ایران کسب و کارعمومی

نمایندگی فروش هایما در تهران

لینک سایت ثبت نام هایما 1402 ( S7 و S۵)

تکمیل مراحل ثبت نام هایما S7 و S۵ تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

مهلت ثبت نام هایما

مهلت ثبت نام هایما ۱۴۰۲ در مردادماه تا روز دوشنبه ۱۶ مردادماه تمدید شده است.

شرایط ثبت نام فروش فوری هایما مرداد 1402

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ثبت نام هایما s۷ سامانه یکپارچه ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان منتخبین بخش اول اولویت های پاییز ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است.

طبق اعلام ایران خودرو طرح ثبت نام هایما s۵ ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان منتخبین بخش سوم اولویت های تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت های پاییز ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است.

یکی از پرطرفدارترین مدل های این خودرو، هایما S5 است که در خیابان های تهران زیاد به چشم می‌خورد. تمامی تعمیرگاه های معرفی شده در این صفحه به عنوان تعمیرگاه حرفه ای هایما S5 غرب و شرق تهران خدمات ارائه می‌دهند.

اگر تعمیرگاه تخصصی هایما اس ۵ و اس ۷ در تهران را می‌شناسید که خدمات ارزنده ای ارائه می‌دهد و قیمت خدمات تعمیر آنها منصفانه است. اطلاعات آنها را در سایت اضافه کنید.

بهترین تعمیرگاه های هایما s7

یکی دیگر از مدل های محبوب هایما مدل S7 است که قطعات با کیفیت و عملکرد خوبی دارد.بهترین تعمیرگاه هایما s7 برای اقلام تعویضی از قطعات یدکی اصل استفاده می‌کند. کلیه خدمات تعمیرات دوره ای را با هزینه مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد.

بهترین مکانیک‌ها در تعمیرگاه و نمایندگی هایما s7 کار می‌کنند و می‌توانید برای کیفیت خدمات ارائه شده به این تعمیرگاه ها اعتماد کنید.

شرایط فروش هایما ایران خودرو | شماره تلفن نمایندگی هایما s7

هزینه تعمیر هایما

با توجه به اینکه خودرو هایما توسط خودرو سازی ایرانخودرو معرفی شده و نمایندگی های فروش قطعات هایما ایرانخودرو در تهران زیاد هستند. هزینه قطعات این خودرو مناسب و در دسترس خواهد بود.

اگر قطعه مورد نظر پس از تعمیر کارایی خوبی نداشته باشد باید تعویض شود که در این صورت هزینه آن افزایش می یابد. البته باید بدانید که در صورت تعویض با قطعات اصلی جای نگرانی نیست و مطمئن باشید ماشین شما نو کار می‌کند.

شرایط فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری ، یکی از مهم‌ترین مزایای خودرو این است که نیاز ندارید برای خرید خودرو، تا قبل از تحویل ماشین، پولی را بپردازید. این یعنی برخلاف خیلی از شرکت‌های دیگر، برای ثبت‌نام خودرو در این شرکت هیچ پولی از شما گرفته نمی‌شود. برای خرید اقساطی خودرو نیازی به هیچ ضامنی ندارید!

از همان ابتدا سند خودرو را به نامتان زده میشود. نگران قسط هم نباشید براحتی با اقساط 12 تا 60 ماهه خودروی دلخواه تان را بخرید و بعد از واریز پیش‌پرداخت، مابقی پول خودرو را با اقساط کم، طی چند سال بعدی پرداخت کنید. در واقع سودی که بابت خرید قسطی به مبین خودرو می‌دهید، همان سودی است که به بانک‌ها هنگام وام گرفتن پرداخت می‌کنید.

دکمه بازگشت به بالا