علمی

وزن خود را کاهش دهید ، اما خوردن همبرگر را متوقف نکنید!


نیازی نیست که از دست دادن وزن رنج ببرید و تمام غذاهای خوشمزه و خوشمزه را بخورید ، فقط تعادل خود را حفظ کنید. برای خلاص شدن از چربی اضافی ، گرسنگی دائمی و روی آوردن به سبزیجات کافی نیست!

فرض کنید شما در خیابان می روید ، ساعت ها از فروشگاه به فروشگاه می روید ، ناگهان ساعت را نگاه کنید و متوجه شوید که زمان ناهار است. در هنگام پیاده روی به یک کافه رستوران شیک و پر از مشتری خواهید رسید و گارسون شما را با یک منو به شما معرفی می کند.

به من نگاه کنید و رژیم خود را به خاطر بسپارید ؛ برای لحظه ای کاملاً فراموش کردم که شما رژیم دارید. بنابراین ، به جای نگاه کردن به منوی ساندویچ ، به مقامات نگاه می کنید و از مقامات یونان سؤال می کنید. اوه متاسفانه !!! این وزن اضافی به شما اجازه نمی دهد حتی یکبار همبرگر بخورید. آیا این روند واقعاً صحیح است؟ آیا صحیح است که گرسنگی را تحمل کنیم و شروع به خوردن انواع مختلفی از قدرت کنیم؟ بیایید جواب بدهیم ، البته اینطور نیست

این روزها بازار کاهش وزن داغ است و بسیاری از افراد در حال افزایش وزن و تناسب اندام ایده آل هستند ، اما با چه هزینه ای؟!؟ در حالی که همه به فکر سوزاندن چربی شکم و پهلوها هستند ، بسیاری از افراد با ارائه وعده های غذایی ناسالم و ناسالم به فکر پر کردن جیب های خود و تلاش برای درآمدزایی زیاد هستند. بنابراین اگر اضافه وزن دارید و این وزن اضافی نه تنها به شما آسیب می رساند بلکه سلامتی شما را نیز در پی دارد ، دریغ نکنید و از یک رژیم کاهش وزن سالم برای تناسب اندام و سلامتی پیروی کنید ، بپرسید چگونه؟ کار سختی نیست

یک رژیم ساده بخورید

احساس چاقی برای بعضی از افراد دردناک است ، اما لازم نیست برای خلاص شدن از شر آن و رسیدن به وزن ایده آل خود ، کاری انجام دهید. آیا سناریویی را که در بخش قبلی گفتیم خوانده اید؟ آیا این اتفاق برای شما افتاده است؟ آیا تا به حال در مورد مضرات جبران ناپذیر عدم خوردن غذا و تداوم گرسنگی که بر شما و سلامتی شما تأثیر می گذارد ، فکر کرده اید؟

بیشتر افرادی که چاق هستند فقط وزن خود را کاهش می دهند و هرگز به رژیم غذایی خود اهمیت نمی دهند. آنها به دنبال کاهش وزن در اسرع وقت هستند ، در حالی که نمی دانند این بزرگترین بی عدالتی است که برای خودشان انجام می دهند. برای ثابت ماندن ، لازم نیست بیشتر غذاها را متوقف کنید و آنها را از رژیم خود به طور خودسرانه یا با یک رژیم ناسالم از بین ببرید ، شما فقط نیاز به یک رژیم متعادل دارید.

این اشتباه است که فکر کنید اگر چیزی نخورید یا غذای زیادی از دست بدهید ، وزن کمتری خواهید داشت. در ابتدای یک رژیم غذایی دشوار و سکونت ناپذیر با کالری بسیار کم ، ممکن است وزن خوبی داشته باشید و از آن لذت ببرید ، اما آیا فکر می کنید در آینده ای نه چندان دور ، وزن از دست رفته شما ممکن است برگردد؟!؟!؟

بسیاری از افراد معتقدند که بیشتر رژیم های غذایی ، آنهایی که بهتر کار می کنند ، به عدم خوردن بستگی دارند و اگر اینگونه نباشد ، رژیم غذایی در واقع مربوط به یک زندگی سالم است. این موارد شامل خوردن میوه و سبزیجات ، ورزش ، سیگار کشیدن و نوشیدن الکل نیست. اما سوال بزرگ این است که بعد از انجام رژیم غذایی راهی برای جلوگیری از اضافه وزن یا حفظ وزن متعادل وجود دارد؟ بله ، این برای من خیلی مزخرف به نظر می رسد ، BT به نظر من هم نمی رسد.

کاهش وزن به دنبال خستگی و خستگی مداوم است

همیشه به یاد داشته باشید که اولین کاری که برای کاهش وزن و از دست دادن چربی اضافی باید انجام دهید ، تغییر سبک زندگی و عادات غذایی است. این بدان معناست که حتی در هنگام خوردن غذای سالم ، غذای کمتری با اعتدال مصرف کنید. این روزها رژیم های غیر تهاجمی با شعار کاهش سریع وزن مشترک در فضای مجازی نمی توانند مدت طولانی کار کنند زیرا این نوع تغییر سبک زندگی حفظ و ادامه پیدا نمی کند. نه ، وقتی رژیم را متوقف می کنید ، به احتمال زیاد به عادت های قدیمی خود باز می گردید ، افزایش وزن پیدا می کنید و حتی چاق تر می شوید. درعوض ، انتخاب یک رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی تغییراتی است که شما می توانید بخشی از زندگی روزمره خود قرار دهید.

علاوه بر تناسب اندام ، می توانید در وب سایت و رژیم من عضو شوید تا به خودم انگیزه دهید و سالم بمانید. در ابتدای این سایت از شما خواسته می شود اطلاعات شخصی و پزشکی خود را با دقت وارد کنید و به دنبال آن رژیم غذایی و تغییرات مناسب وزن خود را مشاهده کنید. نکته عالی در مورد من و رژیم غذایی من این است که این سایت به شما کمک می کند وزن خود را ثابت نگه دارید و به طور مداوم در وزن خود نوسان نداشته باشید و همیشه از نظر جسمی و روحی خوبی داشته باشید. شما می توانید سعی کنید بدون هیچ گونه نگرانی با متخصصان رژیم و رژیم ما تماس بگیرید و به ساده ترین روش ممکن رژیم بگیرید.


تمامی محتوای منتشر شده در سایت توسط سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار خبر می نماید، لذا مسوولیت این مقاله بر عهده مراجع اصلی بوده و سایت اخبار ایران من هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا