ایران کسب و کارعلمی

پنل اس ام اس ویژه فروشندگان خودرو

پنل پیامک برای نمایشگاه ها و نمایندگی فروش خودرو

با توجه به استفاده ی گسترده ی سامانه های پیامکی در تمامی اصناف ، در این مقاله به معرفی امکانات پنل اس ام اس شرکت آموت و نحوه خرید پنل اس ام اس برای دارندگان نمایندگی فروش خودرو، نمایشگاه خودرو و یا موتور سیکلت خواهیم پرداخت در ابتدا به مهمترین کاربرد سامانه پیامک پرداخته و در ادامه امکانات سامانه ی پیامکی را که جهت تبلیغات، اطلاع رسانی و خدمات به مشتریان تعبیه شده است شرح خواهیم داد.

پیامک های تبلیغاتی، فروش ویژه، پیش فروش و از این قبیل می توانند محتوای پیامک های تبلیغاتی مجموعه شما باشند تنها کافیست در سامانه پیام کوتاه به صورت نموده، سامانه ی پیامکی تان را شارژ کرده و  با خط هدیه، ارسال های تبلیغاتیتان را انجام دهید بانک های شهر و کدپستی، سن و جنسیت و اصناف بانک های شماره های رایگان این پنل بوده و شما تنها با انتخاب هر کدام از این بانک های شماره می توانید در کمترین زمان پیامک های تبلیغاتی خود را ارسال فرمایید.

در بازار کاری امروز علاوه بر جذب مشتری تعامل دوطرفه با وی جلب رضایت او و حفظ رابطه طولانی مدت با استفاده از خدمات سامانه پیامکی امکان پذیر می باشد، برای حفظ مشتری باید دائما انان را از خدماتی که ارائه میشود مطلع ساخت و انان را در جریان کاری خود قرار داد. مسلما استفاده از سامانه پیام کوتاه بهترین و اسان ترین راه ممکن در ایجاد اگاه سازی دائمی میباشد بسیار پیش می اید که افراد مشتریان خود را فقط به دلیل کمبود وقت مشتری و ناتوانی در مراجعه مستقیم از دست داده اند سامانه پیامکی قادر است تمامی نیازهای مشتریان را بر طرف ساخته و روز به روز احساس رضایت را در انان تازه تر کند. با آموزش خرید پنل اس ام اس صنعت خودرو همراه باشید.

بهترین پنل اس ام اس | پنل اس ام اس رایگان

کاربرد سامانه پیامک در فروشگاه های خودرو

  •   – با ارسال پیامک محصولات مکمل و خدمات اضافی ارائه شده توسط بنگاه را تبلیغ کنید.
  •   – ارسال پیامک برای سررسید دعوتنامه تحویل خودرو یا اعلام تاریخ تحویل به مشتری
  •   – اطلاع رسانی از جدیدترین روش های فروش محصولات به مشتریان
  •   – اطلاع رسانی در مورد شرایط اعطای تسهیلات تخفیف ویژه
  •   – ارسال پیامک با توجه به مناسب های ملی و مذهبی
  •   – ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامکی
  •   – ارسال پیامک تشکر از خرید مشتریان
  •   – انجام نظر سنجی درمورد خدمات ارائه شده در نمایندگی ها
  •   – منشی آنلاین و پیامکی برای پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان
  •   – پاسخگوی 24 ساعته در مورد خرید نقدی و به روز هر مدل خودرو
  •   – با ارسال sms محصولات مکمل و خدمات اضافی ارائه شده توسط مجموعه خود را تبلیغ کنید
  •   – ارسال پیامک برای تاریخ رسید دعوتنامه تحویل خودرو با اعلام تاریخ تحویل خودرو به مشتری
  •   – انجام طرح نظرسنجی در مورد خدمات ارائه شده در نمایندگی در خصوص مواردی همچون گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش
  •   – با ارسال پیامک زمان ارسال مبلغ خودرو، زمان تحویل خودرو، زمان سررسید چک، زمان ملاقات و… را به مشتریان تذکر دهید.

امکانات سامانه پیام کوتاه

ارسال پیامک ساده: در این روش ارسال شما می توانید به مشتری خود اعلام نمایید که محصول مورد نظر آماده تحویل است.

ارسال پیامک هوشمند : شما در این روش می توانید به طور همزمان به چندین مشتری با ارسال پیامی متفاوت ارتباط برقرار کنید.

ارسال براساس اصناف : عملکرد این ارسال به گونه ای میباشد که با ارسال پیامک به هم صنفان خود و یا مشاغل مرتبط با کار خود می توانید همکاری کنید.

تبریک مناسبت های مختلف مانند تولد: شما میتوانید از طریق گزینه مناسبت هوشمند به یادآوری رویدادی برای مشتریان و همچنین کارمندان و همکاران خود با ارسال پیامک ارتباط نزدیکتری را برقرار کنید.

ارسال پیامک انبوه براساس شهر و کد پستی : این ارسال به گونه ای است که میتوانید با شماره هایی که براساس کدپستی در محدوده شهر مورد نظر شما ثبت گردیده ارسال پیامک و یا بازاریابی نمائید.

ابزار دفترچه تلفن : گروهبندی و افزودن شماره ی مخاطبان را به شما خواهد داد شما می توانید شماره ی کارکنان و مشتریان خود را در گروه های مجزا وارد نموده و به راحتی اقدام به ارسال پیامک نمایید.

ابزار نظرسنجی و مسابقه : برای اطلاع از نظرات مشتریان و یا برگزاری مسابقاتی جهت افزایش ارتباط با مشتریان و حتی پرسنل شرکت نیز قابل استفاده می باشد.

ارسال با نام به دفترچه تلفن : با استفاده از این گزینه می توانید به کلیه مشتریان و یا همکاران خود اس ام اس های اطلاع رسانی را همراه با نام و یا اطلاعات ذخیره شده در دفترچه تلفن و یا فایل اکسل ارسال نمایید.

پاسخگوی خودکار پیام های دریافتی : با ابزار منشی خودکار می توانید به پیامک های دریافتی از سمت کاربر به صورت خودکار و آنی پاسخ دهید.

ارسال پیامک زماندار : با استفاده ازارسال زمان دار پیامک در تاریخ و زمان مشخص برای افراد مختلف پیامک ارسال نمایید.

در ضمن در پنل اس ام اس آموت می توانید به شماره های بلک لیست (شماره هایی که پورت تبلیغاتی خود را بسته اند) پیامک ارسال فرمایید.

پنل اس ام اس برای خودروسازان و نمایندگی های فروش خودرو

با توجه به رشد روز به روز صنایع خودروسازی و تمایل مردم به استفاده از این محصولات، لزوم ایجاد یک ارتباط مناسب با این شرکت ها احساس می شود. در ادامه این مقاله به چند مورد از مزیت های پنل پیام کوتاه برای شرکت های خودروسازی اشاره می نمائیم. صنعت خودرو در حال تجربه کردن یک رشد سریع است و این رشد شامل حوزه های مهندسی ، طراحی ، توسعه فنی ، تولید ، توزیع ، بازاریابی ، فروش و تعمیرات می شود. این مسئله از ترافیک روزانه در خیابان و جاده ها مشخص می باشد، زیرا از این شلوغی و ترافیک پی بردیم که تقاضا برای خودرو روز به روز در حال افزایش میباشد ،‌این صنعت سریع ترین رشد را در جهان دارد.

صنعت خودرو برخلاف صنایع دیگر باید بر روی خدمات قبل و بعد از فروش خود تمرکز کند تا بتواند درآمد کلی مناسبی برای شرکت ایجاد کند.برای تحقق یافتن این امور باید بهترین استراتژی را اتنخاب کند که امروزه بهترین استراتژی بازاریابی پیامکی و استفاده از خدمات پنل اس ام اس می باشد. صنعت خودروسازی و نمایندگان فروش آن تحت فشار شدیدی قرار دارند تا رضایت مشتریان را افزایش دهند و فروش و خدمات خود را کارامد تر سازند.

با استفاده از سرویس های پنل پیام کوتاه آموت برای خودروسازان به راحتی میتوان چنین فشاری را کنترل و مدیریت کرد، پنل پیامک یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی برای دستیابی به مشتریان بیشتر و برآورده کردن نیازهای آنان است. بوسیله این روش در مدت کوتاه به تعداد زیادی از مردم در اینباره اطلاع رسانی می شود و این سرویس بدون هیچگونه هزینه و یا زمان اضافی به دستیابی به مخاطبان تجاری ، شریکان و کارمندان کمک بسزایی می کند.

با توجه به وجود رقبای معروف و صاحب نام و برند در این صنعت، برای جذب مشتری بیشتر و کسب موفقیت به اصول بازاریابی پیامکی متفاوتی نیاز است،‌ با توجه به اینکه پیام کوتاه یک سرویس تعاملی بین دو طرف می باشد می تواند به ایجاد و حفظ روابط طولانی مدت کمک شایانی داشته باشد. در ادامه مطلب به چند نمونه از کاربرد پنل پیامک برای خودروسازان اشاره می کنیم :

  • ارائه پیشنهادات جذاب متعدد موجود در نمایشگاه.
  • ارائه کوپن ها ، تخفیفات و پیشنهادات در طول مدت برگزاری جشنواره های خودرویی.
  • ارائه جزئیات درباره عرضه های جدیدتر.
  • ارائه یادآوری کننده ها درباره خدمات خودرو و تاریخ رانندگی آزمایشی.
  • ارائه گزارش روزانه در مورد روند کارگاه آموزشی به نمایندگان فروش.
  • دسترسی آسان به پرسش ها و شکایات.
  • استفاده از یادآوری کننده ها برای موعد پرداخت ، موعد خدمات ، موعد بیمه و …
  • یک راه ارتباطی مقرون بصرفه و کارآمد برای مشتریان.
  • تحویل پیامک ها به مشتریان در موثرترین روش بصورتی که مشتریان بررسی آن را پشت گوش نیندازند.
  • بررسی بازخوردهای مشتریان
  • ارسال پیامک اخطار برای خدمات تکمیلی ، انقضای گارانتی ، رویدادها و …

مسلما تا زمانی که مردم اطلاعاتی و یا شناختی  درباره بنگاه شما نداشته باشند کمتر به بنگاه شما مراجعه می کنند. در ابتدای امر شما باید با استفاده از شیوه های نوین اطلاع رسانی و تبلیغات بنگاه ماشین خود را به دیگران معرفی کنید. یکی از این روش ها استفاده ازبازاریابی پیامکی است.

شما با استفاده از ارسال پیامک می توانید به معرفی خود و وجه تمایز خود با دیگران بپردازید.مسلما اگر شما در زمینه ماشین های خارجی و یا ماشین های لوکس کار می کنید، مشتریان خاصی دارید و همه اقشار جامعه مشتری شما نیستندوزمانی که شما در روزنامه و یا بیلبورد و … تبلیغ می کنید در واقع هزینه تبلیغاتی خود را صرف تبلیغات برای کسانی کرده اید که اصلا بازار هدف و مشتری شما نیستند.

شاید اگر همین الان نظرتان را راجع به تبلیغات خودروسازان و نمایندگی‌های فروش اتوموبیل بپرسم، فقط به بیلبوردهای بزرگی فکر کنید که در اتوبان های شهر دیده می‌‎شود. این تبلیغات بیلبوردی فقط به نام نمایندگی اکتفا کرده و تصویری از ماشین‌هایی مثل بنز، هوندا و بی ام و را نمایش می‌دهد. اما آیا واقعاً بیلبورد تنها راه تبلیغات برای نمایشگاه‌ ماشین است؟

 خیلی روراست باید بگویم نه!! مثالی که زدم تنها برای زمانیست که نمایندگی شما توانسته برندسازی کند و حسابی در بازار غوغا به پا کرده است، در نتیجه هزینه‌های اجاره بیلبورد خیلی برایش مطرح نیست. اما در شروع کار، وقتی هنوز نام شما برای کسی آشنا نیست، باید به راه‌های کم هزینه و مناسب‌تری مثل پنل پیامک خودروسازان فکر کنید.  اگر هم ایده‌ای در این مورد ندارید، در ادامه با من همراه شوید تا مفصل در این مورد صحبت کنیم.

پنل پیامکی خودروسازان اولین قدم برای تبلیغات

خب بیایید همین اول کار دربارۀ مهم‌ترین ابزار تبلیغات فروش خودرو با پیامک یعنی سامانه ارسال اس ام اس صحبت کنیم. سامانه ارسال پیامک نرم افزاری تحت وب است که توسط شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پنل پیامکی برای مدیریت، ارسال و دریافت پیامک استفاده می‌شود و هزینه‌های آن از فرستادن پیامک با موبایل به مراتب کمتر است. پس در همین شروع کار برای نمایشگاه ماشینتان باید یک پنل ارسال پیامک داشته باشید و تبلیغات را قوی شروع کنید.

مزایای استفاده از پنل پیامکی خودروسازان

اما تنها مزیت پنل برای تبلیغات خودروسازان فقط ارسال پیامک با هزینه مناسب نیست. در ادامه می خواهیم به مهم‌ترین مزایای تبلیغات فروش خودرو با پیامک اشاره کنیم:

ارسال انبوه و تبلیغات ساده

اولین مزیت تبلیغات خودروسازان از طریق سامانه پیامک، ارسال انبوه است. تقریباً هر کسب‌وکاری می‌تواند از ارسال پیامک انبوه برای تبلیغاتش استفاده کند. در ضمن، پنل بانک شمارۀ جامع و به‌روزی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید با تفکیک استان،محله یا حتی شغل افراد برایشان پیامک تبلیغاتی بفرستید.

مهم‌ترین نکته در ارسال  اس ام اس انبوه تبلیغاتی، جذابیت و تاثیرگذاری متن پیامک است تا مخاطب را علاقمند کند. برای شروع می‌توانید از کمک بگیرید و شروع به ارسال اس ام اس کنید. همچنین اگر سایت یا صفحه اینستاگرام دارید، برای تعامل بیشتر با مشتری، می‌توانید لینک مربوطه را از این طریق برای مخاطب ارسال کنید.

خبرنامه پیامکی برای ارسال پیام به اعضای خاص

نمایشگاه ماشین هم مثل خیلی از کسب‌وکارهای دیگر، گروهی مخاطب خاص دارد و محصولات ویژه را برای آن‌ها نگه می‌دارد، اگر ایونت یا نمایشگاهی مثل رژه ماشین‌های قدیمی یا رونمایی از جدیدترین ماشین‌های بازار باشد، دعوتنتامه مخصوص می‌فرستد و اول از آن‌ها دعوت می‌کند.

نمایشگاه‌داران این اطلاع‌رسانی‌های مهم را می‌توانند با انجام دهند. کافیست که شماره سامانه را برای مشتریان خاص بفرستید و از آن‌ها بخواهید کد یا کلمه‌ای مشخص را برای سامانه ارسال کنند. حالا می‌توانید گروهی از مشتریان وفادار و همیشگی داشته باشید که با تمایل خودشان منتظر دریافت پیام‌های شما هستند. همچنین می‌توانید شمارۀ این اعضا را به صورت دفترچه تلفن هم در پنل ذخیره کنید، فقط یادتان باشد که شرایط لغو عضویت را حتماً روی پنل تنظیم کنید و به اطلاع اعضا برسانید.

ارسال کارت ویزیت الکترونیکی

کارت ویزیت لازمه تبلیغات خودروسازان است، اما سامانه ارسال اس ام اس پیشنهاد جذاب‌تری برایتان دارد. به جای کارت ویزیت‌های کاغذی که شاید تعداد زیادی از آن‌ها دور ریخته یا حتی گم شود، در قسمت ابزار ویژه سامانه، کارت ویزیت الکترونیکی را فعال کنید. حالا هر آنچه که می‌خواهید، مثل آدرس و تلفن، اطلاعات تخصصی و موارد مهم را به صورت پیامک برای مشتری بفرستید. این ویژگی خاص پنل، دو مزیت مهم دارد. اول از همه باعث می‌شود لیستی از مخاطبانی داشته باشید که تمایل به دریافت کارت ویزیت شما داشتند و دوم اینکه دیگر کارت شما گم نشده و به زباله هم تبدیل نمی‌شود.

شرایط خاص برای فروش اقساطی

در آخر هم نوبت به فروش اقساطی می‌رسد. اگر وضعیت نمایشگاه شما به نحویست که می‌توانید فروش اقساطی ماشین داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم اول این مورد را ار طریق ارسال انبوه به مخاطب اطلاع دهید و بعد از جذب مشتری، سررسید پرداخت قسط‌ها را در سامانه تنظیم کنید. با شروع فروش اقساطی می‌توانید در قسمت ابزار ویژه، ارسال پیامک سررسید، سامانه پیامکی را به نحوی تنظیم کنید که در زمان پرداخت یا حتی کمی زودتر پیامک یادآوری برای مشتری ارسال کند.

دکمه بازگشت به بالا