عمومی

ژاپن غول نیست؛به نیمه نهایی بیاندیشید

به نظرم نباید دنبال بهانه باشیم،راستش را بخواهید از حرف های امیر قلعه نویی در نشست خبری متعجب شدم،اینکه گفته بود بازی با ژاپن باید به تعویق بیفتد تا تیم ایران ریکاوری کند.

ژاپنی ها هم وضعیت مشابهی داشتند و درست است که بازی شان به وقت های اضافه نرفت اما فقط چند ساعت بیشتر از ما استراحت کردند.

نمی دانم در کل این چه ترسی است که از تیم ملی ژاپن داریم آن هم در شرایطی که مهره به مهره هم حساب کنیم یک سر و گردن از آنها بالاتریم.دلیل این خود تحقیری و ترسی که پنهانش کردیم را اصلا نمی دانم.باید همه این ها را ریخت دور و فقط به یک بازی خوب و منسجم فکر کرد.به دیداری که انتهایش تیم ایران از آن برنده بیرون بیاید.

آقای قلعه نویی! بازی که محال است به تعویق بیفتد،پس روی بهترین ترکیب تمرکز کنید و اصلا هم به این فکر نکنید که مثلا بازیکنی مثل طارمی را در اختیار ندارد.سردار آزمون هست،کریم انصاری فرد هست،شهریار مغانلو هم همین طور.نگاهی به نیمکت تیم ملی بیاندازید.ستاره هایی را می بینید که هر کدام به تنهایی آرزوی خیلی از تیم ها هستند.

دیروز که داشتم در مترو می آمدم آن چیزی که به افکار عمومی در کف جامعه تزریق شده یک یاس و ناامیدی برای این بازی است.یکی داشت می گفت ژاپنی ها غول هستند و نمی شود شکست شان داد! این هم از آن حرف ها بود.شاید اگر به کف خیابان های ژاپن هم بروید خیلی از عوام این حرف را درباره ایران بزنند.اصلا می گویید ژاپن غول است؟باشه مشکلی نیست پس شما غول کش باشید و امروز طوری بازی کنید که سر همه ما بلند باشد.امروز طوری بازی کنید تا آن طلسم 18 ساله لعنتی شکسته شود.آخرین بار سال 2005 و در ورزشگاه آزادی بود که موفق شدیم سامورایی ها را شکست بدهیم.انصافا تیم خوبی داریم،بازیکنان آماده ای داریم و توانایی بالا برای اینکه، این ما باشیم که به نیمه نهایی می رسیم.

دیروز با روحیه بالای علی بیرو بیش از اندازه حال کردم!قوی و محکم حرف می زد و وقتی یکی مثل بیرانوند که از ستون های اصلی تیم است این طور صحبت می کند یعنی حال کلی تیم خوب است.راستی آقایان بازیکن! اشک های طارمی در بازی با سوریه را دیدید؟ او خودش را به خاطر اخراج مقصر می دانست و شک نداریم اگر ایران به سوریه می باخت هرگز خودش را نمی بخشید.حرف هایتان بعد از بازی که یادتان نرفته؟ به خاطر مهدی هم که شده ژاپن را شکست می دهیم.این کار را بکنید تا دل ملتی شاد شود.همان طور که علی بیرو گفت دعای خیلی از ایرانی ها پشت سرتان است.ژاپن که نه،پیشنهاد می کنم به برنده بازی قطر و ازبکستان و به بازی خودتان در نیمه نهایی با یکی از این دو تیم فکر کنید.ژاپن غول است اما مقابلش هم یک غول عرض اندام خواهد کرد.موفق باشید.

251 251

دکمه بازگشت به بالا