ایران کسب و کارعمومی

نمایندگی شیر فلکه کیز ایران

کیز ایران

کارخانه کیزایران در سال ۱۳۶۳ تاسیس شده و دارای ۳۵ سال تجربه است. کیزایران اولین تولیدکننده شیر فلکه‌های کشویی برنجی در ایران است و از برترین تولیدکنندگان ساختمانی و تاسیساتی به شمار می‌آید. کیزایران دارای افتخارات، جوایز و استانداردهای مختلفی است که شامل جوایز بین‌المللی کیفیت، نشان استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، کارآفرین نمونه از جشنواره قهرمانان، مدیر نمونه در همایش تولیدکنندگان نمونه کشور، شرکت برتر در جشنواره قهرمانان صنعت است.

شیر فلکه کیز ایران | شیرآلات

شرکت کیزایران همواره در تلاش برای برابری تولید ملی با استانداردهای جهانی است و اکنون تبدیل به یکی از تولیدکنندگان برتر شیرآلات صنعتی ساختمانی و تاسیساتی تبدیل شده است. شرکت کیزایران همواره رضایت مشتری و ارتقای کیفیت محصولات خود را از اهداف اصلی کارخانه خود قرار داده است. همچنین شرکت کیزایران با مراکز علمی و تحقیقاتی همکاری دارد و با حضور در عرصه‌های بین‌المللی از توانمندی‌های شرکت کیزایران به حساب می‌آید. یکی از ارزش‌های پیشنهادی شرکت سیال کنترل به شما مشتریان عزیز، کیفیت بالای محصول است و در همین راستا برندهایی را در سبد کالایی خود تعریف می‌کند که از برترین تولیدکنندگان ایرانی ارائه می‌شوند.  موفق به اخذ نمایندگی کیزایران در سال ۹۸ گردید.

شیر فلکه کیز ایران | شیرآلات

کیزایران، برندی برجسته و متخصص در تولید شیرآلات برنجی

حتما می‌دانید که نقش مهمی در تاسیسات ساختمان دارند و محصولات کیزایران با تنوع بسیار بالا، کیفیت متمایز نسبت به رقبا و قیمت شیر فلکه کیز ایران کاملا رقابتی، سهمی بسیار بزرگ در بازار شیرآلات برنجی دارد. شیرآلات کیزایران از جنس برنج فورج‌پذیر تولید شده و فرم اصلی دنده‌ها از نوع اینچی است. در سیستم تولید به وسیله فورج، فاصله بین مولکولی تا سرحد امکان کم می‌شود و مقاومت بدنه را در آزمایشات تست تخریب بالا می‌برد، در نتیجه تحمل فشارکاری افزایش پیدا می‌کند.

برای اطلاع از قیمت شیر فلکه کیز ایران و شرایط فروش لوله و اتصالات پلیکا در سال  1403می توانید با شماره  09128354940 و 09122801103 تماس بگیرید .
 یا لیست اقلام مورد درخواست خود را از طریق یا به شماره ارسال کنید.

دکمه بازگشت به بالا