ایران کسب و کارعمومی

فردای فیلترینگ؛ راه اندازی کسب و کار آنلاین به شیوه ای مطمئن

کسب درامد از اینترنت یکی از آسان ترین و مطمئن ترین روش هاست. برای شروع یک کسب و کار اینترنتی نیاز به سرمایه زیادی ندارید، بنابراین هر شخصی می تواند از این فضا در جهت استعداد و ارائه خدمات به دیگران استفاده کند. در این مقاله چند مورد از مشاغل اینترنتی پر درامد را به شما معرفی کرده ایم.

کسب و کار اینترنتی چیست؟

بطور کلی هر خدمت یا کالایی که از طریق ارائه می‌شود، نمونه‌ای از کسب و کاری اینترنتی است.

بیشتر بخوانید: به عنوان مثال در چند سال گذشته برای خرید لباس به بازار می‌رفتید اما الان فروشگاه‌های اینترنتی یا صفحات مختلفی در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام هستند که می‌توانید برای بررسی و خرید به آنها مراجعه کنید. یا برای شرکت در یک کلاس مجبور بودید که بصورت حضوری مراجعه کنید اما امروزه به دلیل شیوع کرونا بیشتر کلاس‌ها بصورت وبینار برگزار می‌شود.

برای کسب درآمد اینترنتی از کجا شروع کنیم؟

برای راه اندازی کسب و کارتان حداقل یک سیستم یا گوشی متصل به اینترنت نیاز دارید اما فقط با راه اندازی کسب و کار، به درآمد نخواهید رسید. بلکه برای موفقیت کسب و کار آنلاین و به درآمد رسیدن باید مطالعه کنید، با دقت و حساسیت تصمیم بگیرید، رقبای خودتان را بشناسید و فقط به فکر پول نباشید. حتی زمانیکه موفق شدید!

مزایا کسب درامد از اینترنت

قبل از هرچیز ابتدا باید ببینیم کسب درآمد از اینترنت، می تواند چه مزایا و امتیازاتی را برای ما به ارمغان بیاورد.

امکانات نامحدود

اگر تا به حال در گوگل جستجو کرده باشید که چگونه می از اینترنت درآمد کسب کنید، احتمالاً با هزاران راه مختلف برای انجام این کار مواجه شده اید. علاوه بر مفاهیم سنتی فروش آنلاین و شرکت در نظرسنجی‌های آنلاین پولی، وب‌سایت‌ های جدیدی در حال ظهور هستند که برای عجیب‌ ترین چیزها به شما مبلغی را پرداخت می‌کنند.

آیا می دانید که از طریق کلیک کردن در یک وب سایت یا اشتراک گذاری برخی از پست ها در رسانه های اجتماعی خود می توانید مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت کنید؟ از آنجایی که اینترنت به میدان جنگی برای بازاریابان تبدیل شده است، مزایایی نیز برای کاربران به همراه دارد. شما می توانید با بررسی، تبلیغ یا به اشتراک گذاری مشاغل، عکس گرفتن از یک شهر یا پاسخ دادن به سؤالات ساده، درآمدهای قابل توجهی به دست آورید.

بهترین بخش کسب درآمد از اینترنت این است که همه چیز فقط با یک اتصال اینترنتی ممکن می شود. این امر تقریبا نیاز به هیچ گونه هزینه ای از سوی شما ندارد، بنابراین اگر وقت آزاد زیادی در اختیار دارید، می توانید به راحتی کسب درآمد اینترنتی داشته باشید.

انعطاف پذیری بالا از مزایای کسب درامد از اینترنت

شما می توانید ساعات کاری خود را مطابق با سایر فعالیت هایتان برنامه ریزی و سازماندهی کنید. همچنین می توانید هر روز، هر ساعت و در هر مکانی که بخواهید کار کنید؛ تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت است. دیگر نیازی نیست بابت یک روز مرخصی و یا چند ساعت ترک کردن محل کار زود تر از موعد، نگرانی داشته باشید؛ زیرا وقتی در خانه کار می کنید، شما رئیس خودتان هستید.

بدون نیاز به سرمایه اولیه

همانطور که گفته شد، اکثر روش های کسب درآمد از اینترنت فقط نیاز به یک کامپیوتر و اتصال آن به اینترنت دارند که این دو مورد امروزه تقریبا در هر خانه ای یافت می شوند. شما نیازی به داشتن یک دفتر کار ندارید، می توانید یک فضای کاری را در خانه خود تعیین کنید و آن را به یک دفتر کار خانگی بسیار عالی تبدیل نمایید.

عدم نیاز به تخصص

یکی از بهترین ویژگی های کسب درآمد آنلاین این است که به دانش تخصصی و سطح مهارت بالا نیازی ندارد. برای کسب درآمد آنلاین در بیشتر موارد به هیچ نوع تحصیلات یا تجربه ای نیاز ندارید. تنها چیزی که برای سرمایه گذاری در آن نیاز دارید، زمان شماست. چرا به جای هدر دادن آن جلوی تلویزیون، در اوقات فراغت خود درآمد نداشته باشید؟

هزینه‌های انبارداری شامل حال شما نمی‌شود

کسی که می‌خواهد کسب درآمد را به صورت حضوری آغاز کند، باید ابتدا مغازه را پر کند و وقتی مغازه پر شد، لازم است یک سری کالاها را در انبار قرار دهد. قرار دادن کالاها در انبار مشکلات زیادی از جمله فاسد شدن محصولات، هزینه‌های انبارداری را به همراه دارد.

عدم نیاز به مجوز از مزایای کسب درامد از اینترنت

از دیگر مزایای کسب و کار اینترنتی این است که شما در اغلب موارد نیازی به دریافت مجوز نخواهید داشت، اما در سایر کسب و کار ها نیاز است که شما از ارگان های مختلف نظیر اتحادیه های اصناف، وزارت بهداشت و درمان و … مجوز یا گواهی نامه کسب کنید. در زمینه کسب درآمد از اینترنت فقط در صورتی که وب سایت داشته باشید و در آن پرداخت آنلاین انجام شود، بهتر است جهت جلب اعتماد بیشتر کاربران خود، برای وب سایت ای نماد تهیه کنید.

امکان استفاده عاقلانه و هوشمندانه از زمان را فراهم می‌کند

بسیاری از کارمندان اندیشه یک کسب‌وکار جدید (مخصوصاً کسب‌وکار اینترنتی) را در سر می‌پرورانند ولی خودشان بر این باور هستند که فرصتی برای انجام این کار ندارند. آن‌ها تصور می‌کنند که برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی باید شغل اول خود را رها کنند.

امنیت شغلی بی‌نظیری در اختیار شما می‌گذارد

یکی دیگر از مزایای مهم کسب‌وکار اینترنتی این است که در هر شرایطی (حتی در دوران شیوع بیماری کووید-19) به فعالیت خودش ادامه می‌دهد. وقتی شرایط کرونا بر کشور حاکم شد، بسیاری از فروشگاه‌های مواد غذایی هم تصمیم گرفتند اپلیکیشن طراحی کنند و در اختیار مشتریان خودشان قرار دهند. این نشان می‌دهد که هیچ اتفاقی نمی‌تواند جلوی رشد و پیشرفت کسب‌وکار اینترنتی را بگیرد و به امنیت شغلی حاصل از آن لطمه‌ای وارد کند.

کسب و کارهای آنلاین از محیط زیست حفاظت و حراست می‌کنند

یکی دیگر از مزایای کسب‌وکار اینترنتی این است که با تمام پروتکل‌های زیست‌محیطی سازگاری و مطابقت دارد. در حال حاضر شرکت‌هایی که بتوانند استانداردهای حفاظت از محیط‌‌ زیست را رعایت کنند، بیشتر مورد قبول مشتریان و نهادهای دولتی قرار می‌گیرند. در صورتی که شما هم بتوانید یک کسب‌وکار اینترنتی منطبق بر استانداردهای حفاظت از محیط زیست راه‌اندازی کنید، مطمئناً می‌توانید نظر مشتریان را بیش از پیش جلب کنید

کسب درآمد از تلگرام

تلگرام نیز یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های قابل نصب بر روی گوشی‌های هوشمند است که می‌توانید با استفاده از آن با سایر کاربران در ارتباط باشید. ارتباط از طریق تلگرام بسیار ساده است و از طریق ابزارهایی مانند کانال‌های تلگرامی و گروه‌های تلگرامی می‌توانید به کسب درآمد بپردازد.

با توجه به اینکه روش‌های ارتباط کاربران در تلگرام متنوع هستند، روش‌های کسب درآمد از طریق آن نیز متفاوت است. برای کسب درآمد از تلگرام تنها لازم است که اپلیکیشن آن را نصب کنید، یک موضوع خاص پیدا کنید و برای آن یک کانال ایجاد کنید یا محصولات خود را در این کانال قرار دهید و به جذب اعضا برای کانال خود بپردازید. به مرور زمان جذب کاربر برای کانال شما به حالت مویرگی افزایش می‌یابد و می‌توانید از آن برای تبلیغ و فروش کالاهای مورد نظر خود استفاده کنید.

کسب درامد از اینترنت به عنوان فریلنسر

برای کسانی که در زمینه خاصی تخصص دارند و می‌توانند کار مورد نظر را در منزل انجام دهند، فعالیت فریلنسینگ می‌تواند یک روش مناسب برای کسب درآمد از اینترنت باشد. فریلنسر به کسی گفته می‌شود که پروژه‌های سایر افراد را به صورت کار در منزل و به صورت دورکاری انجام می‌دهد و در ازای انجام آن، مبلغی دریافت می‌کند. افراد فریلنسر می‌توانند پروژه‌هایی مانند ترجمه، تایپ، طراحی، طراحی سایت، کارهای گرافیکی و یا حتی طراحی بنر را انجام دهند و در قبال آن پول دریافت کنند.

مربی‌گری آنلاین و فروش خدمات

همانند فروش خدمات غیروابسته (انفرادی)، همچنین می‌توانید دانش و توصیه‌هایتان را در حیطه تخصصی‌تان بصورت یک مربی یا مشاور بفروش برسانید. اگر مهارت کافی دارید پیشنهاد می‌کنیم خودتان را متخصص معرفی کنید، هزاران نفر در دنیای آنلاین مشتاقند در ازای زمانی که به آن‌ها اختصاص می‌دهید به شما پول پرداخت کنند.

کسب درامد از اینترنت به عنوان وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی نسبت به سایر روش‌های کسب درآمد از طریق اینترنت قدیمی‌تر است و با وجود الگوریتم‌های جدید در جستجوگرها، هنوز هم وبلاگ نویسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یک وبلاگ نویس می‌تواند دنبالرو یک موضوع خاص باشد و از طریق بهینه سازی مطالب خود، وبلاگ مورد نظر را به صفحه اول گوگل بکشاند.

راه‌ندازی فروشگاه‌های اینترنتی

داشتن فروشگاه اینترنتی کمی سخت است و ممکن است نسبت به سایر روش‌ها هزینه بیشتری داشته باشد، اما اگر در این مسیر موفق عمل کنید، مطمئناً می‌توانید یک منبع کسب درآمد پایدار با درآمد بالا برای خود ایجاد کنید. فروشگاه اینترنتی ممکن است شامل فروش محصولات الکترونیکی، محصولات غذایی، محصولات تزیینی یا حتی محصولات دانلودی باشد.

ضبط پادکست و اشتراک‌گذاری داستان‌های الهام‌بخش

پادکست‌ها در حال حاضر فوق‌العاده داغ هستند و دلیل خوبی دارند. با مشغله‌هایی که در زندگی‌مان داریم، افراد بیشتری به دنبال روش‌های سریع‌تر و مفیدتر برای دریافت یک محتوا هستند. پادکست‌ها فرصت فوق‌العاده‌ای را برای جذب مخاطب و کسب درآمد آنلاین فراهم می‌کنند.

منبع : Buy Instagram views

دکمه بازگشت به بالا