ایران کسب و کارعمومی

همه چیز درباره برند لاچری کوین

محصولات لاکچری کوین ساخت کجاست؟

لاکچری کوین برندی فرانسویه که در حوضه تولید لوازم آرایش و زیبایی سالهاست فعالیت می کنه. محصولات لاکچری کوین فرانسه همگی ارگانیک و کرولتی فری (بدون تست حیوانی) هستن.  فرمولاسیون و مواد اولیه این محصولات وارد ایران میشه و داخل کشور خودمون تولید میشه. هر کدوم ویژگی های منحصر به فرد خودشون رو دارن.

قیمت محصولات لاکچری کوین

قیمت گذاری پایه لاکچری کوین توسط شرکت معظم بیز انجام می گیره و  قیمت کرم لاکچری کوین شب و روز و محصولات رو بر این اساس قرار داده؛ به جز مواردی خاص که بعضی از محصولات شامل تخفیف میشن.  همچنین برای خرید چند تا از محصولات تخفیفی در نظر می گیره که اگه دوست دارین از این تخفیف استفاده کنید با پشتیبان سایت در ارتباط باشید.

خرید محصولات لاکچری کوین

فروشگاه اینترنتی لوندی خرید محصولات لاکچری کوین رو برای شما راحت کرده. داخل صفحه هر محصول می تونید ویژگی های هر محصول رو ببینید. اگه سوالی داشتین می تونید با شماره تماس هایی که داخل سایت هست تماس بگیرید. مروری بر محصولات برند لاکچری کوین قسمتی از محصولات این برند لوازم آرایشی و قسمتی دیگر هم درمانی برای مشکلات پوستی هستن؛ نکته مهم اینه که این برند، با تولید محصولاتش به زیبایی بیش از پیش شما کمک می کنه. انواع ریمل لاکچری کوین: همه این ریمل ها ارگانیک هستن و حتی برای کسانی که چشمای حساسی دارن مناسبن و باعث التهاب و حساسیت نمیشن.

این ریمل از محصولات لاکچری کوین برای تقویت مژه و ابرو مناسبه که گیاهی هست و خاصیت آبرسانی و مراقبتی داره. حاوی ویتامین هاست و برای لیفت هم می تونید ازش استفاده کنید.  این ریمل مژه رو دونه دونه می کنه و بهم نمی چسبونه برای همین به خوش حالتی خیلی کمک می کنه. مژه رو بلند و پر پشت می کنه.  اگه مژه های کم حجم و کوتاهی دارین این ریمل مناسب شماس. چون مژه رو بلند و حجیم می کنه ؛ از شکنندگی و خشک شدن جلوگیری می کنه. برای آرایش ابرو و پر تر نشون دادنش میتونید از این محصول استفاده کنید که ضد آبه و ابرو ها رو بهم نمی چسبونه. چهار رنگ بندی داره:

  • بلوند
  • قهوه ای
  • قهوه ای تیره
  • قهوه ای سوخته

این محصول به صورت تخصصی برای تقویت مژه های کوتاه و نازک هستش‌. حتی به رویش مجدد مژه های آسیب دیده کمک زیادی میکنه‌. از طرفی هم خاصیت نرم کنندگی و بازسازی داره. این ژل محرکی برای رویش تار های ابرو هستش. با افزایش ضخامت تار های مو، فضای خالی بین ابرو رو پر می کنه و تار های ظریف رو ضخیم میکنه. خط چشم های این برند ماندگاری بالایی دارن و بعد کشیدن سریع خشک میشن و ظاهر رو کاملا حفظ میکنن. مدل ها:

  • سفید – سر ماژیکی
  • مشکی – سر مویی

کرم پودر کوین : این مدل ترکیب با کانسیلره و بافت رقیق تری داره. ۶ تا رنگ مختلف با تناژ های مختلف داره. راحت روی پوست پخش میشه و ظاهر نیمه ماتی داره‌. کرولتی فریبرند یکی از تخصصی ترین برند های تولید کننده لوازم آرایشی و کرم های تخصصی مراقبت از پوست است و در این پست در خصوص کرم لاکچری کوین برای جوش صورت صحبت می کنیم.پوست صورت نسبت به پوست سایر نقاط بدن نازک‌تر است که همین موضوع باعث حساس بودن آن می‌شود.

از سوی دیگر با توجه به اینکه پوست صورت روزانه در معرض اشعه ماورابنفش، آلودگی هوا، تغییرات دما و موارد دیگر قرار می‌گیرد، پس احتمال آسیب وارد شدن به درخشش پوست و همچنین تسریع روند پیری آن نیز وجود دارد. پس برای جلوگیری از بروز این مشکلات و مراقبت از پوست باید از محصولات مناسب استفاده کنید. کرم لاکچری کوین برای جوش یکی از محصولات بسیار مناسب برای مراقبت و حفظ درخشش پوست است، اما درباره آن چه می‌دانید؟ نحوه استفاده از آن چگونه است؟ برای آشنایی بیشتر با این محصول و کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را از دست ندهید.

معرفی کرم لاکچری کوین برای جوش و نکات مهم آن

با توجه به حساسیت پوست صورت، برای مراقبت بیشتر و بهتر از آن باید از محصولات مناسب و کاربردی استفاده کرد. کرم لاکچری کوین یکی از محصولات بسیارعالی و کاربردی است که با توجه به کیفیت بسیارعالی و اثرگذاری سریع طرفداران بسیاری دارد. ازآنجایی‌که پوست صورت به دلایل مختلفی سریع‌تر خشک‌شده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد، پس باید همواره از محصولات مناسب برای مراقبت از آن استفاده کرد. پک کرم لاکچری کوین معمولا شامل ، کرم ترمیم‌کننده و ژل شستشو برند ویتابلا است. به بیان دیگر از کرم روز لاکچری برای جوانسازی پوست صورت نیز می‌توان استفاده کرد.

به‌طورکلی از این کرم برای درمان سریع جوش و جای آن استفاده می‌شود و اثربخشی بسیار بالایی دارد که این موضوع باعث جذب افراد بسیاری برای خریداری و استفاده از این محصول شده است. می‌توان وظیفه اصلی و مهم کرم روز وشب لاکچری کوین را آبرسانی به پوست صورت و جوانسازی آن دانست. به بیان دیگر این کرم با حفظ آب موردنیاز پوست، باعث احساس لطافت و نرمی در پوست شما می‌شود.

پس علاوه بر تغذیه و آبرسانی پوست، استفاده از این کرم مانع از ایجاد حس ناراحتی و گرفتگی در پوست شده و با استفاده از ایجاد لایه‌ای محافظ از پوست در برابر هرگونه آسیب و حمله خارجی مانند حمله به لایه هیدرولیپیدی به خوبی محافظت می‌کند. لازم به ذکر است که کرم های شب و روز لاکچری کوین با استفاده از فرمول منحصر به فرد و مواد اولیه با کیفیت بالا تهیه می‌شود. از این کرم برای رفع چین و چروک‌های سطحی پوست، نرم کردن پوست، روشن شدن پوست صورت، تغذیه و تقویت پوست، خاصیت لیفت‌کنندگی و آبرسانی پوست نیز می‌توان استفاده کرد.

نحوه استفاده وطریقه مصرف کرم لاکچری کویین برای درمان جوش

نحوه استفاده از این کرم کاربردی و فوق‌العاده به صورت زیر است:
1- ابتدا باید با ژل مخصوص و آب ولرم به صورت کامل پوست خود را شستشو دهید.برای اینکار می توانید از استفاده کنید.
2- سپس مقداری از کرم را روی قسمت‌هایی از پوست که جوش، آکنه، جای سوختگی و زخم دارند، قرار دهید.
3-با استفاده از انگشت محل‌هایی که کرم را روی آن قرار داده‌اید به قدری ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. نکته بسیارمهمی که در هنگام استفاده از کرم و جوابدهی بهتر آن باید بدانید، این است که باید به صورت مرتب کرم روز را در هنگام صبح و در هنگام شب از کرم ترمیم‌کننده و کرم شب استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم هر روز قبل از خروج از منزل مقداری از کرم لاکچری کوین را به روی سطح پوست صورت و گردن خود بزنید و برای جذب بهتر آن، کرم را به خوبی روی پوست ماساژ دهید. همچنین می‌توانید پس از استفاده از ، کرم روز را استفاده کنید.

ویژگی‌های کرم لاکچری کوین در جهت درمان جوش چیست؟

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به علت آنتی‌اکسیدان بودن این کرم، ضد التهاب است.
  • برای پیشگیری و رفع چین و چروک‌های موجود در پوست گزینه‌ای مناسب به شمار می‌آید.
  • با خاصیت مرطوب‌کنندگی عمیق پوست به صافی پوست کمک می‌کند.
  • این کرم خاصیت نرم‌کنندگی و آبرسانی به پوست صورت را دارد.
  • برای روشن شدن پوست صورت می‌توان از آن استفاده کرد.
  • دارای خاصیت سفت‌کنندگی و لیفتینگ است و در صورت استفاده منظم از افتادگی پوست جلوگیری کرده و درنهایت به جوانسازی آن کمک می‌کند.
  • به عنوان کرم پایه آرایشی نیز می‌توان از این محصول کاربردی استفاده کرد.

نتیجه گیری

پوست صورت یکی از نقاط حساس است که باید با استفاده از محصولات مناسب از آن مراقبت کرد. کرم لاکچری کوین مجموعه‌ای بسیار مناسب و کاربردی برای رفع مشکلات پوست مانند رفع چین چروک، رفع جوش و جای آن به شمار می‌آید. پس با تهیه کرم لاکچری کوین برای جوش می‌توانید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان جوش‌های صورت و جای آنها را رفع کنید. از ویژگی‌های این کرم می‌توان خاصیت لیفت‌کنندگی و جوانسازی پوست، آبرسانی و تغذیه پوست، رفع جوش و آکنه، خاصیت نرم‌کنندگی و تقویت پوست، احساس لطافت و شادابی پوست و موارد دیگر را نام برد. اگه انتخاب محصولات لاکچری کوین براتون سخته یا سوالی دارین که داخل توضیحات پیدا نکردین می تونید شماره تون رو داخل فرم زیر بنویسید تا در سریع ترین زمان ممکن با شما در تماس باشیم.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا