ایران کسب و کارعمومی

بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام

دانلود از اینستاگرام همیشه یکی از مشکلات اصلی تمامی کاربران این برنامه محبوب است. راه های زیادی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد. در این مقاله بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام را برای کسانی که برنامه های محبوب اینستاگرام را دوست دارند ارائه می کنیم. با استفاده از این برنامه می توانید عکس ها و فیلم های مورد علاقه خود را به راحتی دانلود کنید. بنابراین، اگر به دنبال آموزش دانلود اینستا در اندروید و نحوه نصب اینستاگرام جدید در آیفون هستید، این مقاله اپ ناب را بخوانید.

بهترین برنامه برای دانلود از اینستاگرام

اگر از کاربران اینستاگرام هستید باید بدانید که برنامه اینستاگرام به صورت پیش فرض قابلیت دانلود عکس ها و فیلم هایی که کاربران این سرویس در صفحات خود به اشتراک می گذارند را ندارد. برای دانلود از اینستاگرام باید از روش های دیگری استفاده کنید. مثلا من از سایتی که برای این منظور طراحی شده استفاده کردم یا رباتی را از اینستاگرام دانلود کردم.

اما ما یک روش ساده و مطمئن را به شما معرفی می کنیم. برنامه را از اینستاگرام دانلود کنید. در زیر لیستی از بهترین دانلودرهای اینستا را برای شما گردآوری کرده ایم.

دانلود نرم افزار آسان است

Easy Downloader یکی از این برنامه هاست که قابلیت دانلود فیلم و عکس را به برنامه اینستاگرام اضافه می کند. Easy Downloader با رابط کاربری ساده و برنامه های کاربردی آسان خود از سایر برنامه های این حوزه پیشی گرفته است و طبق داده های مارکت اندروید گوگل، بیش از یک میلیون کاربر آن را روی گوشی خود نصب کرده اند.

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

رابط کاربری ساده و روان است

کاملا رایگان و راحت

روش کار با این برنامه بسیار ساده است. فقط برنامه را اجرا کنید. وارد اینستاگرام شوید و لینک پست مورد نظر را کپی کنید و به برنامه برگردید. چه آسان!

برنامه Insta Save برای دانلود از اینستاگرام

همانطور که از نام این برنامه پیداست، عملکرد آن دانلود و ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام است. برنامه Insta Save یکی از بهترین برنامه های دانلودر اینستا است. دانلود فیلم، عکس و حتی کپشن با این برنامه بسیار ساده است و تنها کافی است آدرس مقاله را در اختیار دانلودر Insta Save قرار دهید تا فیلم ها و عکس ها با بالاترین کیفیت و ابزارهای این برنامه آماده شوند:

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

فیلم ها و عکس ها را در گوشی خود ذخیره کنید

پست ها را کپی کنید

فیلم ها و عکس های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید

بازنشر در اینستاگرام

برنامه را از Insta FastSave دانلود کنید

برنامه بعدی در لیست ما یک برنامه تسریع شده است. این برنامه بدون شک یکی از بهترین دانلود کننده های اینستاگرام است. بسیاری از ویژگی های این برنامه کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. اگر به دنبال دانلود حرفه ای فیلم و عکس هستید، FastSave برای شما مناسب است! البته این برنامه فقط برای دانلود از اینستا نیست. با استفاده از مرورگر این برنامه می توانید به هر وبسایتی که دوست دارید بروید و از آن عکس و فیلم دانلود کنید! کافیست ویژگی های این برنامه را بررسی کنید تا مشتری دائمی شوید!

جستجوی آسان

امن و مطمئن است

ذخیره و دانلود نامحدود فیلم و عکس

رابط کاربری ساده و زیبا

امکان دانلود و اشتراک گذاری (ریپست) در اینستاگرام

برنامه FastSave رایگان است و هیچ محدودیتی برای دانلود و ذخیره عکس ندارید. در واقع نسخه iOS که معرفی کردیم فقط برای دانلود از اینستاگرام است و مانند نسخه اندروید از هیچ سایتی قابل دانلود نیست. روند کار این برنامه نیز بسیار ساده و سرراست است. کافیست لینک یا آدرس ویدیو یا عکسی را که می خواهید از اینستاگرام دانلود کنید کپی کنید و در اختیار برنامه قرار دهید. فقط!

Story Saver یک برنامه دانلود داستان است

ما همچنین یک برنامه ویژه برای کسانی که می خواهند استوری دانلود کنند داریم! برنامه Story Saver یکی از بهترین ها در صنعت است. کافیست لینک صفحه مورد نظر خود را کپی کرده و برنامه را نصب کنید. بله، می‌توانید مستقیماً از این برنامه به اینستاگرام دسترسی داشته باشید، بنابراین می‌توانید ویدیوها و عکس‌های صفحات شخصی را که فالو می‌کنید نیز دانلود کنید. ویژگی های این برنامه:

دانلود استوری اینستاگرام

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام.

یک کلاژ ایجاد کنید

یازما یاسا

تولید هشتگ!

همانطور که می بینید امکانات این برنامه بیشتر از برنامه های دانلود از اینستاگرام است. این برنامه همچنین می تواند برای شما هشتگ ایجاد کند و با عکس های شما پیوند ایجاد کند! برای کار با این برنامه صفحه مورد نظر خود را مستقیماً از برنامه پیدا کنید یا لینک یا آدرس پستی که می خواهید دانلود کنید را از اپلیکیشن اینستاگرام کپی کرده و در برنامه وارد کنید.

دانلود از طرفداران برنامه Instagram Quick Save

آخرین برنامه در لیست ما عکس ها و فیلم های مورد علاقه شما را در سریع ترین زمان ممکن از اینستاگرام دانلود می کند. رابط کاربری Quick Save ساده و روان است و از کار با آن لذت خواهید برد. این برنامه به شما امکان اشتراک گذاری و دانلود پیام ها را به ساده ترین شکل ممکن می دهد. علاوه بر این، در اینجا می توانید عکس ها را برای آپلود در اینستاگرام ویرایش و آماده کنید. ویژگی های جالب این برنامه:

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

فایل های دانلود شده را مدیریت کرده و به اشتراک بگذارید

رابط کاربری ساده و روان

سرعت دانلود بالا

روش کار این پروژه ساده تر از آن چیزی است که می توانید تصور کنید. برنامه را باز کنید، وارد اینستاگرام شوید و لینک یا آدرس پست را کپی کنید. حالا به برنامه Quick Save برگردید تا فایل شما آماده دانلود شود.

آدرس پست اینستاگرام را کپی کنید

برای کپی کردن آدرس پست، کافیست پست اینستاگرام مورد نظر خود را جستجو کنید. حالا روی سه نقطه بالای پست ضربه بزنید و در نهایت روی Copy Link ضربه بزنید. خیلی آسان!

دکمه بازگشت به بالا