اقتصادیایران کسب و کارعمومی

لباس عروسک از کجا بخریم

مشخصات لباس عروسک

خرید ساعت بن 10 چهار کاره بزرگ سخنگو: لباس عروسک دارای ویژگی‌های متعددیه که باعث شده تا کودکان بتونن عروسک مورد نظرشون رو خریداری کنن. اما مهمترین نکته در مورد لباس اینکه باید به عنوان والدین بچه باید به سراغ کیفیت بالای لباس برید. به این دلیل کیفیت خوب نشون دهنده عمر بالای لباس هستش. مهمه که پارچه لباس ضد حساسیت باشه چون کودک اون با بدن لمس می‌کنه و ممکنه حتی به دهانش ببره. پس لباس برای عروسک باید با کیفیت و ضد حساسیت باشه.
از موارد دیگه که باید در زمان خرید لباس عروسک مورد توجه قرار بدید، مدل و رنگ لباس هستش. لباس‌های عروسک اغلب در رنگ‌های شاد مانند آبی، صورتی، سبز، زرد و غیره به فروش می‌رسه. از نظر مدل هم این لباس‌ها در طرح‌ها و الگوهای مختلف وجود دارن. معمولاً روی پیرهن عروسک از چاپ‌های بامزه و کارتونی استفاده میشه. اما نکته مهم این که بزارید لباس رو خود کودک انتخاب کنه و این آزادی عمل رو بهش بدید.
انواع  لباس بن تن
فروش لباس عروسک به دلیل تنوع زیاد خیلی بالاست. انواع لباس عروسک رو میشه به پیرهن، دامن، سرهمی، شلوار، ست لباس، بلوز، تی‌شرت، شلوارک، لباس خواب و غیره تقسیم بندی کرد. در اغلب موارد، لباس‌های عروسک برای پسربچه‌ها با دختربچه‌ها متفاوت خواهد بود. حتی این مورد در مدل و رنگ هم کاملاً واضحه، پسرها از رنگ آبی و دخترها از رنگ صورتی خوششون میاد.
در مورد انتخاب نوع لباس، باید ببیند مدل عروسک و علاقه کودک چیه. بعضی عروسک‌ها با یک تی‌شرت بامزه میشن و برخی دیگه با شلوارک! می‌تونین چند مدل لباس عروسک بخرید. مثلاً یه لباس برای بیرون رفتن عروسک، یه لباس برای توی خونه و حتی یه لباس برای خواب تهیه کنین. برای خرید لباس عروسک دستتون بازه و می‌تونین هر محصولی رو انتخاب کنین و اون رو در اختیار فرزندتون قرار بدین.

مزایای لباس عروسک

قیمت لباس دختر کفشدوزکی برای ۱۲ سال: مهمترین مزیت لباس عروسک اینکه بچه می‌تونه آموزش‌های لازم در مورد کارهای روزانه خودش رو یاد بگیره. مثلاً، کودک می‌تونه درک کنه کدوم لباس رو باید در طول روز بپوشه یا لباسشو جچوری جمع کنه و کجا بزاره. درواقع، مهارت‌های شناختی کودک با این کار افزایش پیدا می‌کنه. حتی این موضوع به مسئولیت پذیری و استقلال فرزند شما هم کمک زیادی می‌کنه.
کودکان به دلیل اینکه با عروسکشون احساس همذات پنداری می‌کنن، پس دوست دارن عروسکشون هم مثل خودشون باشه. یعنی لباس بپوشه و کارهایی که آدما انجام میدن رو تکرار کنه. با خرید لباس عروسک، کودک بیش از همیشه می‌تونه با عروسکش ارتباط برقرار کنه و در تخیلاتش با اون بازی کنه. به طور کلی، مزیت‌های لباس عروسک در کسب مهارت های شخصی کودک از جمله نحوه پوشیدن لباس، مرتب کردن لباس، تمیز کردن لباس و قرار دادن لباس در جای مخصوصش خلاصه می‌شه.

لباس عروسک با پارچه | لباس عروسک بزرگ

قیمت لباس عروسک

قیمت لباس عروسک به عوامل زیادی بستگی داره. در کنار توجه به قیمت، مهم که به کیفیت محصول توجه زیادی داشته باشین. پوست بچه به پارچه لباس حساسه، پس پارچه مناسب رو انتخاب کنین. پارچه بی‌کیفیت که معمولاً ارزان هم هستش، مشکلاتی برای کودک ایجاد می‌کنه. بنابراین، توجه به کیفیت لباس عروسک خیلی مهمتر از قیمتشه. به هر حال، قیمت انواع عروسک به فاکتورهای زیر بستگی داره:
•    برند تولید کننده
•    کیفیت ساخت
•    نوع پارچه
•    سایز عروسک
•    نوسانات قیمت ارز
•    میزان عرضه و تقاضا

خرید لباس عروسک از تانیلند

خرید لباس عروسک اسباب خوشحالی و شاد کودک خواهد بود و از همه مهمتر، مهارت‌های اون رو تقویت کنه. برای این منظور، می‌تونین از طریق «وبسایت تانی‌لند»، اقدام به خرید محصول مورد نظرتون کنین. فروشگاه اینترنتی تانی‌لند، لباس عروسک رو در مدل‌ها، طرح‌ها و قیمت‌های مختلف ارائه میده که می‌تونین هر کدوم را برحسب علاقه و نیازهای فرزندتون خریداری کنین.
شما با خرید عروسک، امکان انتخاب اسم و اکسسوری (لباس و غیره) برای عروسک از طریق منوی «دوستتو خودت بساز» رو دارین. همچنین، یه بسته کامل بعد از خرید دریافن می‌کنین که که شامل قلب پارچه‌ای، پوشال پرکردنی، برگه هویت عروسک (شناسنامه)، بروشور معرفی محصول و راهنمای استفاده هستش. امکان پر کردن عروسک، ارسال قصه‌های جذاب، تحویل سریع محصول نیز از ویژگی‎های فوق العاده سایت تانی‌لند هستن.

انواع عروسک ها

امروزه تنوع عروسک دخترانه در بازار به حدی افزایش یافته است که انتخاب یک گزینه خوب از این میان، کار دشواری است. در خرید عروسک باید علاوه بر سن، تناسب نوع عروسک با سلیقه فرد را نیز در نظر بگیرید.

عروسک روسی

عروسک‌های روسی نوعی عروسک پارچه‌ای هستند که داخل آن‌ها با استفاده از پلی استر پر می‌شود. این نوع عروسک ها برای افرادی در سنین نوجوانی یا بالاتر مناسب هستند. در ساخت این نوع عروسک‌ها، از موهای نسبتا طبیعی و پارچه‌های ظریف و فانتزی استفاده می‌شود. شما می‌توانید تصویری از شخص موردنظر را برای سازنده ارسال کنید و یک شبیه به همان تصویر، به او هدیه کنید.

عروسک بادی

عروسک‌های بادی به دلیل وزن کمی که دارند، برای کودکان در سنین کم مناسب هستند. همچنین خرید عروسک بادی، به افرادی که می‌خواهند بدون دردسر کودک خود را حمام کنند؛ توصیه می‌شود. این عروسک‌ها روی آب باقی مانده و می‌توانند کودک شما را سرگرم کنند. عروسک بادی معمولا از جنس PVC ساخته می‌شود و قیمت نسبتا کمی دارد.

عروسک پولیشی

اصطلاحی است که برای عروسک‌های پرزدار و مخملی به کار می‌رود. این نوع عروسک را می‌توان برای کودکانی در سنین کمتر خریداری کرد. زیرا وزن نسبتا کمی دارند و تکان دادن آن‌ها برای کودک آسان است. عروسک‌های پولیشی نیز از الیاف پلی استر ساخته شده‌اند که رطوبت را به خود جذب نمی‌کنند. نرم و انعطاف‌پذیر بودن عروسک دخترانه پولیشی، باعث شده که بیشتر دختربچه‌ها از این عروسک حتی در زمان خوابیدن نیز دست برندارند.

عروسک شخصیت‌ها

این نوع از عروسک‌ها بر اساس شخصیت‌هایی ساخته شده‌اند که برای کودکان آشنا هستند. شخصیت‌هایی مانند باربی، لاکپشت‌های نینجا یا دیگر قهرمانان در انیمیشن‌های کودکانه، موضوع اصلی در ساخت این عروسک‌ها هستند. فایده خرید عروسک شخصیت برای کودک این است که به کودک شما در بهبود برقراری ارتباط کمک خواهد کرد.

عروسک حیوانات

برای آشنایی کودک خود با طبیعت و حیوانات مختلف، خرید عروسک حیوانات گزینه بسیار مناسبی است. با استفاده از این نوع عروسک‌ها می‌توانید کودک خود را با صدای حیوانات مختلف، محل زندگی و فایده آن‌ها در زندگی طبیعی آشنا کنید. شناخت حیوانات با استفاده از این نوع عروسک‌ها مثل ، می‌تواند به کودک شما در درک اکوسیستم طبیعی نیز کمک کند.

عروسک بافتنی

عروسک دخترانه بافتنی را می‌توان نوعی صنایع دستی دانست که به‌عنوان هدیه بسیار ارزشمند است. این نوع عروسک را می‌توان حتی در زمان خرید جهیزیه، برای تزیین منزل عروس خریداری کرد. استفاده از کاموا در بافت این عروسک‌ها، باعث شده که دوام بسیار خوبی داشته باشند و شستشوی آن‌ها آسان باشد.

عوامل موثر روی قیمت عروسک

در ادامه به بررسی عوامل موثر روی قیمت عروسک می‌پردازیم:

اندازه

به‌طور معمول عروسک‌هایی که اندازه بزرگ‌تری دارند، گران‌تر هستند. عروسک‌های بند انگشتی، کوچک‌ترین نوع عروسک هستند که معمولا برای بازی کردن و اجرای نمایش برای کودکان در سنین پایین استفاده می‌شوند. اما از عروسک‌های بزرگی که گاهی از ابعاد انسان هم بزرگ‌تر هستند، برای تزیین خانه یا ویترین استفاده می‌شود.

امکانات

برای خرید عروسک‌های باتری خور باید مبلغ بیشتری بپردازید. همچنین عروسک دخترانه به همراه لباس اضافه، توالت فرنگی، آینه، یا مواردی از این دست، گران‌تر از عروسک معمولی است.

جنس و نوع

به‌طور معمول قیمت عروسک پولیشی ارزان‌تر از دیگر انواع عروسک‌هاست. عروسک روسی و بافتنی به دلیل اینکه روند ساخت نسبتا پیچیده‌ای دارند، نسبتا گران‌تر هستند.

خرید عروسک از نی نی بازار

یکی از نکات مهم در خرید عروسک حفظ ایمنی کودک است. به همین دلیل باید عروسک ها را از مکان معتبری خریداری کنید تا از کیفیت آن‌ها مطمئن شوید. نی نی بازار یک فروشگاه اینترنتی بسیار معتبر در زمینه خرید انواع وسایل مربوط به مادر و کودک، ازجمله عروسک است. شما می‌توانید انواع را با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا، در سایت ما مشاهده کرده و سفارش دهید. محصول سفارش داده‌شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید و کاملا مطابق با عکس عروسک موجود در سایت خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا