ایران کسب و کارعمومی

آیا بدون کرم پودر میشود آرایش کرد؟

ایران یکی از پر مصرف ترین کشورها در حوزه لوازم آرایشی است. آرایش های افراطی و روزانه باعث ایجاد مشکلاتی برای خانم ها میشود. به خصوص خانم های شاغل که مجبورند هر روز آرایش کنند گاهی کلافه میشوند و میپرسند که میتوان بدون کرم پودر آرایش کرد؟ آرایش بدون کرم پودر چگونه است؟ در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد که آیا آرایش بدون کرم پودر امکان پذیر است؟ آیا بیرون رفتن از خانه بدون کرم پودر برایتان ترسناک است؟ آیا باعث میشود که اعتماد به نفس تان از دست بدهید و احساس کنید که زیبا نیستید؟ بدون کرم پودر باعث میشود که تمام نقایصی را به وسیله کرم میپوشاندید نمایان شوند. اما بدون کرم پودر هم میتوان پوستی سالم و بی عیب و نقص داشت.

مشکلاتی که بر اثر آرایش برای پوست به وجود می آیند!

افراد به دلایل مختلفی آرایش میکنند. مشکلات پوستی، لکه های تیره، کک و مک ها، قرمزی پوست، جوش ها و آکنه ها و….باعث میشوند که خانم ها به استفاده از کرم پودر روی بیاورند و تمام مشکلات پوست خود را به وسیله این کرم ها بپوشانند. در صورتی که استفاده افراطی از کرم پودرها و رعایت نکردن مهم ترین موارد در این خصوص باعث بروز مشکلاتی خواهند شد. منافذ باز، خشکی پوست و بسیاری موارد دیگر از اثرات آرایش های مداوم و سنگین است. استفاده از کرم پودرهای تقلبی و فیک نیز در بروز مشکلات پوستی بسیار دخیل هستند.

چگونه آرایش بدون کرم پودر داشته باشیم ؟

اولین در قدم در آرایش بدون کرم پودر این است که مشکلات پوستی تان را برطرف کنید تا با داشتن پوستی سالم و زیبا دیگر نگران نباشید و بتوانید با خیال راحت بدون کرم پودر بیرون بروید. پوست شما سرمایه جوانی و زیبایی شماست. پس ارزش آن را دارد که برایش وقت بگذارید و به آن رسیدگی کنید. رسیدگی و مراقبت از پوست یک پروسه دائمی است و باید همیشه و هر روز به پوست خود برسید. اگر شما هم میخواهید که پوستی بدون عیب و نقص داشته باشید و بتوانید با خیال راحت بدون کرم پودر از خانه بیرون بروید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

آرایش بدون کرم پودر | کرم سبک تری را انتخاب کنید بسیاری از افراد نمیتوانند به یکباره استفاده از کرم پودر را کنار بگذارند زیرا از عیوب چهره خود خجالت میکشند. پس راه چاره چیست؟ بهترین راهکار این است که به جای استفاده از از یک کرم سبک و رنگی استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت کرم لاکچری کوین فرانسوی و استفاده از این کرم ها میتواند در وهله اول جایگزین خوبی برای کرم پودر باشد. عدم استفاده از کرم پودر میتواند به مرور زمان مشکلات پوستی شما را بهبود ببخشد. پس از بهبود پوست میتوانید استفاده از این کرم های سبک و رنگی را نیز کنار بگذارید.

آرایش بدون کرم پودر | به صورت تان رسیدگی کنید اگر بدون استفاده از کرم پودر ظاهری کدر و رنگ پریده دارید میتوانید آرایش بدون کرم پودر انجام دهید. استفاده از و میتواند چهره شما را سرحال کند. در انتخاب رژگونه و رژلب دقت کنید و رنگ های شاداب و سرحال را انتخاب کنید تا چهره شما را شاداب و با نشاط نشان دهد. اما از یک نکته مهم غافل نشوید و آن هم اصلاح و تمیزی صورت تان است. اگر همیشه ابروهایتان را بردارید و صورت خود را اصلاح کنید باعث می شوید که عیوب چهره شما کمتر به چشم بیاید و زیباتر باشید . آراستگی در چهره یکی از عوامل زیبایی است.

آرایش بدون کرم پودر | از کرم های روزانه و مراقبتی استفاده کنید اگر جزو زنان شاغلی هستید که وقت کافی برای رسیدگی به پوست تان ندارید و یا اینکه بچه دارید و فرصت مناسبی را در اختیار ندارید تا به پوست تان رسیدگی کنید باید بگوییم که شما نیازی به این ندارید که زمان زیادی را صرف مراقبت از پوست تان کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از استفاده کنید. اگر این محصولات را با مشورت پزشک انتخاب کنید خیلی بهتر است.

آرایش بدون کرم پودر | از ماسک های خانگی استفاده کنید استفاده از ماسک های خانگی مانند خیار، توت فرنگی و … میتواند کمک زیادی در درخشندگی پوست شما کند. شما در خانه میتوانید علاوه بر ماسک های میوه، تونر نیز درست کنید. تونرهایی که ترکیبی از گلاب و گلیسیرین هستند و استفاده روزانه از آنها به مدت ۱۵ دقیقه و ماساژ آن ها بر روی پوست میتواند بسیاری از مشکلات پوست شما مانند خشکی و لکه های تیره را درمان کند.

آرایش بدون کرم پودر | رفع مشکلات پوستی به طور مثال اگر برای فرار از قرمزی پوست به استفاده از کرم پودرها روی آورده اید باید به شما بگوییم که میتوانید با استفاده از کرم هایی که حاوی عصاره شیرین بیان هستند و خاصیت مرطوب کنندگی دارند التهاب پوست خود را التیام ببخشید و قرمزی آن را برطرف کنید. اگر به دلیل وجود لکه های قهوه ای بر روی پوست محبورید هر روز از کرم پودرهای آرایشی استفاده کنید و آرایش بدون کرم پودر برای شما معنایی ندارد میتوانید از پنکک لاکچری کوین استفاده کنید که حاوی هیدروکینون هستند و میتوانند پوست شما را لایه برداری کنند و رنگ آن را نیز روشن کنند.

تغذیه سالم داشته باشید تا پوست تان بدرخشد آرایش بدون کرم پودر برای خیلی از خانم ها آرزویی دست نیافتنی است. اما خبر خوش اینکه میتوانید به راحتی به آن دست پیدا کنید. علاوه بر مراقبت های روزانه و دائمی از پوست تان باید تغذیه مناسب نیز داشته باشید. گاهی اوقات مشکلات پوستی مربوط به تغذیه است. استفاده از غذاهای بسیار چرب و فست فودها موجب بروز جوش و آکنه در افراد میشود و استفاده از ماسک ها به طور مقطعی جوش ها را برطرف میکند اما اگر در رژیم غذایی خود تغییری ایجاد نکنید باید برای همیشه با این جوش ها زندگی کنید. مصرف بیش از حد نمک و غذاهای شور مزه باعث میشود که بدن شما دچار کم آبی شود. استفاده از کرم های مرطوب کننده به طور مقطعی میتواند پوست شما را نرم کند اما اگر استفاده از این غذاها را کنار نگذارید کمبود آب در بدن پوست شما را پیر خواهد کرد.

  • باید از کانسیلری استفاده کنید که هماهنگی کامل با رنگ پوستتان داشته باشد (بر خلاف کانسیلر دور چشم که باید روشن‌تر از رنگ پوست انتخاب شود).
  • کانسیلر را فقط روی نواقص صورت مانند جای جوش یا لکه‌های تیره بزنید و سپس با کمک اسفنج یا براش، به صورت ضربه‌ای روی آن نقطه بزنید تا کانسیلر کاملا محو شود و هیچ مرزی باقی نماند.

چگونه بدون کرم پودر ارایش کنیم؟

برای آرایش بدون کرم پودر ابتدا پوست خود را آماده سازی کنید یعنی صورتتان را با شوینده مناسب بشویید و سپس به ترتیب از تونر، آبرسان و مرطوب کننده مناسب نوع پوست خود استفاده کنید. در مرحله بعد یکی از محصولاتی را که به عنوان جایگزین کرم پودر معرفی کردیم، استفاده کنید. سپس برای داشتن یک آرایش ملایم بدون کرم پودر تنها کافیست کمی ریمل، رژگونه و رژلب مورد علاقه‌تان را بزنید. اما برای آرایش کامل‌تر و حرفه‌ای تر می‌توانید از محصولاتی مانند کانتور، کانسیلر، پودر فیکس و … نیز استفاده کنید. برای یادگیری این نوع آرایش می‌توانید مقاله را مطالعه کنید که یک مقاله کامل همراه با قیمت کرم پودر لاکچری کوین اصل فرانسه برای صفر تا صد آرایش صورت می‌باشد.

و در آخر:

امروزه با توجه به تنوع زیاد محصولات پوستی و آرایشی به راحتی می‌توان محصولات مختلف را جایگزین یکدیگر کرد. کرم پودر جزء محصولاتی است که در برخی موارد می‌تواند حذف شود مانند زمانی که می‌خواهید یک ارایش روزانه بدون کرم پودر داشته باشید. در این مواقع می‌توانید به جای کرم پودر از محصولاتی مانند ضدآفتاب رنگی، بی بی کرم، پنکک و … استفاده کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا