علمیایران کسب و کار

معرفی دو مدل برتر یونیت دندانپزشکی گناتوس مدل های g3 و g8

شناخت ویژگی ها یونیت زیگر V1000 و دو مدل یونیت دندانپزشکی دنتوس

یکی از پر فروش ترین یونیت هایی که در بازار تجهیزات دندانپزشکی وجود دارد، یونیت دندانپزشکی زیگر مدل V1000 است. این یونیت صندلی ساخت کشور چین می باشد و به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در این بازار بدست بیاورد. این یونیت که کاربرد عمومی دارد، علاوه در مطب ها دندانپزشکی می تواند در سایر محیط های پزشکی نیز مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه برخی از ویژگی های این یونیت دندانپزشکی را بررسی می کنیم.

مشخصات فنی یونیت دندانپزشکی زیگر مدل V1000

موتور یونیت V1000 و نوع اتصال

موتور از بخش ها مهم هر یونیت دندانپزشکی به حساب می آید. توان و قدرت آن می توان فاکتور تعیین کننده در عملکرد یونیت صندلی داشته باشد. در یونیت زیگر V1000 توان موتور 24 ولت است که برابر با 8000 نیوتن می باشد. فاکتور مهم دیگر که باید به توجه شود نوع اتصال یونیت می باشد. برخی یونیت ها می بایست به زمین پیچ شوند و برخی مدل ها نیاز به اتصال به زمین نیست. این یونیت طوری طراحی شده است که به زمین وصل می شود.

نوع چراغ و پدال

چراغ یونیت به دلیل تامین نور مورد نیاز دندانپزشکی، بسیار اهمین دارد. در این یونیت یک چراغ هالوژنی با کیفیت تعبیه شده است که نور مناسبی را تامین می کند. همچنین پدال این مدل به صورت تک زبانه طراحی شده است و امکان کنترل یونیت را به کمک پا و یا دست می دهد.

تابلت و اینسترومنت

تعداد شلنگ هایی که بر روی تابلت می باشد میزان کارایی دستگاه را بالا می برد. از این شلنگ ها برای اتصال دستگاه هایی مانند لایت کیور و … استفاده می شود. همچنین اینسترومنت این دستگاه دارای 2 سوراخ می باشد.

سایر ویژگی های مهم این یونیت دندانپزشکی

  • در کنار این دستگاه یک تابوره برای استفاده دندانپزشک طراحی شده است.
  • این دستگاه دارای 2 دستگاه پوار آب و هوامی باشد.
  • یک ساکشن آبی در این دستگاه تعبیه شده است که مجهز به فیلتر جهت جلوگیری از بازگشت آب و انتقال بیماری می باشد.
  • گارانتی این دستگاه به مدت 1 ساله می باشد و خدمات پس از فروش آن 10 ساله است.

خرید یونیت دندانپزشکی با قیمت مناسب

معرفی دو مدل برتر یونیت دندانپزشکی گناتوس مدل های g3 و g8

امروزه شاید اگر به دندانپزشکی مراجعه کرده باشید یه سری صندلی هایی میبینید که بر روی آن عملیات دندانپزشکی صورت میگیرد. اسم این صندلی ها یونیت دندانپزشکی است. یونیت لازمه کار هر دندانپزشکی است. در این مقاله به بررسی دو مدل برتر یونیت دندانپزشکی گناتوس مدل های G3 و G8 میپردازیم.

موتور صندلی

گناتوس یک برند برزیلی است که از بهترین و با کیفیت ترین یونیت و صندلی های دندانپزشکی را تولید و عرضه میکند. موتور به کار رفته در یونیت مدل جی3 گیربکسی 24 ولت ساخت شرکت بوش آلمان میباشد که بی صدا و حافظه دار است. اما در یونیت مدل جی8 موتور به کار رفته در این یونیت بر خلاف مدل جی3 جکی 24 ولت 8000 نیوتن ساخت کشور لیناک دانمارک است که همانند مدل جی3 بی صدا و حافظه دار تعبیه شده است.

زیر سری, دستگیره صندلی و چرم و رنگبندی

زیر سری به کار رفته در هر دو یونیت 2 محوره میباشد اما با این تفاوت که در یونیت مدل جی3 زیر سری پنوماتیک میباشد; در هر دو یونیت زیر سری قابل تنظیم برای اطفال میباشد. هر دو یونیت دارای دستگیره صندلی دو طرفه با قابلیت متحرک بودن دستگیره سمت راست میباشند. چرمی که در این دو یونیت به کار رفته است چرمی بسیار با کیفیت, قابل شستشو و قابل ارائه در رنگ های مختلف و جذاب میباشد.

سیستم های ایمنی, تابوره و تابلت

یکی از ویژگی های یونیت مدل جی3 بهره بری از سیستم ایمنی توقف اظطراری میباشد که در یونیت مدل جی8 هیچ سیستم ایمنی به کار نرفته است. هر دو یونیت دارای 1 دستگاه تابوره میباشند. تابلت در یونیت جی3 3 شلنگه از بالا به شما تحویل داده میشود و در صورت احتیاج و برای اضافه کردن لایت کیور یا جرم گیر شلنگ 4 و 5 را به صورت آپشن بر روی دستگاه سفارش میدهد. اما در یونیت مدل جی8 تابلت چهار شلنگه در اختیار مشتری قرار میگیرد و شلنگ 5 به صورت آپشن بر روی دستگاه سفارش میدهد.

سیستم اینسترومنت, صفحه کلید و قفل بازوی تابلت

سیستم اینسترومنت به کار رفته در یونیت مدل  G3 به صورت 4 سوراخه و یونیت مدل G8 به صورت 2 و 4 سوراخه تعبیه و تنظیم شده است. هر دو یونیت دارای پداتوکلاوابل تابلت میباشند و دارای یک صفحه کلید الکترونیکی با کیفیت میباشند. قفل بازوی تابلت به کار رفته در هر دو یونیت پنوماتیک میباشد.

سینی ابزار و سیستم فایبراپتیک

یونیت مدل G3 دارای یک عدد میکرو موتور فایبراپتیک Bien air ساخت سوییس با قابلیت تنظیم دور موتور و جهت چرخش از روی تابلت میباشند اما اینسترومنت در یونیت مدل G8 باید به صورت و عنوان آپشن بر روی دستگاه سفارش دهید. هر دو یونیت دارای سینی ابزار و تابلت دستیار با بازوی متحرک و قابل تنظیم میباشند. سیستم فایبراپتیک به کار رفته در یونیت مدل جی3 دارای 3 دستگاه که 2 دستگاه برای دو شلنگ توربین و یک دستگاه برای میکرو موتور میباشد اما در یونیت مدل جی8 باید سیستم فایبراپتیک را به صورت آپشن بر روی دستگاه سفارش دهید.

سایر امکانات دو یونیت

هر دو یونیت دارای پوار آب و هوا میباشند یا این تفاوت که پوار آب و هوا در یونیت مدل جی3 دارای 2 دستگاه لوزانی ساخت ایتالیا میباشند اما در یونیت مدل جی8 یک دستگاه پوار آب و هوا وجود دارد. تابلت در یونیت مدل جی3 دارای یک نمایشگر دیجیتال جهت نمایش درصد فشار هوای توربین و تعداد دور میکرو موتور و دستیگره های تابلت قابل جدا شدن و اتوکلاوابل میباشند. تابلت در یونیت مدل جی8 دارای روکش سلفون کامل و فوت کنترل میباشد. نوع اتصال یونیت در هر دو مدل متصل به صندلی میباشد.

کراشوار در هر دو یونیت سرامیکی است با این تفاوت که در مدل جی3 متحرک با قابلیت جداشدن و اتوکلاو کردن همراه با سنسور حرکتی میباشد اما در مدل جی8 کراشوار تنها متحرک است. ساکشن در هر دو یونیت آبی و هوای قدرتمند همراه با فیلتر ساکشن میباشند. در یونیت مدل جی3 قابلیت سیستم ضد برگشت بزاق ساکش وجود دارد در حالی که در مدل جی8 این قابلیت و ویژگی وجود ندارد.

هر دو یونیت دارای پدال چند منظوره میباشند. هر دو یونیت دارای چیپ بلوئر میباشند. چراغ در یونیت مدل جی3 35000 هزار LED لوکس با قابلیت تنظیم شدت نور و چراغ سفید و نارنجی میباشد اما در یونیت مدل جی8 22000 LED لوکی تنها با قابلیت تنظیم شدت نور وجود دارد.

تغذیه و توان در هور دو یونیت یکسان میباشد که عبارت است از 50 هرتز 240 ولت. یونیت مدل جی3 دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میاشد اما یونیت مدل جی8 دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد. قیمت یونیت مدل جی3 62 میلیون و مدل جی8 60 میلیون میباشد.

دکمه بازگشت به بالا