ایران کسب و کارعمومی

فیلم سینمایی ایرانی شیشلیک

خلاصه داستان شیشلیک

یکی از اهالی شهرکی در حاشیه تهران، تحت تاثیر شرایط خاصی که از سوی رییس کارخانه ای برایش رقم خورده است، طغیان کرده، در جستجوی رهایی خانواده اش برمی آید.

خبرهای جدید

«شیشلیک» با سرمایه‌گذاری “فیلم‌مارکت” تولید  می‌شود که پیش از این با برند “اول‌مارکت” تجربهی سرمایه‌گذاری و تولید آثاری چون برنامه تلویزیونی دورهمی (سری سوم و چهارم)، فیلم سینمایی «درخت گردو»، سریال «هیولا» و فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» را داشته است و اخیرا با ایجاد برند “فیلم‌مارکت” وارد عرصه سرمایه‌گذاری و تولید فیلم، سریال و برنامه‌های تلویزیونی شده‌است. / 8 تیر 99

در حالی که خبرهایی مبنی بر توقیف و کنار گذاشتن شیشلیک از جشنواره فجر 99 به گوش می رسید، سرانجام سازندگان با تن دادن به اصلاحیه های فراوان توانستند مجوز حضور در جنشواره را بگیرند. / 8 بهمن 99

داستان : فیلم شیشلیک قصه مردی بنام هاشم ( رضا عطاران ) بوده که کارگر کارخانه میباشد و شرایط اقتصادی مطلوبی ندارد. کمدی شیشلیک روایت طنز دارد و زندگی یک کارگر را نشان میدهد که در حاشیه تهران ساکن است و با رئیس کارخانه دچار مشکل میشود تا اینکه برای رهایی خانواده‌اش دست به طغیان میزند.

حتما بخوانید: دانلود فیلم دوبله فارسی

بازیگران : رضا عطاران, پژمان جمشیدی, ژاله صامتی, جمشید هاشم پور, وحید ربانی, مه لقا باقری و عباس جمشیدی فر ازجمله بازیگران فیلم شیشلیک هستند.

بازیگر نقش
پژمان جمشیدی احمد
رضا عطاران هاشم
جمشید هاشم ‌پور پدر هاشم
ژاله صامتی عاطفه
مه لقا باقری مدیر مدرسه
وحید رهبانی معتمدی رئیس هاشم و احمد

اسامی بازیگران “فیلم سینمایی شیشلیک” به همراه نقش آنها
هنرمندان و ستاره های شناخته شده ای در فیلم سینمایی شیشلیک به ایفای نقش خواهند پرداخت، هنرمندانی که هر کدام پیش‌ از این تجربه حضور در سینما و تلویزیون ایران را داشتند و بعضاً هم در صنف بازیگری فیلم هایشان جزو پرمخاطب‌ها بوده است.

دانلود فیلم شیشلیک + (تاریخ اکران، بازیگران، خلاصه داستان) - رخشاره

 

  • رضا عطاران و پژمان جمشیدی با نقش‌آفرینی و گریم متفاوت در فیلم شیشلیک

 داستان و موضوع فیلم شیشلیک

ژانر تازه ‌ترین اثر محمد حسین مهدویان به گفته خودش از داستانی جنجالی و متفاوت تر از کارهای قبلی اش برخوردار است و با صرف مقدمه‌ای طولانی سعی در ترسیم موقعیتی فانتزی دارد؛ محوریت کلی داستان «فیلم شیشلیک» روایتی درباره حماسه مقاومت 34 روزه خرمشهر در دوران دفاع مقدس است فیلمی طنز تلخ!

یک شهرک کارگری که ساکنان آن همگی در یک کارخانه مشغول به کارند و تحت آموزه‌ های مدیر، به تلاش مضاعف و قناعت در زندگی و ساختن با دستمزد بخور و نمیر عادت کرده‌اند، همه چیز وقتی به هم می‌ریزد که بچه کوچک یکی از کارگرها هوس شیشلیک به سرش می‌زند و این خواسته کل شهرک را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تماشای انلاین فیلم شیشلیک ویدائو | دانلود فیلم شیشلیک از روبیکا

 زمان اکران فیلم شیشلیک و تاریخ پخش

فیلم شیشلیک کی اکران و پخش میشود؟
  • تا بدین لحظه هیچ گونه اخباری مبنی بر تاریخ و زمان اکران فیلم شیشلیک محمدحسین مهدویان در سینما و شبکه نمایش خانگی رسانه ای نشده است. لذا پیشنهاد می‌کنم که این صفحه را خود اضافه کنید تا دسترسی آسانتری به دانلود فیلم سینمایی ایرانی شیشلیک و همچنین حواشی این فیلم داشته باشید.

 حواشی فیلم شیشلیک

توضیحات تکمیلی و حاشیه های فیلم شیشلیک
  • فیلم شیشلیک اولین تجربه محمد حسین مهدویان در ژانر فیلم های کمدی محسوب میشود، تمامی فیلمهای قبلی مهدویان «ایستاده در غبار»، «لاتاری» و «درخت گردو» همگی در موضوع درام یا دفاع مقدس است.

 حضور فیلم شیشلیک مهدویان در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر

بخش نامزد نتیجه جایزه
بهترین بازیگر نقش مکمل مرد پژمان جمشیدی نامزدشده سیمرغ بلورین
بهترین صدابرداری هادی ساعد محکم نامزدشده سیمرغ بلورین
بهترین چهره ‌پردازی شهرام خلج نامزدشده سیمرغ بلورین
بهترین فیلم از نگاه تماشاگران محمدرضا منصوری سوم سیمرغ بلورین

 متن امیر مهدی ژوله جرقه همکاری رضا عطاران با مهدویان در فیلم شیشلیک

رضا عطاران در نشست پرسش و پاسخ فیلم شیشلیک در سالن همایش ‌های برج میلاد «سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر» گفته: دوست داشتم با آقای مهدویان کار کنم و چون چیزهایی از متن زیبای ژوله می‌دانستم پذیرفتم، ضمن اینکه این نقش جای کار داشت اما بیشترین چیزی که من را به حضور در این کار علاقمند کرد متن بسیار زیبای امیرمهدی ژوله بود که بسیار اثرگذار نوشته است.

جهت دانلود فیلم درام  و دانلود فیلم جنگی کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا