علمی

فواید “بِه” برای سلامتی – اخبار ایران من

به ، مانند بسیاری از میوه های دیگر ، سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین A ، B ، C ، کربوهیدرات و مواد معدنی مانند پتاسیم ، مس ، سلنیوم ، روی ، فسفر ، کلسیم ، آهن و منیزیم است. کم چرب.

در اینجا چند نمونه از میوه های این میوه و غذاهای مغذی آورده شده است:

1 از گردش خون و سلامت مو حمایت می کند
این میوه حاوی مقدار زیادی مواد معدنی مانند آهن ، مس و روی است. این سه نمک و سایر عناصر کمیاب برای تولید گلبول های قرمز ضروری هستند زیرا وقتی بدن گلبول های قرمز بیشتری تولید می کند ، جریان خون در بدن افزایش می یابد ، به این معنی که شما اکسیژن بیشتری در سراسر بدن دارید. این باعث بهبود جریان خون در پوست سر و پوست سر می شود ، که به نوبه خود می تواند سلامت فولیکول های مو را افزایش داده و رشد مو را افزایش دهد.

۲ کمک به کاهش وزن
تغییر روده یکی از بهترین راه ها برای کاهش چاقی و اطمینان از متابولیسم آن است که اندام های بدن را سالم نگه می دارد. مانند سایر میوه های “beh” ، آنها دارای مواد مغذی زیادی هستند ، اما محتوای بالای مواد مغذی این میوه به این معنی است که با خوردن “beh” ، سیستم گوارش کارآمدتر و مکرر عمل می کند ، که به نوبه خود به سلامت گوارش و کاهش وزن کمک می کند.

3 کمک به جلوگیری از سرطان
سرطان یکی از شایع ترین سرطان ها در سال های اخیر است ، بنابراین هر چیزی که می تواند خطر ابتلا به این بیماری را کاهش دهد اغلب محبوب است. میوه های به حاوی آنتی اکسیدان های زیادی مانند ترکیبات فنولیک و مواد مغذی گیاهی هستند که در پیشگیری و مقابله با رادیکال های آزاد در بدن بسیار مثر هستند. افزودنیهای رایگان واکنشهای شیمیایی خطرناکی هستند که می توانند باعث جهش یا مرگ سلولهای سالم شوند. خواص آنتی اکسیدانی ژن beh ارتباط نزدیکی با کاهش انواع مختلف سرطان دارد.

4 از سلامت پوست حمایت کنید
این میوه حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان و ویتامین است که برای حفظ سلامت و جوانی پوست بسیار مفید است.
آنتی اکسیدان ها به کاهش آسیب به سلول های پوست کمک می کنند ، بنابراین چین و چروک و زخم های صورت را کاهش می دهند و همچنین از پوست در برابر آسیب UV محافظت می کنند.

5 آنها به تقویت سیستم ایمنی کمک می کنند
همانطور که قبلاً ذکر شد ، این میوه حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است ، اما ویتامین های دیگر مانند ویتامین C و E موجود در این گیاه نیز به طرق مختلف به تقویت سیستم ایمنی بدن انسان کمک می کند. به عنوان مثال ، ویتامین C به سیستم ایمنی بدن برای تولید مثل سلول های سفید خون ، که اولین خط دفاعی در برابر عفونت ها ، ویروس ها و باکتری ها هستند ، کمک می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا