ایران کسب و کارعمومی

راهنمای کنترل کولر گازی هیوندا

ما در این آموزش قصد معرفی و نحوه استفاده از ریموت کنترل کولر گازی را برای شما آماده کرده‌ایم چون بسیاری از دوستان با گزینه‌ها و دکمه‌ها و امکانات آن آشنایی نداشته و از ما در مورد نحوه استفاده از آن سوال می پرسند.قابل‌ذکر است که ریموت کنترل اکثر کولر گازی ها شبیه هم بوده و کارکردی مشابه دارند که. شاید در مواردی بسیار کم نام یا گزینه‌ای تغییر کرده باشد پس به دلیل تنوع بسیار بالای این ریموت کنترل‌ها فقط به تشریح یک مورد می‌پردازیم که با آشنایی با آن مطمئناً قادر به کار کردن با تمامی مدل‌ها خواهید بود مثلا ریموت کنترل با از لحاظ کارکرد شبیه هم میباشد.

قیمت کولر گازی ال جی 30000

همان طور که می دانید شرکت محبوب ال جی به عنوان یکی از شرکت های برتر و اصلی در زمینه تولید انواع سیستم های تهویه مطبوع به خوبی توانسته است برند خود را در میان مصرف کنندگان داخلی و خارجی جا بیاندازد، از این رو در این قسمت قصد داریم در خصوص قیمت کولر گازی 30000 ال جی اطلاعات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در همین خصوص لطفا با ما همراه باشید تا ضمن معرفی این دستگاه بسیار قدرتمند از سری محصولات کولر گازی ال جی, اطلاعات از قیمت و نحوه خرید آن به دست آورید.

شما با زدن این دکمه کولر را در حالت و تنظیماتی که در آخرین بار خاموش کرده‌اید روشن می‌کنید.شاید این اصلی‌ترین دکمه روی ریموت کنترل کولر گازی است که دارای ۴ حالت است و شما با هر بار فشار دادن آن می‌تواند حالت کولر را عوض کنید و نشانه یا تصویر هر یک از این ۴ حالت  بسته به نوع کولر یا روی ریموت کنترل کولر گازی یا روی صفحه‌نمایش پنل داخلی نمایش داده می‌شود.

COOl : ای گزینه که به شکل یک گوله برف است مختص فصل تابستان بوده و با فعال کردن آن شما می‌توانید از سرمایش کولر لذت ببریدتوصیه می شود از این گزینه در هر شرایطی استفاده نشود شاید بتوان مورد استفاده صحیح این گزینه را در اتاق سرور توضیح داد.

DRY : این گزینه کولر شمارا در حالت خشک یا رطوبت‌گیر قرار می‌دهد یعنی با فعال شدن این حالت مقدار خیلی بیشتری از رطوبت هوا را نسبت به حالت عادی از محیط دریافت می‌کند این گزینه بیشتر مخصوص مناطق معتدل مرطوب یا مناطقی که داری شرجی هواست مورداستفاده قرار می‌گیرد

برای زیاد و کم کردن درجه هوا به کار می‌رود که معمولاً توصیه می‌شود دما روی ۲۲ درجه تا ۲۵ درجه تنظیم شود زیرا این دمای تعادل بدن انسان است و در این دما نه بدن شما عرق می‌کند نه سرد می‌شود

۵) دکمه (Jet Cool) یا (Turbo)
برای روشن و خاموش کردن Jet Cool کار می‌رود. و با زدن گزینه Turbo در بسیاری از کولرها کولر با بیشترین قدرت خود به کار ادامه خواهد داد

۶) دکمه : Swing
برای روشن و خاموش کردن حرکت دمپرها (پره‌های تعیین سمت باد ) به سمت بالا / پایین به کار می‌رود دقت کنید که نحوه کار این گزینه در کولرهای مختلف متفاوت است مثلاً بعضی از کولرها فقط قابلیت بالا یا پایی شدن را داشته و بقیه موارد دستی می‌باشد

نکته: در صورتی که ریموت کنترل کولر شما خراب شده است میتوانید با مراجعه به صفحه  اقدام به خرید یک ریموت کنترل جدید نمایید.

نکته : دقت داشته باشید که اگر کولر شما با مشکل مواجه شد مثلاً در تابستان پرتاب باد سرد نداشت و احساس کردید تنظیمات کولر شما با مشکل مواجه شده است کولر را خاموش کرده سپس براهنمای کنترل کولر گازی هر یک از انواع کولر گازی هایی را که شما خریداری می کنید دارای یک ریموت هستند. با استفاده کردن از کنترل کولر گازی از راه دور می توانید فرمان های دلخواه تان را به کولر گازی بدهید.

