اقتصادیایران کسب و کارعمومی

خرید لباس مرد عنکبوتی 9 سال به بالا

خرید لباس مرد عنکبوتی

لباس پلیسی پسرانه: این محصول قابل استفاده در بازی های کودکانه است. همچنین این لباس جذاب برای اجرای نمایش های کودکانه مناسب است. کودک شما با نقش پذیری و اجرای این نمایش ها این فرصت را پیدا میکند که لحظاتی را به جای ابرقهرمان ها زندگی کند. از دیگر موارد استفاده این لباس که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است پوشیدن این لباس در جشن تولد ها است. همینطور این لباس دوست داشتنی  قابل استفاده برای عکاسی در آتلیه ها و عکسبرداری در فضاهای متفاوت است.

خرید لباس مرد عنکبوتی 9 سال به بالا دیجی کالا | خرید لباس مرد عنکبوتی بازگشت به خانه

تاریخچه لباس مرد عنکبوتی

لباس نظامی کودکانه: مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن (Spider-Man) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است. وی توسط استن لی نویسنده و خالق چندین ابرقهرمان معروف مارول و طراح چیره‌دستی به نام استیو دیتکو خلق شده‌است. مرد عنکبوتی محبوب‌ترین و مهم‌ترین ابرقهرمان دنیای کمیک بوک‌های مارول محسوب می‌شود.

شخصیت انسانی مرد عنکبوتی به‌نام «پیتر پارکر» جوانی دست‌وپا چلفتی و گوشه‌گیر اما بسیار درس‌خوان بود و از سوی همکلاسی‌هایش مورد تمسخر قرار می‌گرفت. روزی او در یک آزمایشگاه توسط یک عنکبوت آغشته به مواد رادیواکتیو گزیده می شود و بدن او دچار جهش ژنتیکی می‌شود .

لباس پلیس نوپو: بنابراین توانایی پیمودن دیوارها و سقف‌ها را پیدا می‌کند و در او یک حس عنکبوتی به‌وجود می‌آید که او را از نزدیک شدن خطر آگاه می‌کند. او به نیروی‌های فرابشری شبیه توانایی‌های عنکبوت دست یافت. پیتر نام «مرد عنکبوتی» را روی خودش می‌گذارد و از قدرتش برای مبارزه با خلافکاران و جنایت کاران استفاده کند.

مشخصات محصول لباس مرد عنکبوتی

  • لباس مرد عنکبوتی شامل:
  • تن پوش سرهمی
  • نقاب کلاهی مرد عنکبوتی
  • جوراب
  • دستکش
  • این لباس برای کودکان سنین 5 تا 10 سال مناسب است.

لباس مرد عنکبوتی

فروشگاه کودک آموز یکی از فروشگاه های آنلاین ایران است که در زمینه کودک فعالیت میکند.

فروشگاه کودک آموز

با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.«ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است .تمامی افراد به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی کودک آموز سفارش دهندوبا بهترین قیمت و امکان پرداخت بصورت آنلاین و یا ” پرداخت هنگام تحویل کالا ” محصولات خود را سفارش دهند

اولین حضور در عالم کمیک: “شماره 1 از کمیک “MARVEL 1602” (نوامبر 2003)

این مرد عنکبوتی مربوط به سال 1602 میلادی میشود و «پیتر پارکوآ» (PETER PARQUAGH) نام دارد. پیتر بچه یتیمی بود که به همراه عمو و زن عموی اسکاتلندی اش زندگی میکرد. او سپس به عنوان دستیار مامور ویژه دربار یعنی «سِر نیکولاس فیوری» مشغول به کار شد. او در طول داستان بارها در معرض گزیده شدن توسط عنکبوت های جورواجور قرار گرفت تا اینکه بالاخره توسط یکی از آنها گزیده شد و به نیروهای عنکبوتی دست یافت. او سپس با کشتی به قاره تازه کشف شده آمریکا رفت و در آنجا عاشق دختری به نام «ویرجینیا دِیر» (که از نظر ظاهری شباهت های فراوانی به «گوئن استیسی» داشت) شد. تا اینکه مردی به نام «نورمن آزبون» به هویت مخفی او پی برد و ویرجینیا را به قتل رساند. سپس نارمن دستگیر و برای محاکمه به انگلستان فرستاده شد. پیتر هم همراه او رفت تا مانع از فرار احتمالی اش گردد اما در مسیر، کشتی آنها مورد حمله دزدان دریایی قرار گرفت و در نتیجه یک حادثه صورت نورمن آزبون از شکل و ریخت افتاد و او شبیه به یک “گابلین” شد. در هر حال، پس از رسیدن پیتر به انگلستان، او ماموریت میابد تا یک تخم دایناسور را به فردی به نام «بارون اکتاویس» برساند او به زودی در میابد که اکتاویس به دنبال انجام آزمایش‌های خطرناکی است که در نهایت او را به یک اختاپوس تبدیل میکند! پیتر در پایان با شکست دادن بارون اختاپوس، لیزارد و گابلین به خانواده اش میپیوندد.

پیتر بنجامین پارکر یا به اختصار پیتر پارکر در طول مدت حضورش در کمیک استریپ با ۹ کاراکتر رابطه عاشقانه داشته‌است. بتی برانت نخستین دختری بود که پیتر از او خوشش آمد او منشی جیمز جونا جیمسون بود؛ ولی ارتباط چندانی بین آن‌ها دیده نشد. در زمان دانشگاه او عاشق بود. او سرانجام بدست به قتل رسید. سومین شخص مورد علاقه پیتر پارکر بود و بعد ها با او ازدواج کرد ولی در داستان یک روز بیشتر(One More Day)در سال ۲۰۰۵ این ازدواج بهم خورد البته در سری پنجم کمیک‌های مرد عنکبوتی این دو شخصیت دوباره در کنار هم قرار گرفتند. را نمی‌توان علاقه مند به پیتر دانست او بیشتر دوست دختر اسپایدرمن بود او عقیده دارد که پیتر پارکر خسته‌کننده است و عاشق اسپایدرمن است به هرحال اکنون رابطه میان آن‌ها وجود ندارد. ، کارلی کوپر، از دیگر معشوقه‌های دیگر پیتر در طول مدت حضورش در کمیک هستند. همچنین یک قهرمان دیگر به نام « هم معشوقه اسپایدرمن است.

بعضی از شخصیتهای داستانهای مرد عنکبوتی

دشمنان:

۱- (Chameleon) نخستین حضور در داستان‌های اسپایدرمن: شماره ۱ مجله The Amazing Spider-Man (مارس ۱۹۶۳) خالقین: «» و «» نام واقعی: «دیمیتری اسمردیاکف»

نخستین ابر خبیثی بود که اسپایدرمن با او رو به رو شد. او یک جاسوس روسی است که استعداد خاصی در تغییر قیافه دارد. او در ضمن برادر ناتنی «کریون شکارچی» یکی دیگر از دشمنان کلاسیک اسپایدرمن است و پس از مرگ (موقتی) او سعی کرد از اسپایدرمن انتقام بگیرد. در هر حال آفتاب‌پرست می‌تواند خود را به چهره هر فرد دیگری درآورد و به همین دلیل بارها برای اسپایدرمن یا اطرافیان او پاپوش دوخته‌است!

۲- نخستین حضور در داستان‌های اسپایدرمن: شماره ۲ مجله The Amazing Spider-Man (می ۱۹۶۳) خالقین: «استن لی» و «استیو دیتکو» نام واقعی: «ادریان تومز»

«» (یا «والچر») پیرمردی بود که در رشته تخصص داشت اما پس از خیانت شریک تجاری‌اش به جنایت روی آورد. او یک دستگاه ضد جاذبه و بال‌های کرکس اختراع کرد تا بتواند مثل یک پرنده پرواز کند و به اهداف شوم خود برسد. او اغلب اوقات به دنبال یافتن راهی است تا دوباره جوان شود. (البته خلافکاران دیگری نظیر «بلکی دراگو» نیز در نقش کرکس ظاهر شده و با اسپایدرمن دشمنی کرده‌اند).

۳- (Doctor octopus) نخستین حضور در داستان‌های اسپایدرمن: شماره ۳ مجله The Amazing Spider-Man (ژوئیه ۱۹۶۳) خالقین: «استن لی» و «استیو دیتکو» نام واقعی: «اتو اکتاویس»

«دکتر اختاپوس» یک دانشمند برجسته بود که از چهار در آزمایش‌های خود بهره می‌گرفت اما یک انفجار این بازوها را به بدن او متصل کرد. او یکی از اصلی‌ترین و خطرناک‌ترین دشمنان اسپایدرمن و مقصر مرگ «جورج استیسی» پدر «گوئن استیسی» (عشق سابق و متوفی پیتر پارکر) محسوب می‌شود. دکتر اختاپوس به شدت از اسپایدرمن تنفر دارد و حاضر است برای نابودی او دست به هر کاری بزند. در ضمن او چندین بار و با مشارکت دیگر دشمنان خطرناک اسپایدرمن، گروه موسوم به «شش خبیث» (Sinister Six) را تشکیل داده‌است. بزرگترین اقدام علیه مرد عنکبوتی زمانی که در حال مرگ ذهن و جسم خود را با پیتر عوض کرد و به جای او به عنوان مرد عنکبوتی برتر(Superior Spider-Man) فعالیّت کرد امّا در نهایت پیتر توانست ذهن و جسم خود را پس بگیرد. از لحاظ ، ، برترین دشمن است.

۴- (Sandman) نخستین حضور در داستان‌های اسپایدرمن: شماره ۴ مجله The Amazing Spider-Man (سپتامبر ۱۹۶۳) خالقین: «استن لی» و «استیو دیتکو» نام واقعی: «ویلیام بیکر/فلینت مارکو»

زمانی که یک محکوم فراری در یک ساحل دور افتاده پنهان شده بود، به‌طور اتفاقی در معرض یک قرار گرفت و در نتیجه ملکول‌های بدنش با شن‌های ساحلی پیوند خورد و به «مرد شنی» تبدیل شد. مرد شنی می‌تواند بدن خود را به شکل اجسام گوناگون درآورد (البته در سال‌های اخیر به قابلیت‌های بیشتری دست یافته و مثلاً قادر شده نسخه‌های متعددی از خودش تولید کند). مرد شنی کماکان به دشمنی با اسپایدرمن مبادرت دارد اما در گذشته چندین بار جرم و جنایت را رها کرده تا آدم خوبی شود.

۵- (Lizard) نخستین حضور در داستان‌های اسپایدرمن: شماره ۶ مجله The Amazing Spider-Man (نوامبر ۱۹۶۳) خالقین: «استن لی» و «استیو دیتکو» نام واقعی: «دکتر کرتیس کانرز»

«مارمولک» (یا «لیزارد») در اصل دانشمندی خوش طینت بود یکی از بازوهایش را در جنگ از دست داده بود و از این رو با استفاده از DNA خزندگان یک سرم ساخت تا شاید بتواند مثل مارمولک‌ها عضو قطع شده‌اش را بازیابد اما در عوض به مارمولکی بزرگ تبدیل شد. مارمولک بارها و بارها جان اعضای خانوده خود را به خطر انداخته‌است ولی همواره توانسته شخصیت پلیدش را کنترل کند و به شکل انسانی برگردد (البته اخیراً به نظر می‌رسد که او کاملاً در برابر خوی وحشی و حیوانی خود تسلیم شده‌است).

دکمه بازگشت به بالا