ایران کسب و کارعمومی

شکم بند های چربی سوز

بعضی از شکم بندهای لاغری با ایجاد لرزش و ارتعاش باعث چربی سوزی می شوند. بعضی دیگر از گرما استفاده می کنند که مزایای کاهش وزن را در بر دارد. در بیشتر مواردی که در بالا گفته شد، توصیه می شود که یک فرد هر روز حدود 30 دقیقه از شكم بند لاغري استفاده کند. ممکن است نتایج کاهش وزن در چند هفته اول قابل مشاهده باشد. با این حال، تمامی این موارد به برنامه ورزشی و غذایی فرد بستگی دارد. در ادامه این مقاله از اطلاعات مفیدی درباره کمربند و شکم بند لاغری چربی سوز، انواع شکم بند لاغری، مزایا و معایب شكم بند لاغري و قیمت گن ساعت شنی فنر دار زنانه و مردانه در اختیار شما قرار می دهیم.

شكم بند لاغري چیست؟

به زبان ساده، شکم بند لاغری با فشرده سازی سلول های چربی، قسمت میانی شکم شما را کاهش می دهد. معمولا جنس آنها از روکش های الاستیک و نئوپرن است که بدن شما را شکل می دهند. شكم بند لاغري یک راه حل مناسب و حمایتی برای به دست آوردن سریع لاغری است. بستن این شکم بند ها هنگام انجام ورزش علاوه بر کاهش وزن، می تواند چند سایز از کمر شما را کاهش دهد.

حال با مزایایی که در زیر به آنها اشاره می شود، اهمیت شكم بند لاغري را به شما نشان خواهیم داد.

فواید و مزایای شکم بند لاغری

  • 1. وضعیت بدن را بهبود می بخشد

در زمان استفاده و بستن گن تاپی ساعت شنی ۲۵ فنره بنشینید یا ورزش کنید، به شما کمک می کند تا بدن شما در وضعیت بهتری قرار گرفته و صاف بنشینید، همچنین مشکلات ستون فقرات خفیف را تسکین می دهد. معمولاً این شکم بند ها از مواد نرم، کشسان و در عین حال سفت و سخت ساخته می شوند. همچنین به بهبود وضعیت بدن هنگام تمرین کمک می کند. از این رو، احتمال آسیب دیدن شما در حین ورزش (بخصوص بلند کردن وزنه) به شدت کاهش می یابد. با بهبود تدریجی وضعیت بدن، درد گردن و کمر نیز کاهش می یابد.

بدلیل خاصیت ارتجاعی شکم بند لاغری، صاف شدن صحیح ستون فقرات را تسهیل می کند. در نتیجه، کمر و پشت شما به اندازه کافی حمایت می شود که به همین دلیل به کاهش خطر آسیب بیشتر کمک شایانی می کند. حمایت از کمر و فشرده سازی یکی از حیاتی ترین عوامل در فیزیوتراپی برای بهبود آسیب های کمر است. بنابراین، اگر می خواهید از شر کمردرد خلاص شوید، شكم بند می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد.

شكم بند لاغري باعث ایجاد ظاهری لاغرتر برای شما می شود. این شکم بندها حالتی صاف و بدون برآمدگی در ناحیه شکم و کمر شما ارائه می دهند که در نهایت به شکل بدنی خوش فرم منجر می شود.

با تحقق لاغری کمر و شکم، احساس اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. افزایش اعتماد به نفس باعث می شود که انگیزه بیشتری برای تلاش بیشتر داشته باشید. بنابراین، می توانید بدون زحمت به هدف کاهش وزن برسید.

  • 5- کمردرد را تسکین می دهد

دردهای گاه به گاه خفیف در پشت یکی از نگرانی های معمول بسیاری از افراد است. اگر شما یکی از آنها هستید، شکم بند لاغری می تواند به شما تسکین موقت دهد. علاوه بر بهبود وضعیت بدن، احساس گرما ایجاد می کند. اثر گرما کمر شما را گرم نگه می دارد و به تدریج کمردرد را کاهش می دهد.

انواع شکم بند لاغری

همانطور که در بالا گفته شد، بعضی از شكم بندهای لاغري با ایجاد لرزش و ارتعاش و بعضی دیگر با گرما باعث چربی سوزی و کاهش سایز می گردند. در ادامه انواع شكم بند لاغري را به شما معرفی خواهیم کرد:

شکم بند لاغري برقی از پالس های الکترونیکی استفاده می کند. این پالس های الکترونیکی باعث تحریک عضلات شکم و ناحیه کمر می شوند. شکم بند لاغری برقی یک انتخاب عالی برای شروع تمرینات ورزشی هستند، زیرا ثابت شده است که این شکم بند ها چربی شکم را می سوزانند. پالس های الکتریکی در لاغری بسیار موثر هستندو در واقع امیدوار کننده ترین روش برای کاهش چربی شکم است.

  • 2. شکم بند لاغری مغناطیسی

شکم بند لاغري مغناطیسی از خاصیت مغناطیسی برای ایجاد لاغری در اطراف کمر استفاده می کنند. این روش باعث بهبود گردش خون شده که برای افزایش متابولیسم ضروری است. معمولا این نوع شکم بند برای بیماران آرتریت ( التهاب مفصل) تجویز می شود زیرا اثر مغناطیسی برای آنها مفید است.

شکم بند لاغري ارتعاشی مبتنی بر تحریک ماهیچه ای الکتریکی است که انقباض عضلانی در ناحیه شکم و پهلو را افزایش می دهد. این نمونه برای وقتی تمریناتی مانند دراز و نشست و کرانچ انجام می دهید، عالی هستند. این نوع شکم بند انقباض را بیشتر می کند و به شما کمک می کند تمام وزن اضافی را کاهش دهید. همچنین برای تقویت عضلات شکم و کاهش چربی بهترین هستند.

این شکم بند لاغري که از جنس الاستیک می باشد جهت حفظ زیبایی اندام، کوچک کردن شکم و پهلو، جلوگیری از افتادگی شکم بعد از زایمان و برخی اعمال جراحی مربوط به شکم، حمایت از مهره های کمری در صدمات پایدار ستون فقرات و برطرف کردن درد های ناشی از گرفتگی و کشیدگی عضلات کمر، پهلو و شکم مورد استفاده قرار می گیرد.

این شکم بند لاغري که از جنس نئوپرن می باشد برای كاهش سایز شكم، جلوگیری از افتادگی شكم و حمایت از برآمدگی شكم در طول تمرینات ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

شکم بند لاغري سونا بسیار شبیه به شکم بند های کاهش وزن است که با تعریق کار می کنند. این مدل در کاهش وزن آب بدن شما بسیار کارآمد است. شکم بند سونا را دور کمر خود بپیچید و شروع به ورزش کنید، به شما کمک می کند دمای شکم را افزایش دهید که در نهایت باعث کاهش وزن می شود. میزان تعریق در این نوع شکم بند بسیار بالاست.

  • 7. شکم بند لاغری بعد از زایمان

در دوران بارداری، دیواره‌های شکم کشیده می‌شوند تا رحم در حال رشد را در خود جای دهند. همچنین مقدار قابل توجهی از سلول های چربی در شکم تجمع می یابند. این ماهیچه های بیش از حد کشیده شده، بلافاصله پس از زایمان طبیعی یا عمل جراحی زایمان (سزارین) منقبض نمی شوند و پوست و چربی اطراف شکم شل می شود. شما با بستن شکم یا شکم بند لاغري بعد از زایمان به سفت شدن و تقویت این عضلات و همچنین کوچک و جمع شدن شکم کمک می کنید.

شکم بند لاغری برای چه افرادی مناسب است؟

اضافه وزن و عدم تناسب اندام، از بزرگترین دغدغه ها و چالش هایی است که برخی از افراد با آن درگیر می باشند. یکی از مهمترین روش هایی که افراد توسط آن می توانند از وزن خود بکاهند، استفاده از شکم بند لاغری می باشد.

امروزه استفاده از شکم بند لاغری، به خصوص در میان زنان، با استقبال چشمگیری مواجه شده است. شکم بند لاغری برای افرادی مناسب می باشد که در ناحیه شکم و پهلو خود، چربی اضافی دارند. برای آن دسته از افرادی که به واسطه شغل خود تحرک زیادی ندارند، استفاده از شکم بند های لاغری، جهت جلوگیری از دفرمه شدن اندام ها، توصیه می گردد.

همچنین برخی از افراد به دلیل داشتن مشغله های فراوانی که در طول روز دارند، قادر به انجام فعالیت های ورزشی نمی باشند. بنابراین آن ها به دنبال انجام راه حل های مطمئنی جهت کاهش سایز خود می باشند. در نتیجه استفاده از شکم بند های لاغری برای این افراد هم بسیار مناسب می باشد.

افرادی که به تازگی زایمان یا عمل لیپوماتیک داشته اند، با تشخیص پزشک معالج خود می توانند از شکم بند لاغری استفاده کنند. شکم بند لاغری برای افرادی که قصد دارند در هنگام انجام فعالیت های ورزشی، فرم بدن آن ها حفظ گردد و روند لاغری آن ها با سرعت بیشتری انجام گردد، بسیار مناسب می باشد.

شکم بند لاغری چگونه باعث لاغری می شود؟

از شکم بند لاغری باید طبق اصولی که دارد، استفاده گردد. در غیر این صورت ممکن است نتوانید به نتیجه مورد نظر خود برسید. یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام استفاده از شکم بند های لاغری باید به آن توجه داشته باشید، اصلاح روند تغذیه ای خود می باشد. بنابراین تنها بستن شکم بند موجب کم شدن وزن شما نخواهد شد.

در واقع شکم بند لاغری یک ابزار کمکی جهت کاهش وزن افراد می باشد. پس لازم است در کنار از آن، رژیم غذایی خود را حفظ کرده و حدالامکان به فعالیت ورزشی بپردازید.

کمربند لاغری با استفاده از حالت کشسانی ای که دارد، به شکم و پهلوی افراد، فشار مناسبی را وارد می کند. میزان فشار وارده به مقداری می باشد که چربی های اشباع شده در ناحیه شکم و پهلو، به مرور زمان جمع می شوند.

طراحی منحصر به فرد شکم بند های لاغری و استفاده از پارچه ای که جنس آن پلاستیک می باشد، باعث بالا رفتن درجه حرارت بدن انسان می گردد. به سبب این امر، تعریق بدن زیاد شده و موجب کاهش سایز می شود.

جنس گن ساعت شنی مردانه ، از جنس نئوپرن می باشد. افرادی که قصد دارند توسط این محصولات، اندام مناسبی داشته باشند، باید شکم بند را به دور شکم خود ببندد. زمانی که شکم بند را به دور کمر خود می بندید، چربی نواحی دور شکم، فشرده می گردد و در نهایت عملیات چربی سوزی، اتفاق می افتاد.

 

دکمه بازگشت به بالا