جهت خاموش و روشن کردن، بالا بردن دمای کولر گازی، تغییر حالت دادن کولر گازی از حالت به ، کمتر کردن دمای کولر گازی و غیره شما می توانید از کنترل های کولرگازی استفاده نمایید. برخی از افرادی که به تازگی کولر گازی خریده اند امکان دارد که با کارایی و کاربرد کنترل های کولر گازی آشنایی نداشته باشند.

اینکه شما بتوانید به درستی ریموت کولر گازی را مورد استفاده قرار دهید و هر یک از دکمه های روی آن را بشناسید به شما کمک می کند تا درجه را به درستی تنظیم کرده و ساختمان خود را با استفاده از درجه مناسب کولر گازی گرم و یا سرد نمایید.برخی از مهمترین دکمه هایی که روی ریموت کولر گازی ها وجود دارد را شما باید به طور کلی بشناسید. در ادامه مهمترین دکمه های روی کنترل کولر گازی و اسپلیت را معرفی می کنیم تا یک اطلاعات کلی در مورد این دکمه ها و کارایی شان به دست بیاورید.

Hyundai air conditioner control guide

معرفی دکمه های روی کنترل کولر گازی

برخی از اصلی ترین و مهمترین دکمه های روی کنترل کولر گازی که شما باید به خوبی آنها را بشناسید عبارت هستند از :

این دکمه با علامت پاور روی ریموت مشاهده می‌ شود و رنگ آن روی برخی از مدل های ریموت کنترل کولر گازی قرمز است. شما از این دکمه برای روشن و خاموش کردن کولر گازی استفاده می ‌کنید. در برخی از مواقع امکان دارد که نام دکمه روی ریموت کنترل استارت و یا استوپ باشد.یکی از اصلی‌ ترین دکمه هایی که روی کنترل کولر گازی وجود دارد و با استفاده از آن می توانید حالت های کولر گازی را تغییر دهید این دکمه می باشد. به طور معمول هر یک از انواع کولر گازی هایی که شما خریداری می کنید دارای ۵ حالت متنوع هستند که شما با هر بار فشار دادن این دکمه می توانید حالت کولر گازی را به حالت دیگری تغییر دهید.

هر یک از این پنج حالت دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند و علامت های ویژه ‌ای دارند. یکی از این حالت ها حالت اتوماتیک می باشد، دیگری حالت گرمایشی، سرمایشی و همچنین حالت فن است که شما می توانید از روی تصاویرشان حالت هایشان را تشخیص دهید.

این دکمه مخصوص زیاد و کم کردن دمای کولر گازی می باشد. یکی از مهمترین نکاتی که شما باید در نظر داشته باشید این است که کولر گازی خود را روی ۲۲ الی ۲۵ درجه سانتی‌گراد تنظیم نمایید. این بازه درجه‌ دمایی موجب می گردد که دمای ساختمان شما به تعادل برسد.در این صورت بدن شما عرق نمی کند و سرد نمی گردد. اگر ریموت کنترل کولر گازی دکمه های دیگری مشابه این دکمه را داشته باشد شما می توانید آنها را با علامت مثبت و منفی مشاهده کنید. دکمه تمپ دمای روی کولر گازی شما را نشان می دهد.

زمانی که این دکمه را فشار دهید امکان دارد که شکل یک خانه برای شما روی صفحه به وجود بیاید که این شکل به معنای دمای تنظیم شده کولر گازی می باشد. امکان دارد که شکل خانه همراه با دماسنج نشان داده شود که این به معنی دمای محیط است و ممکن می باشد و بیرون خانه نشان داده شود که به معنای دمای بیرون از خانه می باشد.از این دکمه که روی کنترل کولر گازی قرار دارد برای تنظیم کردن سرعت فن کولر گازی استفاده می کنند. سرعت فن کولر گازی را شما می توانید روی حالت خودکار قرار دهید تا به صورت اتوماتیک کم و زیاد شود.

این دکمه جهت فعال کردن توربو کولر گازی می باشد و زمانی که فشار داده شود کولر گازی با حداکثر توانش می ‌تواند محیط خانه را سرد کند. با فشار دادن این دکمه سرعت فن روی حالت ماکسیم می رود و دما روی حالت مینیمم تنظیم می شود. این قابلیت در برخی از ریموت ها با نام ‌های دیگری مشاهده خواهد شد.

برای تغییر دادن و یا قرار گرفتن دمپر ها و یا همان پره های کولر در جایگاه مورد نظرتان  از این دکمه می توانید استفاده کنید تا جهت باد را تنظیم نمایید. شما با استفاده از این دکمه می توانید جهت قرار گرفتن دمپرها و پره ها را بر اساس نیاز خود تنظیم نمایید.حرکت آنها را می توانید با استفاده از این دکمه فعال و یا غیر فعال نمایید. برخی از کولر گازی ها قابلیت حرکت دادن دمپرها را به جهت راست و چپ دارند که شما از این قابلیت می توانید استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا