ایران کسب و کارعمومی

شماره تلفن هتل امینیان مشهد

هتل‌های مختلفی در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارند. از محبوب‌‌ترین می‌­توان به هتل امینیان مشهد اشاره کرد. این هتل از لحاظ موقعیت مکانی که نسبت به حرم رضوی دارد مورد استقبال مسافران قرار گرفته است. هتل امینیان از خدمات و شرایط مطلوبی برخوردار است که تا به حال توانسته در جلب رضایت مشتری موفق باشد. یک هتل معمولی با بهترین امکانات و قیمت مناسب انتخاب خیلی از گردشگران و زائران در این شهر است. در ادامه مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری در رابطه با معرفی هتل امینیان مشهد ارائه دهیم.

هتل امینیان مشهد | رزرو هتل امینیان مشهد + شماره تماس | الماس تریپ

معرفی هتل امینیان مشهد

هتل امینیان مشهد از جمله است که از سابقه زیاد و قابل قبولی برخوردار است. ساختمان این هتل در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده و در سال ۱۳۸۰ نیز مورد بازسازی قرار گرفت. هتل امینیان مشهد با داشتن بیش از ۲۰ سال سابقه در مهمان‌نوازی از مسافران و زائران، جزو بهترین هتل‌های این شهر به شمار می‌رود.

هتل امینیان که یکی از است از ۵ طبقه تشکیل شده و دارای ۴۵ واحد اقامتی است. این هتل مجموعه کاملی از خدمات مختلف را فراهم آورده تا آسایش و آرامش مهمانان گرامی را فراهم کند. هتل اقامتی امینیان از نمای داخلی زیبا و شیکی نیز برخوردار است؛ بنابراین از همه نظر گزینه مناسبی برای اقامت خواهد بود. اقامتگاه امینیان از موقعیت مکانی مناسبی نیز برخوردار است و مهمانان عزیز با حدود ۲۰ دقیقه پیاده روی می‌توانند خود را به برسانند.

البته علاوه بر حرم مطهر، مهمانان این هتل می‌­توانند به دیگر مسیرها و خیابان‌های مهم شهر نیز از طریق اتوبوس یا تاکسی به راحتی دسترسی داشته باشند. پرسنل و خدمه این هتل نیز بسیار مجرب و آموزش‌دیده هستند و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران خواهند بود.

امکانات هتل امینیان مشهد

اگر چه هتل امینیان از جمله هتل‌های معمولی مشهد به شمار می‌رود؛ اما امکانات و خدمات مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از جمله امکانات موجود در این هتل می‌توان به صندوق امانات، لابی، دستگاه پرینتر، فتوکپی، فکس، تلویزیون، تلفن و اینترنت در لابی اشاره کرد.

دیگر امکانات هتل امینیان شامل اتاق نگهداری چمدان، دستگاه واکس کفش خواهد بود؛ همچنین مهمانان گرامی در این هتل می‌توانند از خدماتی مثل ترانسفر رفت و برگشت، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، خشکشویی و غیره بهره‌مند شوند. یکی دیگر از امکانات این هتل وجود رستوران با ظرفیت ۱۱۰ نفر است. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی و محلی برای مهمانان سرو می‌­شود.

رستوران این هتل از فضای بسیار مرتب و تمیزی برخوردار است. غذاهای این رستوران با بهترین کیفیت و تازه‌‌ترین مواد خوراکی طبخ می‌شوند. کادر این رستوران خدمات مورد نظر را برای مهمانان عزیز ارائه می‌­دهد. وعده‌های صبحانه، نهار و شام نیز به صورت منو انتخابی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

وجود کافی‌شاپ نیز از دیگر امکانات موجود در هتل امینیان است که نوشیدنی‌‌های سرد و گرم، آبمیوه مختلف طبیعی، کیک‌های تازه و خوش‌طعم در آن موجود است و همراه با موسیقی زنده در اختیار مسافران و میهمانان عزیز قرار می‌گیرد.

زنگ هشدار یا بیدار باش، پله اضطراری، اعلام حریق را می‌توان از دیگر امکانات این هتل برشمرد؛ همچنین در این هتل به صورت ۲۴ ساعته پذیرش و ارائه خدمات صورت می‌گیرد. پارکینگ این هتل نیز به صورت شبانه روزی در اختیار مسافران است.

مسافران و خدمه این هتل برای دسترسی آسان به طبقات مختلف می‌‌توانند از آسانسور این هتل بهره‌مند شوند. در ضمن برای افرادی که از مشکلات جسمانی رنج می‌برند و به تنهایی توان حرکت ندارند خدمات و امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است.

انواع اتاق‌های هتل امینیان مشهد

اتاق‌های هتل امینیان شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته وچهارتخته است که هر کدام به صورت مجزا از امکانات مناسبی برخوردار هستند. این اتاق‌ها دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، گاو‌صندق، رخت‌آویز، مبلمان، یخچال، مینی‌بار هستند. از دیگر امکاناتی که در اتاق‌های این هتل در نظر گرفته شده است می‌توان به سرویس بهداشتی فرنگی وایرانی، حمام اختصاصی که از تمام لوازم بهداشتی مورد نیاز برخوردار هستند اشاره کرد.

اتاق‌های هتل امینیان کاملا بهداشتی و مناسب هستند و به صورت روزانه و مرتب توسط خدمه نظافت خواهند شد. اتاق‌ها از فضای ساده و معمولی و در عین حال آرامش‌بخش برخوردار هستند. در مجموع اتاق‌های این هتل از ۱۳۰ تخت برخوردار خواهند بود. این اتاق‌ها به دلیل امکاناتی که در آن‌ها در نظر گرفته می‌شود، علاوه بر ظاهر زیبا و رعایت نظافت از امنیت کامل نیز برخوردار هستند.

آدرس و شماره تماس هتل امینیان مشهد

اگر قصد اقامت در هتل امینیان را دارید می‌توانید، هنگام ورود به شهر مقدس مشهد به نشانی این هتل که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد مراجعه کنید، و از خدمات مناسب این هتل بهره‌مند شود.

همچنین کسانی که می‌خواهند قبل از سفر مکان مورد نظر خود را انتخاب نمایند می‌توانند از طریق شماره تماس هتل امینیان مشهد با این هتل تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات کامل در مورد این هتل و چگونگی اقامت در آنجا، اتاق مورد نظر و متناسب با شرایط خود را انتخاب و رزرو کنید.

عزیزانی که قصد سفر به مشهد مقدس را دارند برای آسایش و اطمینان خاطر از مکان و نحوه اسکان خود می‌توانند قبل از سفر برای رزرو هتل امینیان مشهد اقدام کنند. مسافران گرامی می‌توانند به صورت آنلاین یا تماس با شماره‌ درج شده از چگونگی مراحل و قوانین اقامت و هزینه و شرایط رزرو مطلع شوند. کادر مجرب و کاربلد در این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مهمانان و مسافرانی که قصد رزرو هتل را دارند خواهند بود.

با توجه به شرایط و تعداد نفراتی که قصد اقامت در این هتل را دارند، می‌توانید اتاق مناسب خود را با الماس تریپ رزرو کنید. همچنین با رزرو اتاق در این هتل به صورت تلفنی یا اینترنتی می‌توانید از تخفیفات ویژه‌ای که در نظر گرفته شده بهره‌مند شوید. بیشترین رزرو هتل امینیان مشهد در بازه زمانی خاص مانند اعیاد، تعطیلات و… صورت می‌گیرد.

قوانین هتل امینیان مشهد

هتل امینیان مشهد دارای قوانین و مقرراتی است که برای تمامی مسافران است و در برخی موارد کارکنان این مجموعه موظف به رعایت آن هستند. اجرای این قوانین جهت رفاه حال مهمانان و برقراری نظم و امنیت در این هتل است. برخی از این قوانین شامل موارد زیر خواهند بود‌.

  • ساعت ورود و تحویل اتاق 14:00
  • ساعت خروج و تخلیه اتاق ۱۲:۰۰
  • حداکثر مدتی که مهمانان می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند ۳۰ شب است.
  • استعمال دخانیات ممنوع و مهمانان مجاز به استفاده از آن نخواهند بود.
  • امکان برگزاری هیچ گونه جشنی در این هتل وجود ندارد.
  • ورود حیوانات خانگی ممنوع است بنابراین هیچ کس اجازه بردن حیوانات را همراه خود به داخل هتل ندارند.
  • اعلام کنسلی نیز با توجه به قوانین هتل بر اساس قیمت شب اول محاسبه خواهد شد.
  • امکان پذیرش خانم‌های تنها و مجرد نیز در این هتل وجود دارد.
  • پذیرش صیغه‌نامه معتبر با نامه دفترخانه امکان‌پذیر خواهد بود.
  • برای کودکان زیر دو ساله نیز اقامت رایگان محاسبه می‌شود.

سخن پایانی

اغلب مردم هنگام مسافرت به دنبال مکان یا اقامتگاه مناسب با امکانات رفاهی کامل و البته ارزان هستند. اگر قصد سفر به مشهد مقدس را دارید ما به شما اقامت در هتل امینیان مشهد را پیشنهاد می‌کنیم؛ چرا که قیمت هتل امینیان مشهد با توجه به موقعیتی که دارد بسیار مناسب است.

این هتل با سابقه از همه امکانات رفاهی برخوردار و توسط پرسنل مجرب و آموزش دیده بهترین خدمات را برای مهمانان ارائه خواهند داد. جهت برخورداری از خدمات مختلف این هتل و اقامت در آنجا می‌توانید به صورت حضوری، اینترنتی یا تلفنی اقدام کنید. در صورت انتخاب این هتل اقامت خوبی را برای شما آرزومندیم.

 

دکمه بازگشت به بالا