عمومی

نحوه عملکرد کولرگازی ۳۰۰۰۰ اجنرال

کولرگازی 30000 اجنرال برند ژاپنی می‌باشد. شرکت اجنرال چندین سال است که در زمینه تولید کولر گازی فعالیت می‌کند. کیفیت تهویه مطبوع اجنرال به دلیل داشتن قطعات بسیار بادوام بسیار بالا است. این شرکت هیچ شعبه‌ای در جهان ندارد و آژانس فقط قطعات کولر گازی را مونتاژ می‌کند. بنابراین، قسمت‌های اصلی تهویه مطبوع اجنرال همه ژاپنی هستند. در تابستان، قطعاً لازم است از وسیله‌ای استفاده شود که بتواند خانه را به سرعت خنک کند. کولر گازی اینورتر اجنرال توانایی خنک کردن بزرگترین محیط را به سرعت دارد و دلیل آن هم کمپرسور اینورتر است. برای اطلاعات بیشتر در مورد کولر گازی اجنرال ۳۰۰۰۰ با ما همراه شوید.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی کولرگازی ۳۰۰۰۰ اجنرال

مجهز به کمپرسور اینورتر

مجهز به سیستم دوتایی

دارای سیستم خنک کننده و گرمایش است

دارای گاز R410 است

از سطح انرژی بسیار کم استفاده می‌کند

دارای موتور کواکازاکی است

مجهز به موتور دوار

دارای سطح انرژی A+++ می‌باشد

پاک کننده اتوماتیک

مجهز به خنک کنندگی قوی

حالت زمان خواب دارد

مجهز به سیستم کاهش نویز

فیلتر ضد باکتری

مجهز به فیلتر رطوبت گیر

دارای ریموت کنترل است

مجهز به باد 4 طرفه

دارای ضمانت 24 ماهه است

مصرف انرژی کمتر با اجنرال ۳۰۰۰۰

کولرگازی 30000 اجنرال به دلیل موتور چرخشی و کمپرسور اینورتر توانایی صرفه جویی در مصرف انرژی را دارد. موتور اینورتر سیستمی است که به کولر کمک می‌کند از برق کمتری برای خنک کنندگی استفاده کند. اینورتر چگونه کار می‌کند؟ اینورتر هوای خنک موجود در اتاق را ردیابی می‌کند و در هنگام خنک شدن کولر تا حدی خنک کننده این درجه را کاهش می‌دهد و قدرت موتور را کاهش می‌دهد، در نتیجه هوای خنک را در اتاق یکنواخت و در تعادل مشخص نگه می‌دارد. این سیستم تضمین می‌کند که تهویه هوا خاموش نشود بلکه با انرژی کمتری به کار خود ادامه می‌دهد و هوای اتاق خیلی سرد یا خیلی گرم نشود.

سیستم تهویه و فیلتر کولر گازی ۳۰۰۰۰ اجنرال

می دانید که کولر گازی علاوه بر خنک کردن محیط کار، تهویه هوا را نیز با کمک فیلترها انجام می‌دهد. فیلتر کولر معمولاً نسوز یا آلومینیومی است. هوای پر از گرد و غبار یا پر از آلودگی با کمک کولر گازی اجنرال تمیز می‌شود و در نهایت عاری از هرگونه آلودگی خواهد بود. فیلتر مورد استفاده که دارای خاصیت ضد میکروبی است علاوه بر اینکه پلاس مستر آیو نایزر است. این فیلتر مجهز به 3000 یون فعال است که نقش مهمی در تمیز کردن محیط و هوای اطراف دارند. توانایی از بین بردن تمام موجودات خطرناک یکی دیگر از مزایای فیلتر یونیزه کننده است.

تمیز کنندگی خودکار

کولر گازی اجنرال 30000 کم مصرف رطوبت محیط را جذب می‌کند و تمام قارچ‌ها و باکتری‌ها را از طریق فیلتر جذب می‌کند، بنابراین هوای اطراف کاملاً تمیز خواهد بود. از طرف دیگر این سیستم تهویه هوا مجهز به پاک کننده اتوماتیک است. پاک کننده اتوماتیک به جلوگیری از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها در داخل اپراتور تهویه مطبوع اجنرال کمک می‌کند و با حذف رطوبت از فیلتر و اپراتور به سرعت، حتی بعد از خاموش کردن سیستم تهویه هوا توسط فن، سرعت رشد باکتری‌ها را از بین می‌برد. این فن حتی پس از خاموش کردن سیستم تهویه هوا به مدت چند دقیقه به کار خود ادامه می‌دهد.

قابلیت پرتاب باد تا ۲۰ متر

یکی از مزایایی که یک کولر گازی خوب می‌تواند داشته باشد قدرت خنک کنندگی گسترده است. البته در بعضی موارد که هوا سرد است باید پرتاب بادهای گرم وسیع داشته باشیم که اجنرال کولر قادر به انجام آن است. یک پنکه بسیار قدرتمند در پنل کولر گازی اجنرال نصب شده است و این شرایط را برای پرتاب باد در محدوده وسیع‌تری ایجاد کرده است. به طور کلی، کولر ASGA30 General دارای قابلیت پرتاب باد تا 20 متر است که به دلیل خنک کنندگی بسیار مؤثر است.

کولر گازی اسمارت اجنرال ۳۰۰۰۰

کولر گازی اسمارت اجنرال، مطابق سیستم خود قادر به شناسایی تعداد افراد حاضر در محیط بوده و با توجه به دمای بدن همه افراد، باد تا 20 متر را گسترش می‌دهد. این سیستم از نور ماوراء بنفش برای کاهش 15٪ انرژی استفاده می‌کند.

 

منابع:

https://www.alramsbazaar.com/ogeneral-2-5-ton-wall-mounted-split-ac-30000-btu/

https://www.kanbkam.com/ae/en/o-general-split-ac-25-ton-30000-btu-asga30fetauz-B07P6SPL2D

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا