ایران کسب و کارعمومی

راهنمای خرید تشک

تشک چه مارکی بهتر است؟ در خرید تشک دو نفره حتما به این نکته توجه کنید که اگر اختلاف وزن زن و شوهر حدود 18 کیلوگرم است، به جای خرید تشک دو نفره، دو تشک یک نفره بخرید. پس از خرید، آن را حداقل چهار ساعت در هوای تازه بگذارید. برای خرید تشک هم میتوانید به فروشگاه تانیل چوب مراجعه کنید. برای دیدن تشک های بیشتر میتوانید به koohomestore مراجعه کنید.

اگر به گرما حساس هستید، از خرید تشک های فوم دار خودداری کنید زیرا این نوع تشک ها گرما را حفظ می کنند. تشک مناسب برای شما تشکی است که الیاف آن اجازه می دهد هوا به راحتی جریان یابد.

تشکی بخرید که دارای نوارهای پهن و فوم در لبه های آن باشد. این محصولات عمر طولانی و پایداری دارند.

حتما به پارچه و استحکام آن توجه کنید.

محصولی بخرید که نه سخت باشد و نه نرم و بتواند تمام انحنای بدن را پر کند.

کدام مارک تشک بهتر است؟

کدام مارک تشک بهترین است؟ امروزه انواع کارخانجات تشک سازی دارای استانداردهای بالا و کنترل کیفیت در این کارخانه ها می باشند. معمولا کیفیت یک برند خاص بالاست و با خرید آن سلامت بدن خود را تضمین می کنید.

عموماً هر شرکت تولیدی بر روی نقطه و مورد خاصی تمرکز می کند و موفق تر است. به عنوان مثال برخی از شرکت های تولیدی به ظاهر و طراحی محصولات خود توجه بیشتری می کنند و سعی می کنند محصولات خود را مناسب و مطلوب تر نشان دهند. شرکتی دیگر در زمینه تولید تشک نوزاد موفق تر است و تمامی جنبه های مهم و مهم در زمینه سلامت کودکان را در نظر می گیرد. یا شرکت دیگری تشک ارزان قیمتی را روانه بازار می کند تا افرادی که آگاه از قیمت هستند و به دنبال خرید ارزان هستند بتوانند محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

ویژگی های یک تشک تانیل چوب مناسب و خوب

به گفته کارشناسان برای تشک هایی که از سطح تخت بالاتر هستند و ارتفاع کمتری ندارند مناسب و مناسب است.

با خوابیدن روی آن احساس راحتی کنید و گرفتگی عضلانی نگیرید.

این محصول استاندارد با فنر قوی است و پارچه، دوخت و مواد داخلی آن از کیفیت خوبی برخوردار است.

محصولات خوابی که خریداری می کنید باید از الیاف مناسب و طبیعی تهیه شده باشند تا باعث ایجاد حساسیت و آلرژی نشوند.

پارچه محصول باید ضد آب، ضد عرق و حشرات باشد.

سعی کنید محصولی بخرید که چند لایه و آستر باشد تا به دلیل استفاده مکرر و کثیفی قابل تعویض باشد.

هنگام خرید، رویه تشکی بخرید که با اندازه تشکی که خریداری کرده اید، مطابقت داشته باشد.

انواع برندهای موجود در بازار

کدام مارک تشک بهتر است؟ : در کشور ما شاهد برندها و برندهای مختلف تشک هستیم که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. این برندها قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را دارند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در زیر نمونه هایی از این برندها را به شما نشان خواهیم داد.

تخت راحت:

شرکت تولیدی صنعتی خسخواص که در سال 1338 تاسیس شد، تاکنون به صورت مستمر در حال ارائه محصولات و خدمات بوده است. در این مدت بیش از نیم قرن شروع به تولید تشک هایی با انواع و مدل های مختلف کرد و مدل های به روز و مدرن را در اختیار علاقه مندان به این برند قرار داد. از محبوبیت این برند می توان تاکید کرد که عموم مردم تشکی با نام خوشخوا را به یاد می آورند و به دنبال آن می گردند.

مدل های مد امروزی مدل های بهاره هستند، محدود به دو مدل شیک برای جوانان یا کسانی که به دنبال مدلی نرم با قیمت پایین و راحتی بارباس هستند. در دسته تشک و فنر، نمونه هایی از تشک و فنر، تشک نبافته، تشک درجه یک، دسته تشک فوق سخت و نرم، دسته تشک و فوم حافظه هوشمند می باشد. با قابلیت ایجاد ارتعاشات مثبت در بدن و ذهن، در دو مدل خواب خوب بیوریتمیک سوپر مدل و تشک خواب خوب Banel Biorhythmic موجود می باشد. تشک های خواب خوب که از فنرهای جیبی استفاده می کنند را می توان نام برد: Super Class Hard and Soft، High Class، Super Biorhythmic.

تشک رویایی:

شرکت تولیدی رویا محصولات خوب و باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است، نمونه های تشک طبی و تشک فنری مجزا از بازار خوبی برخوردار بوده و به شدت مورد تحسین قرار گرفته است. قیمت این محصول نیز بسیار مناسب است

قدرت دانلپ:

این تشک طبی با استفاده از تکنولوژی جدید ساخته شده است. با تزریق فوم به فنرهای این تشک از آسیب های ستون فقرات و کمر جلوگیری شده و وضعیت طبیعی بدن در هنگام خواب و استراحت حفظ می شود. از دیگر محصولات این شرکت تولیدی می توان به انواع لنت های خواب خوب با کیفیت های بالا و استاندارد اشاره کرد.

تشک رویال:

شرکت رویال دارای برند استاندارد می باشد و استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید این شرکت یکی از برندهای این شرکت می باشد. این شرکت با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته در زمینه تجهیزات خواب، سال هاست که در حال فعالیت بوده و در این امر بسیار موفق بوده است. تشک دو نفره و تشک یک نفره و مدل های دیگر از محصولات این شرکت تولیدی می باشد.

قیمت انواع تشک در بازار

به طور کلی، شما بسته به نوع برندی که خریداری می کنید، قیمت و مقدار را پرداخت می کنید. هر چه برند کالای خریداری شده خوب و مشهورتر باشد، طبیعتاً باید هزینه بیشتری برای خرید بپردازید. شرکت ها و تولیدکنندگان معروف به دلیل استفاده از مواد مرغوب و درجه یک و کیفیت بالای محصولات خود قیمت بالاتری را برای محصولات خود در نظر گرفته اند.

دکمه بازگشت به بالا