علمی

پیک جدید کرونا در کشور /هفته‌ای ۶۰۰ تا ۷۰۰ مبتلا در استان بوشهر

اخبار ایران من / بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر اپیدمی کرونا را تشریح کرد و از افزایش بیماران و پیام رسان جدید خبر داد.

سعید کشمیری در برنامه ساعت سلامت با گرامیداشت ماه مبارک شعبان اظهار داشت: امروز در این کشور شاهد تعداد زیادی از بیماران مبتلا به بیماری قلبی هستیم که می تواند به عنوان یک زنگ خطر شناخته شود و نشان دهد که یک اورژانس جدید در حال انجام است در این کشور.”

دبیر ستاد تاج کرونا در منطقه بوشهر گفت: در منطقه بوشهر 22 هزار و 628 نفر تاکنون با بیماری کوید 19 تشخیص داده شده اند و تعداد کل افراد بستری در بیمارستان های مختلف استان 115 نفر است که 17 نفر آنها در بخش بیمارستان هستند. .

وی افزود: “در چند روز گذشته ، شاهد افزایش موارد قبل از خواب در بیمارستان بوده ایم که این امر به دلیل کاهش رعایت مقررات بهداشتی در روزهای آخر سال است.”

وی درباره تغییر رنگ در شهر کنگان گفت: با تغییر رنگ شهر کنگان از نارنجی به زرد ، از مناطق خطرناک خارج شده است.

کشمیری درباره چگونگی سوارکاری در شهرهای نارنجی منطقه اظهار داشت: دیلم ، گناوه و بوشهر سه شهر نارنجی منطقه هستند که ورود آنها به این شهرها تا 6 آوریل ممنوع است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد تعداد بیماران در منطقه گفت: اکنون هر هفته 700-600 بیمار در منطقه داریم که نسبت به 4 ماه قبل افزایش چشمگیری داشته است.

سعید کشمیری ، درباره ممنوعیت محدودیت های شبانه گفت: هدف از ممنوعیت کلوپ های شبانه و ازدحام بیش از حد مردم کاهش ترافیک ناشی از اختلالات ترافیکی در اواخر روز و افزایش تعداد پیشخوان های شبانه در کشور از 9 به ساعت 10 شب

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا