ایران کسب و کارعلمی

انواع نایلون کیلویی و ویژگی‌های آن

امروزه نایلون‌ها از پرطرفدارترین محصولات بازار هستند و در انواع و سایزهای مختلفی تولید شده تا پاسخگو نیاز تمامی مشتریان باشند. صنعت گران آن‌ها را در تعداد بالا تهیه می‌کنند تا صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد. بنابراین امروزه شراکت و بازارهای موجود در سطح شهر این نایلون‌ها را به صورت کیلویی به فروش می‌رسانند. نایلون کیلویی در طرح‌های مختلف و به منظورهای متنوعی به کار می‌رود. همچنین به صورت سفارشی تولید می‌شوند که تمام خواسته‌هاي مشتري روي آن ژياده مي‌شود. همراه ما باشید که در این مقاله با نایلون کیلویی و ویژگی‌های آن آشنا شویم.

قیمت نایلون در کارخانه | قیمت نایلون دسته دار شفاف

انواع مختلف نایلون کیلویی

نایلون کیلویی در صنایع مختلفی کاربرد دارد و در اغلب موارد برای حمل کالا، بسته بندی و… استفاده می‌شود. هر یک از صنایع پوشاک، موادغذایی، آرایشی و بهداشتی و به طور کلی محصولاتی که در بازار به فروش می‌رسد، با توجه به ویژگی محصول به نایلون متفاوتی نیاز دارند. بنابراین نایلون‌های کیلویی در انواع متفاوت تولید می‌شود تا بتوان برای تمامی محصولات از آن‌ها کمک گرفت. به طور کلی انواع نایلون به شرح زیر شناخته می‌شوند که قیمت نایلون کیلویی با توجه به نوع نایلون و ویژگی‌های آن متغیر است.

  • نایلون کیلویی بدون دسته: معمولا از این نوع نایلون برای حمل میوه و تره بار استفاده می‌شود که به نایلون کیلویی خیاری نیز معروف است.
  • نایلون کیلویی دسته رکابی: این نایلون یکی از انواع پلاستیک کیلویی پرمصرف است که همانند لباس رکابی، دسته به صورت مستقیم به نایلون متصل می‌شود. معمولا زمانی که دسته نایلون به طور مستقیم به بدنه آن وصل باشد، میزان تحمل بیشتری دارد و به راحتی جدا نمی‌شود.
  • نایلون کیلویی دسته موزی: این نوع نایلون کیلویی همانند کارتن موز، دسته‌های برش خورده‌ای بر روی بدنه نایلون دارند.
  • پلاستیک کیلویی دسته تقویت: از آنجایی که تحمل وزن کالا بیشتر بر روی دسته آن تاثیر می‌گذارد، جهت تقویت دسته از لایه پلاستیک دیگری در آن قسمت استفاده می‌شود. در واقع این نایلون کیلویی همان نایلون دسته موزی با دسته لمینت شده است.

قیمت نایلون در کارخانه | قیمت نایلون دسته دار شفاف

همانطور که پیشتر اشاره شد، قیمت نایلون کیلویی با توجه به نوع نایلون متغیر است. نایلون دسته رکابی یکی از پرفروش‌ترین انواع نایلون کیلویی است که با دسته مقاوم خود از محبوبیت بالاتری برخوردار است و با بیشترین میزان سفارش، قیمت بالاتری دارد.

مشخصات و ویژگی نایلون کیلویی پلاستیکی

نایلون‌های کیلویی با ظاهر شفاف و جنس نرم خود، قابلیت سفارشی سازی در ابعاد مختلف را دارند. بنابراین در صورتی که نایلون مورد نیاز شما در بازار موجود نباشد، شما می‌توانید آن را به صورت سفارشی تهیه کنید. همچنین قیمت نایلون کیلویی نیز می‌تواند با توجه به مواد اولیه آن تغییر کند. در این صورت شما با هر بودجه‌ای می‌توانید نایلون مورد نیازتان را تهیه کنید. علاوه بر آن نایلون کیلویی قابلیت چاپ پذیری هم دارد که شما می‌توانید برای جنبه‌های تبلیغاتی و جلب بیشتر اعتماد و توجه مشتریان، پلاستیک کیلویی اختصاصی خود را داشته باشید.

در تولید نایلون کیلویی هیچ محدودیتی در رنگ پذیری نایلون وجود ندارد و شما می‌توانید نایلون مورد نیازتان را در رنگبندی‌های متنوع تهیه کنید. البته وابسته به رنگ قیمت نایلون کیلویی ممکن است تغییر کند. به طور کلی پرسفارش ترین رنگ نایلون کیلویی به رنگ‌های شیری، سیاه، قرمز، سبز، آبی و شفاف شناخته می‌شوند. معمولا پلاستیک‌ کیلویی چاپ پذیر به رنگ شیری تولید می‌شود. زیرا چاپ بر روی این رنگ بهتر خود را نشان می‌دهد و جذابیت بیشتری دارد.

انواع نایلون کیلویی به صورت زیر است:

  • نایلون گلخانه کیلویی
  • نایلون عریض کیلویی
  • نایلون کشاورزی کیلویی
  • نایلون بسته بندی کیلویی
  • نایلون شیرینگ کیلویی
  • نایلون رکابی کیلویی

چاپ نایلون کیلویی

همانطور که می‌دانید امروزه جلب رضایت مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیاری از فروشندگان به این منظور و همچنین برندسازی و تبلیغات به سراغ سفارشی سازی نایلون کیلویی رفته اند. نایلون‌های کیلویی موجود در بازار در ابعاد و طرح‌های از پیش تعیین شده تولید شده و وارد بازار می‌شوند که اطلاعات و لوگو اختصاصی ندارند و برای استفاده عموم مناسب هستند. اما شما می‌توانید نایلون کیلویی را با طرح، لوگو و اطلاعات مورد نیاز خود تهیه کنید. در این حالت اعتماد مشتریان بیشتری جلب می‌شود و برند محصولات شما در خاطر مصرف کنندگان حفظ می‌شود. برای چاپ نایلون کیلویی روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه مختصراٌ هر یک را شرح می‌دهیم.

  • چاپ فلکسو: برای چاپ نایلون کیلویی به این روش ضمانت می‌شود که ریزترین جزئیات بر روی نایلون چاپ شده و طرح با کیفیت ترین حالت بر روی نایلون نقش می‌بندد. برای چاپ فلکسو بر روی پلاستیک کیلویی از کلیشه ژلاتینی استفاده می‌شود که با تهیه آن مطابق با طرح مشتری و نصب بر روی سیلندر، نایلون کیلویی با طرح دلخواه مشتری چاپ می‌شود.
  • چاپ هلیوگراور: این روش چاپ نایلون کیلویی، معمولا برای نایلون‌هایی از جنس پلی پروپیلن کاربرد دارد. در این روش نیازی به تهیه کلیشه نیست و طرح بر روی سیلندر حکاکی می‌شود. چاپ نایلون کیلویی با این روش با کیفیت بالایی همراه است.

قیمت خرید نایلون کیلویی

قیمت نایلون در کارخانه | قیمت نایلون دسته دار شفاف

همانطور که اشاره شد، عوامل مختلفی بر قیمت نایلون کیلویی تاثیرگذار است. یکی از مهم‌ترین آن‌ها مواد اولیه تولید این نوع نایلون است که با درجه بندی یک، دو و سه تولید شده و قیمت متفاوتی دارند. معمولا نایلون کیلویی با مواد اولیه درجه یک که همان مواد نو هستند، کیفیت بالاتری دارد و قیمت آن نیز بیشتر است.

در حالتی که قیمت نایلون کیلویی با مواد اولیه درجه دو و سه پایین تر بوده و کیفیت پایین تری هم دارد. در صورتی که محصولات شما جز مواد بهداشتی یا غذایی هستند، بهتر است از نایلون کیلویی درجه یک استفاده کنید. همچنین ویژگی‌هایی چون نوع دسته، رنگ، طرح، ابعاد و… نیز بر قیمت یک نایلون تاثیر دارند که هرچه ابعاد نایلون بزرگتر و نوع و رنگ آن پرمصرف‌تر باشد، قیمت آن افزایش می‌یابد. بهتر است برای آگاهی از قیمت نایلون کیلویی با مراکز فروش این محصول تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره از کارشناسان فروش، قیمت و کیفیت محصول را بپرسید.

جمع بندی

نایلون کیلویی در سایز های مختلف و رنگهای متنوع در مراکز تولیدی تولید و با کیفیت و قیمت های مختلف به بازار های مصرف عرضه میشود. البته نکته مهم اینست که قیمت نایلون کیلویی به چند عامل مهم بستگی دارد که هر کدام میتنوانند قیمت فروش و خرید عمده را تحت تاثیر قرار دهند.
مواد اولیه مهمترین عامل موثر در قیمت پلاستیک کیلویی میباشد. هر چقدر نوع ماده اولیه بهتر باشد کیفیت نایلون تولیدی نیز بالاتر و در نتیجه قیمت محصول بیشتر میشود. البته دستگاه تولید نیز در کیفیت، تعداد و قیمت تاثیر دارد. جهت استعلام قیمت نایلون کیلویی از کیهان پلاستیک به لینک مربوطه مراجعه فرمایید.

دکمه بازگشت به بالا