علمی

واکنش هلال احمر به ویدیوی “ارسال محموله ۳۰ میلیونی واکسن به ونزوئلا”

به گزارش شفاف ، محمدحسن قوسیان مقدم وی در مورد انتشار ویدئویی آنلاین تحویل 30 میلیون واکسن در ونزوئلا گفت: ما باید بدانیم آنچه در ویدیو دیدیم منتقل شده است. اما فرودگاه بین المللی امام خمینی یک فرودگاه بین المللی است. از سوی دیگر ، ما در خاورمیانه هستیم و وقتی کالاها بین شرق و غرب جهان حرکت می کنند و از شرق به غرب حمل می شوند ، ایران را ترک می کند.

وی افزود: واکسن ناقل حامل بود و ایرانی نبود. به طور مشابه ، در کلیپ بورد ، اگر آن را دیدید ، چین و ونزوئلا می گوید. محموله از چین به ونزوئلا رسید.

قوسیان مقدم افزود: در هر صورت باید زنجیره سرد داروها و واکسن ها حفظ شود. در نتیجه ، واکسن اصلاً متعلق به هلال احمر یا ایران نبود ، بلکه از چین به ونزوئلا ارسال شد. در همان زمان ، 10 جعبه واکسن شامل یک میلیون واکسن گنجانده شده است ، اما در این فیلم ، سه جعبه نشان داده می شود و اعلام می شود که 30 میلیون واکسن وجود داشته است ، که خیلی خوب نیست.

وی گفت: “در نتیجه ، واکسن از چین به ونزوئلا منتقل شد و از ایران نبود.” در عین حال ، اروپایی ها فکر می کنند از آنجا که آنها کالاهای خارجی را نیز مصادره می کنند ، ما در ایران نیز کالاهای خارجی را مصادره می کنیم ، اما امکان واردات کالاهای خارجی وجود ندارد. در نتیجه ، منشاء این کالاها چین و مقصد آنها ونزوئلا بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا