ایران کسب و کارعلمی

فواید سرم کافئین لاکچری کوین

یکی از نشانه‌های سلامت و جوانی صورت، شاداب بودن پوست دور چشم است. پوست دور چشم بسیار حساس و نازک است که معمولا افراد به دلایل متعددی مانند: افزایش سن، خشکی و عدم مراقبت مناسب، دچار چین و چروک دور چشم می‌شوند. یکی از راه‌های مراقبتی پوست اطراف چشم استفاده از سرم دور چشم لاکچری کوین «Luxury Coin» می‌باشد که مناسب انواع پوست است. این محصول باعث پیش‌گیری از آسیب‌ و پیری و همچنین تیرگی دور چشم می‌شود.

ما در سایت aghayebiz.com این محصول را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب، در اختیار مصرف‌کنندگان عزیز قرار داده‌ایم. شما می‌توانید برای اینکه خریدی مطمئن و باکیفیت داشته باشید، از طریق همین صفحه نسبت به سفارش این محصول اقدام نمایید. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی سرم های دکتر بیز، مزایا و شیوه استفاده از آن، قیمت و نحوه خرید سرم دور چشم بیز ‌بپردازیم.

خرید سرم دور چشم | سرم دور چشم لاکچری کوین

تاثیر کافئین بر پوست و مو؛

اثرات شگفت انگیز کافئین و قهوه بر روی پوست را کشف کنید! کافئین چیزی بیش از بیدار کردن شما در صبح انجام می دهد! اگرچه همیشه به عنوان یک عامل مضر توصیف شده است، اما مقدار معقول و مناسب آن می تواند اثرات خوبی داشته باشد.

سرم کافئین لاکچری کوین

قهوه سرشار از کافئین است و یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان است. برخی از افراد از طعم و عطر آن لذت می برند. و بدون شک تاثیر کافئین روی پوست های کپک زده نفی می شود! معمولاً در غذاهای روزمره مانند چای، قهوه و شکلات یافت می شود. شامپوهایی که برای کاهش ریزش مو طراحی شده اند نیز می توانند حاوی آرام بخش باشند.
کافئین می تواند اعتیاد آور باشد. اما در عین حال، درست غذا خوردن اثرات مثبتی بر سلامتی دارد. از جمله این اثرات می توان به خواص کافئین برای مو و پوست اشاره کرد که در ادامه به طور کامل به شرح آن می پردازیم.

هر روز میلیاردها نفر پس از بیدار شدن از خواب یا تلاش برای بازیابی انرژی از دست رفته خود به “کافئین” پناه می برند. در واقع یکی از پرمصرف ترین محرک های طبیعی در جهان است. اغلب گفته می شود که کافئین به دلیل اثرات منفی آن بر خواب و اضطراب، ماده ای کمتر مفید است. با این حال، برخی از مطالعات نشان داده اند که این ماده می تواند از جهاتی برای سلامتی مفید باشد. اما ابتدا باید بدانیم کافئین چیست.

تاثیر کافئین بر روی پوست

کافئین یک محرک طبیعی است که در بیشتر گیاهان مانند چای، قهوه و کاکائو یافت می شود. مغز و سیستم عصبی مرکزی را تحریک می کند تا به شما کمک کند هوشیار بمانید و از خستگی جلوگیری کنید. قهوه همچنین حاوی مواد مغذی مانند ویتامین B2، پتاسیم و نیاسین و همچنین انواع آنتی اکسیدان های دیگر است.

با بررسی اثرات کافئین بر پوست می توان گفت که این ماده گاهی اوقات یک ماده مخدر خطرناک محسوب می شود که می تواند اعتیادآور باشد اما استفاده صحیح از آن اثرات مثبتی بر سلامتی ما دارد. به گفته مورخان 2737 قبل از میلاد برای اولین بار در مسیح انسان ها شروع به درست کردن و نوشیدن چای کرد. ظاهراً سال ها بعد قهوه توسط یک چوپان اتیوپیایی کشف شد.

کافئین چه تاثیری روی پوست دارد؟

تاثیر کافئین دقیقا چیست؟ بسیاری از محصولات مراقبت از پوست ضد پیری به دلیل تأثیر کافئین روی پوست در فرمولاسیون استفاده می شوند و مستقیماً به پوست تزریق می شوند. شرکت های زیبایی ادعا می کنند که کرم ها و سرم های کافئین دار می توانند سلولیت، پوست چرب، حلقه های تیره و ظاهر متورم و خسته دور چشم را بهبود بخشند.
تاثیرات کافئین بر روی پوست، محققان را وادار می‌کند تا آن را دنبال کنند و به حقایق جالبی دست یابند که بیشتر نشان می‌دهد کافئین نه تنها بر پوست، بلکه بر تمام قسمت‌های بدن و زندگی روزمره تأثیر می‌گذارد.

در مورد اثرات کافئین بر روی پوست برای سلامت پوست و موهای شما مثبت است. قبل از بررسی این موضوع، اجازه دهید با این واقعیت شروع کنیم که همه پوسته ها یکسان نیستند. دکتر آناند گری، متخصص پوست و پوست می گوید:
تأثیرات روی انواع پوست متفاوت است، بنابراین نحوه تأثیر کافئین روی پوست بسیار گسترده تر خواهد بود.

شایان ذکر است که دوزهای بالای کافئین باعث افزایش ترشح کورتیزول، هورمون استرس می شود که می تواند آکنه و سایر بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما را تشدید کند. از سوی دیگر، طبق برخی مطالعات، نوشیدن قهوه خطر ابتلا به برخی مشکلات پوستی مانند قرمزی را کاهش می دهد زیرا قهوه حاوی آنتی اکسیدان هایی است که با التهاب پوست مبارزه می کند.

از طرفی شیر و شکری که معمولا برای نوشیدن قهوه استفاده می کنیم نیز باعث ایجاد آکنه و اگزما می شود. ا
ما قهوه به طور کلی نه تنها تاثیر بدی روی پوست می گذارد بلکه باعث کاهش سلولیت و کاهش سن پوست می شود.

قهوه همچنین می تواند به پیشگیری از سرطان پوست کمک کند. در نتیجه نمی توان تاثیر قهوه را روی انواع پوست منفی دانست و می توان بر مضر بودن قهوه برای پوست تاکید کرد.

قیمت سرم دور چشم لاکچری کوین در فروشگاه آقای بیز

قیمت فروش این محصول بر اساس تعداد سفارشات مشتریان تعیین می‌شود. البته هرچه تعداد سفارش شما بیشتر باشد از تخفیف بیشتری برخوردار خواهید شد. دقت داشته باشید که این محصول را از مراکز و فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید. زیرا افراد سودجو نمونه‌های فیک و تقلبی را با قیمت گزاف عرضه می‌کنند که جدا از هزینه بالاتر، موجب به خطر افتادن سلامتی افراد نیز می‌شوند.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت خرید سرم دور چشم حاوی کافئین لاکچری کوین اورجینال و پلمپ، از سایت معتبر آقای بیز که نمایندگی رسمی شرکت بیز می‌باشد، خرید خود را انجام دهید. در صورت نیاز به هرگونه مشاوره در زمینه خرید این محصو می‌توانید با تیم پشتیبانی سایت در تماس باشید.

سرم کافئین لاکچری کوین و خواص آن

سیاهی زیر چشم را بهبود می بخشد.

این حلقه ها می توانند به دلایل مختلفی مانند کم آبی بدن، آلرژی یا کم خوابی ایجاد شوند. گاهی سیاهی زیر چشم ارثی است. اگرچه کافئین نمی تواند اثرات ژنتیکی را معکوس کند، اما خواص ضد التهابی آن تورم و التهاب این نواحی را کاهش می دهد. علاوه بر این، با توجه به تاثیرات کافئین بر روی پوست، می توان گفت که از تجمع خون در زیر چشم جلوگیری می کند و سایه های تیره پوست زیر چشم را از بین می برد.

یک آنتی اکسیدان است

تحقیقات در مورد اثرات کافئین بر روی پوست نشان می دهد افرادی که روزانه 2 فنجان یا بیشتر قهوه می نوشند به طور متوسط ​​14 درصد کاهش مرگ و میر دارند.

اثرات مشابهی در چای مشاهده شده است.

این مطالعه نشان داد افرادی که 3 فنجان چای در روز می نوشند به طور متوسط ​​24 درصد کمتر در معرض خطر مرگ ناشی از این بیماری قرار دارند.
(بیماری هایی که نیاز به درمان دارویی دارند) همچنین خطر ابتلا به سرطان پوست، سرطان سینه و دیابت نوع 2 را در بزرگسالان کاهش می دهد.

یک مطالعه بزرگ ارتباط بین نوشیدن قهوه و مرگ و میر را در اروپا بررسی کرد و نشان داد که مصرف قهوه با کاهش خطر مرگ ناشی از هضم و گردش خون مرتبط است.

کافئین همچنین می تواند به کاهش خطر سرطان سلول بازال (نوعی سرطان پوست) و پیشگیری از دیابت نوع 2 در بزرگسالان کمک کند.
قهوه اکنون می تواند به افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کند و متابولیسم گلوکز را مختل کند.

کافئین خواص زیادی برای پوست دارد و می تواند با پیری زودرس مبارزه کند.
آنتی اکسیدان های موجود در کافئین به رادیکال های آزاد حمله کرده و آنها را از بین می برند.

این کار ظاهر کلی پوست شما را بهبود می بخشد. به همین دلیل، کافئین به طور گسترده در کرم های ضد پیری روز و شب با رتینول استفاده می شود.

سرم کافئین لاکچری سرم دورچشم کافئین لاکچری کوین (Luxury Coin) باعث از بین رفتن رنگدانه ها و پف پوست در اطراف چشم می شود. هم چنین ماده ای به نام هیالورونیک اسید درون این سرم موجود است که رطوبت  مورد نیاز پوست دورچشم را تامین می کند.

این سرم تخصصی برای از بین بردن پف و سیاهی زیر چشم تولید شده است، اما این تنها مزیت سرم دورچشم کافئین لاکچری کوین نیست بلکه مزایای فوق العاده دیگری نیز دارد که در این توضیحات به آنها اشاره شده است.

برخی از فواید سرم دورچشم کافئین لاکچری کوین (Luxury Coin) :

  • پف و سیاهی زیر چشم را بهبود می بخشددر ادامه توضیحات به طور مفصل نحوه عملکرد در از بین بردن سیاهی و کبودی چشم توسط سرم دورچشم کافئین لاکچری کوین (Luxury Coin) توضیح داده می شود.
  • تسکین دهنده التهاباز این جهت که کافئین ضدالتهاب است لذا از میزان قرمزی و التهاب پوست کاسته و ظاهر پوست را زیباتر می کند.
  • روشن تر کردن رنگ پوستکافئین عروق خونی را تنگ می کند که این کار سبب می شود جریات خون پوست کم شده لذا پوست یکنواخت تر و رنگ آن روشن تر می شود.
  • اجتماع چربی ها و سلولیت را کم می دهدکافئینی که در محصولات آرایشی وجود دارد سلول های چربی را از بین می برد. لذا آب از سطح پوست از بین رفته و سلولیت پوست را به حداقل می رساند.
  • مضرات پرتو فرابنفش را بازسازی می کند. آنتی اکسیدانی که داخل کافئین موجود هست یکی از بهترین آنتی اکسیدان ها برای مقابله با مضرات و جبران آسیب های حاصل شده از پرتو فرابنفش خورشید است.
  • با رادیکال های آزاد مقابله می کند. این رادیکال ها باعث پیری زودرس شده و چین و چروک و خطور ریز را روی پوست ایجاد می کنند، لذا آنتی اکسیدان هایی که در سرم دورچشم کافئین لاکچری کوین (Luxury Coin) موجود است، رادیکال های آزاد را از بین برده و در نتیجه ظاهر پوست زیبا می شود. به همین دلیل است که در محصولات ضد پیری بسیار زیاد از کافئین استفاده می شود.
  • قرمزی پوست را بهبود می بخشد.
  • باعث سفتی پوست می شود.

نحوه عملکرد سرم دورچشم کافئین لاکچری کوین (Luxury Coin) در از بین بردن کبودی و سیاهی دور چشم :

به دلیل وجود خواص ضد التهابی که به آن اشاره شد، پف و التهاب دور چشم را کاهش می دهد. بدین صورت که از تجمع خون در زیر چشم چلوگیری می کند و تیرگی های پوست زیر چشم را از بین می برد.

دکمه بازگشت به بالا