ایران کسب و کارعمومی

طرفداران تلویزیون های سامسونگ بخوانند

همه ی ما به دنبال خرید یک تلویزیون با کیفیت برای منزلمان هستیم. از میان برندهای متعدد تلویزیون، همواره سامسونگ محبوب ترین برند تلویزیون بوده به طوریکه طبق نظرسنجی های اخیر، نیمی از تمام تلویزیون های فروخته شده در سراسر جهان متعلق به سامسونگ می باشند.اگر به دنبال خرید بهترین تلویزیون سامسونگ 2023 هستید خواندن این مقاله را توصیه می کنیماحتمالا هنگام خرید تلویزیون برای منزلتان پیش آمده که به دنبال جدیدترین تلویزیون با مشخصات و قیمت باشید. اما جدیدترین تلویزیون های سامسونگ 2024 چه مدل هایی هستند؟ برای حل سریع مشکلات تلویزیون قدیمی خود می توانید با تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید.

 

در این قسمت به معرفی تلویزیون های اقتصادی و پرچمدار سامسونگ می پردازیم که با کیفیت بی نظیری تولید شده اند. ابتدا به معرفی تلویزیون های اقتصادی و ارزان سامسونگ 2023 می پردازیم

تلویزیون CU7000 سامسونگ

تلویزیون CU7000 مناسب برای کنسول های نسل هشتم مانند PS4 است اما برای بازی با کنسول های نسل نهم مانند PS5 بهتر است سراغ تلویزیون هایی با رفرش ریت و وضوح تصویر بالاتر بروید.

تلویزیون cu8000 سامسونگ

در ادامه به سراغ معرفی تلویزیون های پرچمدار سامسونگ می رویم که از قابلیت های بیشتر، کیفیت بهتر و قیمت بالاتری بهره مندند.

تلویزیون q60c سامسونگ

تلویزیون q60c یکی از جدیدترین تلویزیون های QLED سامسونگ در سال 2023 است. این تلویزیون مجهز به صفحه نمایش qled با کیفیت تصویر 4k رزولوشن 3840×2160 پیکسل)، سیستم عامل تایزن 7، 2 پورت یو اس بی، 3 پورت HDMI و رفرش ریت 60 هرتز می باشد.همچنین این تلویزیون با 2 بلندگوی 10 واتی توانای صدای 20 وات را دارد. تلویزیون q60c مناسب برای کنسول های نسل هشتم مانند PS4 است همچنین برای بازی با کنسول های نسل نهم مانند PS5 نیز خوب است اما نمی توانید از حداکثر قدرت و ظرفیت آن کنسول بهره ببرید بنابراین اگر به دنبال خرید تلویزیون گیمینگ سامسونگ هستید بهتر است به سراغ تلویزیون هایی با رفرش ریت و وضوح تصویر بالاتر مانند تلویزیون Q70C و Q80C بروید.

تلویزیون q80c سامسونگ

چناچه قصد خرید جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2022 را دارید این قسمت را با دقت مطالعه کنید. در ادامه ابتدا مدل تلویزیون ارزان سامسونگ 2022 و سپس مدل های کیولد 2022 را معرفی می کنیم.

تلویزیون bu8000 سامسونگ

تلویزیون BU8000 از تلویزیون های اقتصادی و پرفروش 2022 می باشد که هنوز هم طرفداران بسیاری دارد. این تلویزیون از ارزان ترین تلویزیون های کریستال 4K سامسونگ است که در اندازه های 43 تا 85 اینچی موجود و مجهز به سیستم عامل تایزن 6.5 و رفرش ریت 60 هرتز می باشد.همچنین این تلویزیون دارای تکنولوژی HDR است و از فرمت های HLG و HDR10+ پشتیبانی می کند. تلویزیون BU8000 مناسب برای تماشای فیلم و سریال و بازی با کنسول های نسل هشتم مانند PS4 می باشد اما برای PS5 بهتر است به سراغ مدل هایی با رفرش ریت بالاتر روید.

تلویزیون Q60B سامسونگ

تلویزیون Q60B سامسونگ یکی از ارزان ترین و جدیدترین تلویزیون های QLED 2022 سامسونگ است که در اندازه های 55 تا 85 اینچ در بازار موجود می باشد. تلویزیون Q60B با کیفیت 4K، رفرش ریت 60 هرتز، سیستم عامل تایزن 6.5 و نمایشگر QLED یکی از بهترین تلویزیون های سامسونگ 2022 می باشد همچنین این تلویزیون توانایی نمایش محتواهای HDR را دارد و از فرمت های HLG و +HDR10 پشتیبانی می کند.سیستم صوتی تلویزیون Q60B شامل 2 بلندگوی 10 وات است و در مجموع صدایی استریو با توان خروجی 20 وات را تولید می کند.

همانند دیگر تلویزیون های هوشمند سامسونگ، تلویزیون Q60B نیز از قابلیت اسمارت ویو پشتیبانی کرده و می توانید گوشی خود را به تلویزیون متصل نمایید. این تلویزیون برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم (PS4) مناسب است. البته می توانید آن را به کنسول های بازی نسل نهم (PS5) نیز متصل کنید اما نمی توانید از حداکثر ظرفیت و قدرت کنسول های مذکور استفاده نمایید.

تلویزیون Q70B سامسونگ

سامسونگ در تلویزیونq70b 4 پورت HDMI 2.1 به کار برده است که خبر بسیار خوبی بخصوص برای گیمر ها می باشد. این تلویزیون توانایی پخش بازی های 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه را دارد در نتیجه برای بازی با کنسول های نسل نهم یعنی PS5 و Xbox Series X کاملا مناسب است.

سیستم صوتی تلویزیون Q70B سامسونگ دارای 2 بلندگوی 10 واتی است که در مجموع 20 وات تولید می کند. فرقی نمی کند موبایل شما اندرویدی باشد یا iOS، می توانید آن را به این تلویزیون متصل کرده و محتوای مورد نظر خود را روی تلویزیون به اشتراک بگذارید.

اگر قصد خرید جدیدترین و پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ سامسونگ را دارید، پیشنهادهای ما عبارتند از:

اگر به دنبال یک تلویزیون گیمینگ هستید، پیشنهاد ما عبارت است از:

چنانچه قصد خرید تلویزیون سامسونگ از فروشگاه معتبر را دارید بهترین راه مراجعه به نمایندگی سامسونگ می باشد تا خریدی امن و مطمئن داشته باشد.برای اطلاع از و خرید اقساطی آن ها نیز پشنهاد ما سایت آل سامسونگ می باشد.

تلویزیون چند اینچ بخریم؟

هنگام خرید تلویزیون، یکی از اولین چیزهایی که باید در مورد آن تصمیم بگیرید، اندازه تلویزیون است. در واقع انتخاب اندازه ی مناسب تلویزیون به 2 عامل مهم بستگی دارد: بودجه شما و متراژ منزل شما.امروزه تلویزیون های استاندارد در ابعاد32  تا 85 اینچی تولید می شوند ومدل های خاص سامسونگ نیز با ابعاد 110 و 105 اینچ نیز تولید شده اند که در میان آن ها تلویزیون های 55 اینچ طرفدار بیشتری دارند. تلویزیون های 55 اینچی سامسونگ مناسب ترین تلویزیون برای خانه های 80 تا 100متری ایرانی می باشند اما در نهایت این عامل بستگی به سلیقه ی شما دارد.

فاصله و سایز تلویزیون سامسونگ

یک ارتباط مستقیم میان اندازه صفحه تلویزیون و فاصله از محل نشستن فرد وجود دارد به طوریکه هرچه فاصله از تلویزیون بیشتر باشد ابعاد تلویزیون نیز باید بزرگتر باشد تا دید بهتری داشته باشیم.به عنوان مثال اگر شما یک فاصله ی یک و نیم متری از تلویزیون خود داشته باشید تلویزیون 50 اینچ مناسب برای منزل شما است و اگر فاصله میان شما و تلویزیون به 1متر و 70 سانتی برسد تلویزیون 55 اینچی می تواند گزینه ی مناسب برای منزل شما باشد. برای انتخاب درست سایز تلویزیون سامسونگ بهترین روش مشاوره با کارشناسان ما در فروشگاه سامسونگ می باشد.

تلویزیون تخت سامسونگ بهتر است یا منحنی

تفاوت کلی تلویزیون های تخت و منحنی سامسونگ در طراحی آن ها می باشد.تلویزیون های منحنی ظاهری زیبا تر از تلویزیون های تخت دارند و موجب کاهش بازتاب نور در صفحه نمایش می شوند اما تماشای تلویزیون از کناره های آن لذت بخش نیست زیرا خمیده بودن صفحه موجب می شود تا زاویه ی دید تلویزیون کمتر شود. همچنین تلویزیون های منحنی سامسونگ از قیمت بالاتری نسبت به تلویزیون های تخت سامسونگ برخوردارند در نتییجه به شما پیشنهاد می شود  تنها در صورتی  به سراغ تلویزیون های منحنی بروید که به طراحی ظاهری آن ها علاقه مند هستید.

دکمه بازگشت به بالا