینه های فروش و بازاریابی خود را به طور بهینه نگه دارند.

در واقع سرو نو یکی از نرم افزارهای تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری استاین شرکت اعتقاد دارد که با بیشتر شدن فضای رقابتی باید شرکت ها در محصولات خود تمایزی ایجاد کنند که بهتر به مشتریان خدمت رسانی کند.

ویژگی های نرم افزار سرو نو

  • نظارت، مدیریت و کنترل فرآیند فروش
  • اطلاع رسانی فعالیت های مهم به کاربران از طریق پیامک
  • ارائه مشاوره خدمات پس از فروش با توجه به نیازهای خاص کسب و کارهای ایرانی
  • ارائه مشواره با در نظر گرفتن بهترین تجربه های بین المللی نرم افزار خدمات پس از فروش سرو نو
  • امکان ارسال پیام تشکر، تغییر در وضعیت سفارش ها، یادآوری پرداخت ها و … از طریق پیامک، ایمیل و فکس
  • همراهی کاربران از ابتدای طراحی استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری تا به کارگیری نرم افزار خدمات پس از فروش
  • دسترسی سریع و راحت به اطلاعات مشتریان و فعالیت های مرتبط با آن ها در بخش های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش

نرم افزار خدمات پس از فروش پارس ویتایگر

نرم افزار خدمات پس از فروش پارس ویتایگر به شما کمک می کند تا بازاریابی هدفمند و شخصی سازی شده داشته باشید و بتوانید مشتریان جدیدی جذب کنید. با نرم افزار خدمات پس از فروش پارس ویتایگر این امکان را دارید تا قبل از درخواست مشتریان، نیازهای آنان را پیش بینی کنید و پیشنهاد های ویژ] ای را به آن ها ارائه دهید. به غیر از مواردی که گفته شد با استفاده از نرم افزار پارس ویتایگر می توانید نقاط قوت و ضعف کسب و کارتان را بدانید و بدین ترتیب باعث افزایش عملکرد و فروش شوید.

ویژگی های نرم افزار  پارس ویتایگر

  • امکان دسترسی بالا
  • امنیت بالای اطلاعات
  • بدون محدودیت زمانی
  • بدون محدودیت برای کاربران
  • امکان بروز رسانی خودکار و رایگان
  • قابلیت استفاده بر روی شبکه یا تحت وب
  • دارای قابیلت سفارشی سازی و توسعه بالا
  • بدون وابستگی به شرکت تولید کننده نرم افزار
  • قابل نصب بر روی سیستم عامل های مختلف
  • اتصال و یکپارچه سازی نرم افزار خدمات پس از فروش با سایر نرم افزارها

نرم افزار خدمات پس از فروش اورست

نرم افزار خدمات پس از فروش اورست در حقیقت تنها ابزاری است که براید اشتن تجارتی سودمند می توانید از آن استفاده کنید. در این نرم افزارها در هر بار مراجعه مشتری، اطلاعات وی بر روی سیستم تکمیل می شود تا در دفعات بعدی که مشتری تماس می گیرد، خلاصه ای از اطلاعات وی بر روی سیستم نمایش داده شود تا بدانید که چه خدماتی در گذشته به آن ها ارائه شده است. نرم افزار خدمات پس از فروش ابری اورست، سابقه ای بیشتر از یک دهه دارد و مدیریت فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان کسب و کارهای ایرانی را بر عهده دارد.

ویژگی های نرم افزار اورست

  • دارای خدمات پشتیبانی رایگان و دائمی
  • قدرت بسیار بالا نرم افزار خدمات پس از فروش ابری اورست
  • امکان سفارشی سازی نرم افزار بدون دانش برنامه نویسی
  • امکان استفاده از نرم افزار ابری اورست از طریق موبایل و یا مرورگرها
  • قابلیت ایمپورت داده ها و اکسپورت اکسل از تمام فرم ها و اطلاعات نرم افزار
  • نمایش اطلاعات در داشبورد نرم افزار به صورت نمودار و چارت و لیست های اولویت بندی شده
  • تامین امنیت اطلاعات تجارت با تنظیم سطح دسترسی کاربران، رمز گذاری اطلاعات، پیاده سازی فایروال ها و آنتی ویروس های قوی

نرم افزار خدمات پس از فروش سهند

یکی از بهترین نرم فازارهای خدمات پس از فروش که می خواهیم معرفی کنیم، نرم افزار سهند است. این نرم افزارها در حوزه مشتری مداری است و تمام فرآیندهای نگهداری و جذب مشتری را از مشتریان بالقوه در بر گرفته و در مرحله های بعدی باشگاه مشتریان تشکیل داده و درخواست های مشتریان را پوشش می دهد. این نرم افزار از مرحله جذب تا نگهداری به مشکلات و نیازهای مشتریان به صورت یکپارچه پاسخ می دهد.

با استفاده از امکانات نرم افزار خدمات پس از فروش سهند می توانید روابط تان را با مشتریان به سادگی بیشتر کنید و رفتار مشتریان تان را تحلیل نمایید تا بتوانید برای برنامه های بعدی، اقدامات مناسبی ارائه دهید. نرم افزار سهند به کسب و کارتان کمک می کند تا راهکارهای یکپرچه ای را برای مدیریت ارتباط با مشتری ارائه دهید، افزایش فروش داشته باشید، مشترین جدید جذب کنید و مشتریان سابق خود را حفظ نمایید.

ویژگی های نرم افزار سهند

  • دارای نسخه موبایل
  • بردن اطلاعات به اکسل
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • مدیریت و نظارت بر فرآیند فروش
  • صدور پیش فاکتور و فاکتور فروش
  • امکان ایجاد بانک اطلاعاتی مشتری ها
  • وارد نمودن داده ها از اکسل یا منابع دیگر

نرم افزار خدمات پس از فروش ایده آل

شرکت دانش بنیان کارا افزار ایده آل بیشتر از 15 سال در زمینه خدمات پس از فروش و تولید نرم افزارهای کاربردی سابقه دارد. این شرکت از همان ابتدا نرم فازارهایی تولید کرده است که مورد نیاز کاربران باشد. طراحی نرم افزار خدمات پس از فروش ایده آل به صورت داینامیک و هدشمند برای هر کسب و کاری است و نمونوه های جدید آن با توجه به نیاز کاربران ارائه می شود. در واقع این شرکت به عنوان یکی از تخصصی ترین تولید کننده نرم افزار توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت شناخته شده است.

ویژگی های نرم افزار ایده آل

  • ساده و کاربر پسند
  • ارائه خدمات باکیفیت
  • تعریف تعرفه های بازاریابی
  • پیاده سازی سریع و راحت
  • قابلیت چیدمان نرم افزار با توجه به نیاز شما
  • جامع و کامل ترین سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
  • پیاده سازی اطلاعات کسب و کارتان در نرم افزار ایده آل
  • استفاده کارشناسان از ابزارهای کاربردی برای ارتباط با مشتریان

در این راستا بیشتر بخوانید:

نرم افزار خدمات پس از فروش سانیار

اولین نرم افزار تحت وب خدمات پس از فروش در ایران، نرم افزار خدمات پس از فروش تحت وب- مدیریت مشتری CRM سانیار نوین می باشد. نرم افزار سانیار به صورت کاملا بومی طراحی شده است. این نرم افزار با استفاده از اتوماسیون اداری تحت وب، برای ساماندهی فرآیندهای سازمانی، انجام نوشته های اداری به صورت الکترونیک در هر زمان و هر موقعیت جغرافیایی، کاربری آسان، پیگیری دقیق وظایف، امنیت کاری بالا، مدیریت سریع کارها و … می تواند برای شما امکانات بسیاری را فراهم کند.

موارد تحت پوشش نرم افزار سانیار

  • فرآیند تعمیرات محصولات تحت پوشش گارانتی\ کالاهای بدون گارانتی، انبار مرکزی قطعات و انبارک های تحت پوشش، مدیریت می شود.
  • از سایت های گوناگون مجموعه ها در جهت زمان فعال سازی و زمان تمام شدن گارانتی، پشتیبانی می شود.
  • نیروهای کاری ساکن در داخل سازمان و یا در خارج از سازمان، مدیریت می شوند.
  • امکان مدیریت امور مالی رایج بین نیروهای مشغول با بخش خدمات پس از فروش و تعمیرات
  • مدیریت ارتباط پیوسته و هوشمند با مشتری ها

بازار هدف نرم افزار خدمات پس از فروش سانیار

  • اتوماسیون و کنترل
  • لوازم خانگی و اداری
  • الکترونیک و سخت افزار
  • ارتباطات، مخابرات و برودکست
  • تجهیزات خطوط تولید و ماشین آلات صنعتی

قابلیت های نرم افزار سانیار

  • قابلیت ارسال هوشمند SMS
  • اختصاص کد اشتراک برای مشتریان
  • قابلیت ارسال پیام YAHOO برای کاربران
  • قابلیت ارسال ایمیل تبلیغاتی برای مشتریان
  • به صورت اینترنتی می توان از نرم افزار استفاده کرد.
  • مشتریان می توانند از وضعیت دستگاه خود مطلع شوند.
  • امکان جستجو کردن گزارش های دستگاه ها وجود دارد.
  • موقعیت دستگاه در صورت ارسال از یک کاربر به کاربر دیگر ثبت می شود.
  • به دستگاه هایی که بیش از مدت تعیین شده در سیستم باقی مانده اند، اخطار ارسال می شود
دکمه بازگشت به بالا