ایران کسب و کارعمومی

معرفی بهترین ترکیب های رنگ با کابینت سفید

اینجا قصد داریم ابتدا در مورد و کابینت های گلاس سفید و بعد درمورد سایر کابینت‌های سفید با متریال‌های مختلف صحبت کنیم. سپس می‌خواهیم ببینیم که این کابینت‌ها، با چه رنگ‌هایی می‌توانند ترکیب شوند تا نمای زیبایی برای یک آشپزخانه سفید، در حد آشپزخانه‌های جذاب سال 2023 ایجاد کنند. بنابراین کلی نمونه کار جذاب و جدید برای شما آورده‌ایم. رنگ ست کابینت سفید را میتوانید قهوه ای رنگ چوب یا خاکستری انتخاب کنید تا جلوه زیبایی داشته باشد.

ترکیب کابینت سفید آشپزخانه با چه رنگی خوبه؟ - ورق ام دی اف ایچوب

کابینت سفید، مرواریدی در دل آشپزخانه شما!

رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد است. حتی در سال 2023 هم احتمالاً این رنگ، پرطرفدارترین رنگ برای کابینت‌ها باشد. رنگ سفید، درخشان، پرنور، آرامش دهنده و نشان دهنده تمیزی و پاکی است؛ علاوه بر این‌ها، سردی و بی روحی را هم القا می‌کند. یکی از دلایلی که کادر پزشکی بیمارستان‌ها از رنگ سفید استفاده می کنند، این است که این رنگ حس پاکیزگی می‌دهد.

سفید، رنگی خنثی است و به عنوان پس زمینه خیلی از رنگ‌ها به کار می‌رود. به‌طور کلی می‌توانیم سفید را در هرجایی و درکنار هر رنگی به عنوان ترکیب به کار ببریم. این ترکیب، به خصوص با رنگ‌های گَرم حس خیلی خوبی را منتقل می‌کند.

البته استفاده افراطی از این رنگ، ممکن است باعث ایجاد سردی و کسلی شود. می‌توانیم برای این‌که سردی رنگ سفید را بگیریم، در کنار آن از طرح چوب یا طرح‌های طبیعی یا حتی از استفاده کنیم. در کنار سفید، جلوه رنگ‌ها و طرح‌های دیگر بیشتر می‌شود. رنگ سفید شامل طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها است، مثل:

  • سفید ساده که به دو صورت براق و مات به‌کار می‌رود
  • شیری
  • استخوانی، که مقداری مایل به زرد است
  • سفید عاجی
  • سفید مرمری
  • سفید صدفی و …

استفاده از ترکیبات رنگی سفید که در بالا گفتیم، در کنار رنگ‌هایی مثل نقره‌ای، قهوه ای، طلایی و …، جذابیت خیلی زیادی ایجاد می‌کند.برای مثال در تصویر بالا ترکیب رنگ سفید را با طلایی و آبی می‌بینید که توسط یکی از متخصصین ما ، به زیبایی در تهران اجرا شده است. با کلیک روی عکس می‌توانید سایر نمونه‌کارهای ایشان را ببینید. در ادامه مدل‌های کابینت سفید را در دو بخش زیر بررسی می‌کنیم:

  • کابینت هایگلاس و ام دی اف سفید
  • کابینت سفید با سایر متریال‌های پرکاربرد

کابینت هایگلاس و ام دی اف سفید 2023 سرد یا هیجان انگیز؟!

در مورد رنگ سفید صحبت کردیم و گفتیم که کاربرد زیادی در دکوراسیون داخلی دارد. حالا می‌خواهیم مدل‌های کابینتِ های گلاس و ام دی اف که ترکیب سفید با رنگ‌های دیگر را دارند ببینیم و به سوال بالا جواب دهیم که واقعاً سفید با وجود سردی ذاتی، می‌تواند ایجاد یک فضای هیجان انگیز کند یا نه؟! برخی از ترکیبات پرکاربرد رنگ سفید عبارت‌اند از:

  1. کابینت های گلاس و ام دی اف سفید قهوه‌ای
  2. کابینت های گلاس و ام دی اف سفید طلایی
  3. کابینت های گلاس و ام دی اف سفید طوسی

در ادامه نمونه‌کارهای مربوط به هر یک از سه حالت بالا را آورده‌ایم.

  1. کابینت های گلاس و ام دی اف سفید قهوه ای

عکس بالا یک ترکیب سفید با قهوه‌ای را نشان می‌دهد که ترکیبی متداول است؛ یک نمونه از کابینت‌های زیبای سال 2023. رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون داخلی رنگ پرکاربردی است، مخصوصا طیفی از رنگ قهوه‌ای که تداعی کننده طرح چوب باشد. رنگ سفید هم همین‌طور. ترکیب این دو رنگ ایجاد نمای زیبایی می‌کند. یکی از دلایل ایجاد ترکیب زیبا توسط این دو تا رنگ این است که قهوه‌ای برعکس سفید، رنگی گرم است و در کنار سفید یک تعادل دلنشین ایجاد می‌کند. در طرح بالا هم دلنشینی این ترکیب را مشاهده می‌کنید.

طرح بالا یک طرح مدرن سفید قهوه‌ای است. جزیره چوبی باعث کاهش یکنواختی محیط شده و گرمای خوبی به محیط داده است. در این آشپزخانه از آنجایی که رنگ غالب سفید است، بدون نگرانی از دلگیری فضا، می‌توان نورپردازی را انجام داد.

یک طرح مدرن از کابینت هایگلاس با رنگ‌های سفید و قهوه‌ای. در اینجا کابینت‌ها و صفحه روی جزیره کاملاً سفید است و کابینت جزیره با رنگ قهوه‌ای کفپوش خانه ترکیب زیبا و چشم‌نوازی را ایجاد کرده است.

طرح بالا نه هایگلاس است و نه اما از جهت ترکیب رنگی، همان چیزی است که ما می‌خواهیم. ترکیب رنگ سفید و قهوه‌ای در کنار یک رنگ سوم! معمولاً رنگ‌هایی مثل سبز، کمتر در کنار رنگ‌های دیگر قرار می‌گیرند اما اینجا می‌بینیم که این سه رنگ چقدر زیبا در کنار هم قرار گرفته‌اند. البته احتمالاً طرح کلاسیک کابینت‌ها در ایجاد این زیبایی تأثیر داشته و ممکن است یک طرح مدرن با این ترکیب به این زیبایی نشود.

  1. کابینت های گلاس و ام دی اف سفید طلایی

رنگ طلایی می‌تواند در دلِ رنگ سفید، حسی از لوکس بودن را منتقل کند. اما باید توجه کرد که استفاده از طلایی، ظرافت‌های خاصی دارد. در مورد استفاده از رنگ طلایی حتما باید به این نکته توجه کنید که دیوارهای اطراف چه رنگی دارد؟ مثلاً اگر دیوار شما بلکا با رنگ سفید باشد و بخواهید کار کنید، احتمالاً ترکیب خوبی شود.

در طرح‌های مدرن و سبک‌های جهانی کابینت، بیشتر از رنگ طلایی در دستگیره‌ها، یراق آلات و اِلِمان‌های ظریف استفاده می‌کنند. این به روانشناختیِ انسانیِ رنگ طلایی هم نزدیک‌تر است، چون بَشَر طی هزاران سال عادت کرده طلا را به صورت باریکه‌هایی از حلقه، دستبند، گردنبند و امثال آن ببیند و از آن لذت ببرد. سایر تصاویر زیر را که انواعی از کاربرد رنگ طلایی در کابینت‌های سفید را نمایش می‌دهند، با هم مرور می‌کنیم.

بعد از چند مدل بررسی طرح‌های سفید قهوه‌ای، می‌رسیم به ترکیبات مختلف سفید و طلایی. در این آشپرخانه، ترکیب رنگ سفید-مشکی را داریم که با دستگیره‌ها و شیرطلایی، حسی از لوکس بودن را منتقل می‌کند. شاید یکی از بهترین‌های سال 2023 باشد.در این کابینت آشپزخانه نیز یک مدل دیگر از کابینت سفید طلایی را مشاهده می‌کنید. که به رنگ  سفید با دستگیره‌های طلایی ساخته شده است.

کابینت آشپزخانه سفید و خاکستری در آشپزخانه های مدرن و معاصر زیاد دیده می شود. سفید و خاکستری ترکیبی خنثی است که به دلیل ظرافت و آرامشی که به همراه دارد، همواره به خصوص در سالهای اخیر مورد توجه طراحان و دکوراتیوها قرار گرفته است. اگر می خواهید با کمک دکوراسیون، آشپزخانه ای مرتب و تمیز داشته باشید، ترکیب سفید و خاکستری مناسب ترین گزینه محسوب می شود. همانطور که در این آشپزخانه مشاهده می کنید، این مدل کابینت آشپزخانه از ترکیب و بافت زیبایی برخوردار است. دیوارپوش آجری بر زیبایی و جذابیت کابینت سفید و خاکستری افزوده و احساس گرما و صمیمیت را به این آشپزخانه سرد القا می کند.

 

دکمه بازگشت به بالا