ایران کسب و کارعمومی

محصولات نوتروژینا Neutrogena اصل شامل چه مواردی می شوند؟

معرفی برند نوتروژینا

آیا تا به حال نام محصولات نوتروژینا را شنیده اید؟ آیا به دنبال نمایندگی نوتروژینا در تهران و مشهد هستید؟ حتما از کیفیت فوق العاده آنها با خبر هستید. برند نوتروژینا یکی از معتبر ترین و محبوب ترین برندهای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. علاوه بر آن، به لیست قیمت این دسته محصول، تشخیص اصل بودن آنها و شرایط پخش عمده Neutrogena اشاره خواهیم کرد.

کشور سازنده ???? فرانسه، ترکیه و آمریکا
تعداد محصولات موجود ❓ بیش از 100 محصول!
درصد تخفیف ???? 15 الی 25 درصد
خدمات پس از فروش ✅ مشاوره رایگان و کد تخفیف
نوع ضمانت ✅ گارانتی تعویض تا 3 روز پس از تحویل
نوع محصولات ✅ کرم ها، تونرها و میسلارهای پوستی

برند Neutrogena

این برند محبوب در سال 1930 میلادی در کشور آمریکا تاسیس شده و هم اکنون دفتر اصلی آن در شهر لس آنجلس قرار دارد. این شرکت در ابتدا محصولات خود را تنها به فروشگاه‌های بزرگ و سالن‌ های فیلم‌ سازی بزرگ هالیوود (Hollywood) به فروش می رساند، اما هم اکنون کالاهای بهداشتی این کمپانی در بیش از 80 کشور دنیا استفاده می شود و آنها از محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم به خصوص مردم ایران برخوردار هستند.

جالب است بدانید که برند مذکور، جزء محبوب ترین برندهای پوستی از نظر متخصصین پوستی (درماتولوژیست ها) است. آمارها نشان می دهد که تعداد درماتولوژیست هایی که این برند را پیشنهاد داده اند حدودا دو برابر برندهای دیگر است و همین موضوع ثابت می کند که با محصولاتی خوش ساخت و اثربخش طرف هستید. دکتر جنت گرف، متخصص پوست و استادیار بالینی پوست در دانشکده پزشکی Mount Sinai درباره این شرکت می‌گوید: محصولات نیتروژنا به دلیل کیفیت بی نظیر و تنوع بالا برای سال‌ها موفق بوده اند و نقطه قوت آنها این ست که برای همه سنین مناسب هستند.

برند Neutrogena یکی از برندهای محبوب در صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی است. این برند به دلایل متعددی که در ادامه بررسی خواهیم کرد، جایگاه قوی و پرطرفداری در بین مصرف‌کنندگان دارد. یکی از دلایلی که Neutrogena محبوبیت فراوانی دارد، کیفیت بالای محصولات آن است. این برند با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و تحقیقات علمی، محصولاتی ا ارائه می‌دهد که به خوبی نیازهای پوست را برطرفی می کنند. محصولات Neutrogena حاوی عناصر مغذی و مواد مؤثری هستنده به بهبود وضعیت پوست کمک می‌کنند و به طور کلی بهداشت پوست را تقویت می نمایند. این کیفیت بالا و اثربخشی محصولات باعث شده است که مصرف‌کنندگان به طور گسترده از آنها استفاده کنند و به برند Neutrogena اعتماد داشته باشند.

محصولات نوتروژینا

شوینده های ضد آکنه، محصولات آرایشی، محصولات مراقبت از مو، سرم های رفع کننده جای جوش، محصولات ضد پیری پوست، کرم‌های دور چشم، ضد آفتاب های با کیفیت، کرم‌های ترمیم پوست خشک و آسیب دیده و امثالهم از جمله محصولات Neutrogena هستند. کیفیت بالا، جذب سریع، اثر گذاری شگفت انگیز و قیمت مناسب از جمله دلایل اصلی محبوبیت برند نوتروژینا (نیتروژنا) هستند و باعث شده اند تا این شرکت به طور کلی در سراسر جهان فروش بالایی داشته و بتواند رضایت حداکثری مشتریانش را جلب کند.

محصولات برند نیتروژنا (نوتروژینا) – Neutrogena اصل 2023

نوتروژینا – Neutrogena یک شرکت آمریکایی است و محصولات نیتروژنا طیف گسترده‌ای از اقلام در مورد مراقبت از پوست، مراقبت از مو، و لوازم آرایشی را تشکیل می‌دهند. این یک نام تجاری است که توسط متخصصان پوست در سراسر جهان توصیه می شود و به مقام شماره 1 دست یافته است. نوتروژنا یک برند برتر در صنعت زیبایی است که رضایت مشتریان خود را جلب می کند.

انواع محصولات مارک نیتروژنا

تنوع محصولات محافظت از پوست نوتروژینا بالا است. این برند برای هر نوع پوست و مشکلی محصولی خاص و با کیفیت تولید کرده است که می‌توانید متناسب با نیاز خود و با کمک مشاورین سوراو، بهترین محصول را با بهترین کیفیت و ضمانت اصالت کالا از فروشگاه اینترنتی سوراو خرید نمایید. انواع محصولات برند نیتروژنا شامل موارد زیر می‌شود:

1- محصولات پوستی نیتروژنا:

  • انواع شوینده
  • انواع تونر
  • انوع سرم‌های مراقبتی
  • انواع مرطوب کننده و آبرسان
  • انواع ماسک صورت
  • انواع کرم‌های مراقبتی مانند کرم دور چشم
  • انواع ضد آفتاب‌ها
  • محصولات تخصصی ضد آکنه، ضد پیری، مخصوص پوست خشک و غیره.

2- محصولات آرایشی:

  • انواع لوازم آرایش صورت
  • لوازم آرایش چشم
  • و غیره

3- محصولات مراقبت از مو :

  • انواع شامپو برای انواع مختلف مو (مو چرب، مو خشک و غیره)
  • انواع شامپوهای درمانی (ضد شوره، ترمیم کننده و غیره)
  • و غیره

تمامی محصولات نیتروژنا اورجینال بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. علاوه بر کیفیت بالا قیمت این محصولات بسیار متناسب است. شما می‌توانید محصولات انتخابی خود را با بهترین قیمت از سوراو تهیه کنید.

ویژگی محصولات

از اولین و مهم‌ترین ویژگی‌های برند نیتروژنا آن است که برای هر مشکل، یک محصول موثر ارائه داده است و با خیال راحت از کیفیت می‌توان برای درمان از آن استفاده کرد. همچنین در کنار کیفیت بالا مقرون به صرفه و قیمت آن متناسب است و هر قشری می‌تواند این محصولات را تهیه کند. از بهترین محصولات این برند می‌توان به لاین ضد جوش و آکنه آن اشاره داشت که در درمان جوش و لک بسیار موثر بوده و طرفداران بسیاری دارد. همچنین آبرسان نوتروژینا نیز جز پرفروش‌ترین محصولات این برند است.

بعد از این محصولات ضد پیری نوتروژینا نیز از بهترین ترکیبات موثره تولید می‌شوند. تمامی محصولات ضد پیری این برند حاوی چهار ماده ضروری رتینول، هیالورونیک اسید، ویتامین C و SPF می باشد. رتینول برای کاهش تعداد چین و چروک و بهبود بافت صورت کاربر کاربرد دارد. هیالورونیک اسید قادر است پوست کاربر را دوباره پر کند و همچنین به حفظ رطوبت در پوست کمک می کند. ویتامین C و SPF برای افزایش درخشندگی صورت و محافظت از صورت در برابر اثرات مضر آفتاب است.

پیج محصولات نوتروژینا | سایت محصولات نوتروژینا

محصولات نوتروژینا

قیمت محصولات Neutrogena بسته به نوع و مدل هر کدام از آن‌ها متفاوت است. این روزها این کمپانی مجموعه‌ای گسترده از محصولات را در بازارهای فروش عرضه می‌کند و هر یک از این محصولات ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را برای مراقبت از زیبایی پوست و موهای افراد دارند. برخی از این محصولات عبارتند از:

  1. خرید محصولات ضدآفتاب Neutrogena که برای بزرگسالان و کودکان موجود هستند.
  2. محصولات درمانی که شامل انواع محصولات برای درمان آکنه و جوش می‌شوند.
  3. محصولات آرایشی این برند که شامل ریمل‌ها، محصولات آرایشی لب و … هستند.
  4. محصولات مراقبت از پوست که از تونرهای پاک‌کننده، سرم‌های پوستی و … تشکیل شده‌اند.
  5. محصولات مراقبتی مو که شامل انواع شامپوهای نرم‌کننده، ترمیم‌کننده و … می‌شوند.

خرید محصولات نوتروژینا از زیباکسی

می‌توانید محصولات نوتروژینا اصل را به صورت آنلاین خریداری کنید. در زیباکسی، محصولات مختلف این برند برای حفظ زیبایی پوست و موی شما عرضه می‌شود. تنوع در میان محصولات مختلف این برند، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. این محصولات برای انواع رده‌های سنی و انواع پوست‌ها عرضه می‌شوند. اگر به اطلاعات دقیقی در مورد مجموعه محصولات نوتروژینا نیاز دارید، می‌توانید از راهنمای ما کمک بگیرید تا بهترین محصولات برای مراقبت از پوست ارزشمند خود را انتخاب کنید. محصولات نوتروژینا اصلی با کمترین قیمت‌ها در دسترس مشتریان در زیباکسی قرار می‌گیرند. اعتبار هر یک از این محصولات توسط کارشناسان فروش ما تأیید می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا