ایران کسب و کارعمومی

کرم ژل پاک کننده پوست چرب لامینین

کرم ژل پاک کننده لامینین مناسب برای پوست های چرب است که با تنظیم چربی پوست از ایجاد جوش پیشگیری می کند. کرم ژل پاک کننده لامینین با داشتن ترکیباتی مانند گلیسیرین به حفظ رطوبت پوست کمک می کند و در کنار خاصیت پاک کنندگی، تامین کننده رطوبت پوست نیز است. کرم ژل لامینین محصولی موثر در رفع جوش های سر سیاه و سر سفید است و از بروز مجدد آن ها جلوگیری می کند.

پاکسازی عمیق پوست برای پوست های چرب ضروری است، زیرا به شما این امکان را می دهد که چربی اضافی را که می تواند منافذ پوست شما را مسدود کند، باعث درخشندگی، براقی و ایجاد جوش های سرسیاه شود برطرف کند. یک پاکسازی عمیق و کامل پوست با یک پاک کننده صورت مناسب، مواد زائد پوست را که می توانند احتقان پوست را بدتر کنند، به طور کامل از بین می برد.

دکتر پوست کیست؟

دکتر پوست کسی است که دارای مدرک تخصصی در زمینه تشخیص و درمان بیماری های پوست می باشد و علاوه بر این، در زمینه زیبایی پوست فعالیت دارد. این روزها با علاقه زیادی که برای حفظ زیبایی و جوانسازی صورت وجود دارد خیلی ها به دنبال بهترین دکتر متخصص پوست، مو و زیبایی در شیراز هستند. اگر ساکن هر کجای کشور عزیزمان هستید و از مشکلات و بیماری های پوستی رنج می برید به بهترین دکتر پوست در شیراز مراجعه نمایید.

شوینده کرمی لامینین پوست چرب با داشتن مواد غیرصابونی، پاک کننده عمیق منافذ پوست از هرگونه آلودگی است. ژل لامینین با تعدیل چربی پوست به مرطوب نگه داشتن پوست کمک کرده و از بروز جوش و همچنین خشکی پوست  به دلیل داشتن گلیسیرین، پیشگیری می کند. شوینده لامینین پوست چرب در برطرف نمودن جوش های سرسیاه و سر سفید بسیار موثر است و از بروز مجدد آن ها جلوگیری می کند. از طرفی ژل لامینین با وجود عصاره برنج در ترکیبات خود در صورت ایجاد آکنه و جوش به بهبود و ترمیم پوست کمک می کند.

خواص کرم ژل پاک کننده لامینین

 

  • کاهش دهنده و تعدیل کننده سبوم
  • نرم کننده و مرطوب کننده پوست
  • پیشگیری از ایجاد انواع جوش
  • رفع جوش های سرسیاه و سر سفید
  • پاک کننده و سازگار با PH پوست

ترکیبات اصلی کرم ژل پاک کننده لامینین

– پروتئین هیدرولیز شده گندم (HP)

در ترکیبات پروتئین هیدرولیز شده گندم موادی مانند پلی ساکارید و پروتئین به وفور یافت می شوند که به بافت پوست کمک می کنند تا جاذب رطوبت بیشتری باشد و بازسازی سلولی بهتری انجام دهد. در نتیجه در افزایش سلامت پوست و تغذیه مناسب آن موثر هستند.

– سوربیتول(Sorbitol)

سوربیتول نیز مانند گلیسیرین به عنوان جاذب رطوبت در ترکیبات بهداشتی و آرایشی عمل می کند و به پوست کمک می کند تا زمان بیشتری هیدراته بماند. همچنین ساختار سوربیتول به گونه ای است که در درمان و رفع آکنه بسیار موثر است.

– آلانتوئین(Allantoin)

آلانتوئین ماده ای است که به بازسازی سلول ها می پردازد و به سلول های که قادر به ساخت کلاژن نیستند کمک می کند کلاژن سازی انجام دهند. در نتیجه در بهبود و ترمیم پوست به ویژه پوست های آسیب دیده و دارای چین و چروک بسیار قوی اثر می گذارد.

لیست ترکیبات کرم ژل پاک کننده لامینین

سدیم کوکویل ایزتیونات، دی سدیم لوریل سولفوساکسینات، اوره، سوربیتول، اسید لاکتیک، پروتئین هیدرولیز شده گندم، آلانتوئین، فنوکسی اتانول، استرهای فیتوسترول روغن دانه کرمب ابیسینیکا، گلیسیرین 99%، کربومر، سدیم هیدروکسید، اسانس، آب دیونیزه

مزایای استفاده از کرم ژل پاک کننده لامینین

فایده استفاده از ژل شستشوی لامینین پوست چرب این است که همزمان با داشتن خاصیت پاک کنندگی، چربی پوست را متعادل کرده و با حفظ رطوبت پوست از خشکی آن پیشگیری می کند. کرم ژل لامینین همچنین با تنظیم PH پوست از بروز مجدد آکنه و جوش های سرسیاه و سر سفید پیشگیری می کند.

طریقه مصرف کرم ژل پاک کننده لامینین

به مقدار مورد نیاز از شوینده لامینین روی صورت مرطوب خود ریخته و با انگشتان به آرامی ماساژ دهید سپس کف حاصل شده را با آب شستشو دهید.

در مورد کرم ژل لامینین توجه کنید!!

استفاده از کرم ژل لامینین عوارض جانبی خاصی را در پی نخواهد داشت اما در صورت بروز واکنش پوست استفاده از کرم ژل پاک کننده لامینین را قطع کنید.

کرم ژل پاک کننده پوست چرب و جوش دار لامینین شاداب کننده پوست

این شوینده مناسب با داشتن ترکیباتی مانند پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده، اسید لاکتیک، آلانتوئین و اوره برای پوست فوایدی دارد. این محصول مناسب پوست چرب و آکنه دار است که همراه با شستشوی کامل اثرات مخربی را که می تواند به پوست آسیب وارد کند را حذف می کند و قابلیت استفاده برای شستشوی صورت و بدن را دارد.

پروتئین جوانه گندم با داشتن مواد مغذی و ویتامین ها موجب شادابی پوست شده و از خواص ویژه و بسیاری برای آن برخوردار می باشد و اختلالات پوستی را  نیز برطرف می کند. تولید سبوم سطح پوست را تنظیم کرده و در درمان آکنه نیز نقش دارد و همچنین خشکی، کشش، چین و چروک، سوزش و قرمزی پوست را برطرف می کند.

اسید لاکتیک خاصیت لایه برداری داشته و موجب پاک شدن سلول های مرده و کاهش لک و تیرگی های پوستی می شود و برخلاف لایه بردارهای دیگر باعث خشکی پوست نمی شود.

نحوه ی استفاده از کرم ژل پاک کننده پوست چرب و جوش دار لامینین:

مقداری از کرم را روی پوست مرطوب مالیده و پس از ایجاد شدن کف مناسب آن را به طور کامل شستشو دهید.

  • کرمبیسول (crambisol):

موجود در این محصول با ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست شبیه به پوست دوم عمل می کند. در نتیجه سبب درخشش، شادابی و رطوبت پوست شده بدون اینکه ذره ای احساس چربی یا چسبناکی به پوست بدهد. ایجاد این لایه محافظ سبب بازسازی سلولی و جوانسازی پوست در دراز مدت می گردد. پس از استفاده از محصولات حاوی کرمبیسول شما می توانید حس آرامش و لطافت را به خوبی درک کنید.

  • سوربیتول (sorbitol) و اسید لاکتیک:

باعث کاهش تبخیر و حفظ آب در سلول های پوستی است

  • پروتئین هیدرولیز شده گندم و اوره:

سبب دوام و ماندگاری این رطوبت می شود.

  • آلانتوئین:

ضد التهاب، التیام بخش، محافظت کننده و کاهش دهنده قرمزی و حساسیت پوست می باشد.

از آنجاییکه لوسیون ها غلیظ نبوده و سبک هستند، چربی کمتری دارند و با هر نوع پوستی سازگار است. یکی از مزایای اصلی لوسیون حفظ تعادل رطوبت پوست می باشد.

لوسیون ها به خاطر بافت نرم و سبکشان برای افرادی که پوستشان مستعد جوش است مناسب است.

کرم ژل پاک کننده لامینین مناسب پوست چرب و آکنه ای جانشین بسیار مناسب صابون جهت شستشوی پوست صورت و بدن می باشد.

این فرآورده با داشتن فرمولاسیونی حاوی شوینده های بسیار ملایم بدون ایجاد آثار تحریکی بر روی پوست باعث زدودن کامل آلودگی ها و باقیمانده ی مواد آرایشی از روی پوست می گردد.

دکمه بازگشت به بالا